Achizitie publica - CONSTRUIRE GRUP SANITAR SI CENTRALA TERMICA LA SEDIUL PRIMARIEI ORASULUI CAZANESTI
Detaliu pentru invitatia numarul 347802
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347802/03.06.2013
Denumire contract: CONSTRUIRE GRUP SANITAR SI CENTRALA TERMICA LA SEDIUL PRIMARIEI ORASULUI CAZANESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CAZANESTI (PRIMARIA CAZANESTI)Cod fiscal: 4231962, Adresa: STR. LALELELOR, Cazanesti, Telefon: +40 0243264010, Fax: +40 0243264397
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LALELELOR, Cazanesti, Romania, cod postal: 927065, telefon: +40 0243264010, fax: +40 0243264397, persoana de contact: RADA PAUN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE GRUP SANITAR SI CENTRALA TERMICA LA SEDIUL PRIMARIEI ORASULUI CAZANESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unei constructii in incinta sediului primariei orasului Cazanesti, cu regim de inaltime parter, avand spatii cu destinatia de grup sanitar pe sexe sicentrala termica. Mentionam ca in prezentul proiect nu se vor realiza dotarile aferente centralei termice, montajul utilajelor respective si nici racordul termic la sediul primariei.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 128, 812 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2455, 4leiGarantia de participare a fost calculata la valoarea de 122.770 lei (fara cheltuieli diverse si neprevazute, care reprezinta 4, 7% din valoarea estimata a contractului).In cazul depunerii garantiei de participare in alta valuta, echivalenta leu / alta va luta se va calcula la cursul BNR al monedei respective (alta valuta ) la datapublicarii invitatiei de participare in SEAP.Constituire garantie de participarea)virament bancar in cont RO 02 TREZ3915006XXX003910 deschis la Trezoreria Slobozia;b) scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? in original, irevocabila, cu valabilitate de 60 de zile, de la termenul limita de depuneri ofertei.In cazul unei contestatii respinse de CNSC ofertantului caruia i s-a respins contestatia ca nefondata i se va retine suma 1288 lei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia trebuie sa fie irevocabila. De asemenea, daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiie mentionate de art I alin 3 din HG 1045 din 19 oct 2011. Durata garantiei de buna executie ? 24 luni
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completatin conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare - in original;. Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, terti sustinatori.)Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completat in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare - in original; Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati , terti sustinatori.)Tertului sustinator i se solicita din cadrul declaratiei conf art 181 din OUG 34 / 2006 numai literele a), c1) si d).Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala privind achita-rea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.4Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local eliberat de Primarie pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, sediile principale si secundare declarate Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca este cazul, ofertantul va indica punctul/punctele de lucru implicate in derularea contracului, precizind aceasta printr-o declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata.Cerinta nr.5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original, completatin conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 ? formular CPI din sectiunea Formulare; semnat si stampilat.Cerinta nr.6Declarate pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese -neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original, intocmit in conformitate cu art. 69^1 din OUG 34 / 2006 ? semnat si stampilat;Intocmita in conformitate cu art. 69^1 din OUG 34 / 2006 - in original;Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: StelianTraian primar, Machita Alexandru viceprimar, Mihai Constanta contabil, Oancea Georgeta secretar.Persoaneleimplicate in procedura de atribuire: StelianTraian primar, Machita Alexandru viceprimar, Mihai Constanta contabil, Oancea Georgeta secretar, membrii comisiei de evaluare: Paun Rada ? presedinte comisie, Nitu Rodica, Balan Laurentiu, Barbu Anastase, Chirita Vasile ? membrii comisiei de evaluare, Nedu Marin, Ghetu Ionoca, Manase Victor, Moiceanu Aristide, Mirica Gheorghe, Ionescu Ioana, Grigorescu Adrian, Chirita Niculae, Stoica Aurelia, Dima Aurel, Anghel Danut, Dragoi Octavian - membrii consiliului local. Cerinta nr. 1Certificat constatator, emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Informatiile cuprinse in ORC vor fi valabile/reale la data limita de depunere a opfertelor Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Prezentare document -in original sau copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, comisia de evaluare va solicita, pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani.Cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 245 540lei., Cerinta nr. 2Bilanturi contabile si rapoartele auditorilor/ comisiei de cenzori aferente bilanturilor contabile respective pe anii 2010, 2011, iar pentru anul 2012, in situatia in care, nu a fost depus bilant, operatorul economic va prezenta orice alt document din care sa rezulte informatiile solicitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu) fiecare dintre membrii acesteia va trebui sa indeplineasca conditiile privind: Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in confomitate cu Contractul de asociere, prezentat in original, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate detaliile necesare pentru a putea evalua ofertele., Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, datele de recunoastere ale acestuia/acestora, specializarea acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, mijloacele de transport, echipa-mentele tehnice de care poate dispune opera-torul economic pentru indeplinirea corespun-zatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca detine acele echipamente utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului mentionate in formular., Nominalizarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal minim de specialitate cu experienta in domeniu, necesar pentru indeplinirea contractului, astfel: 1. sef de santier.2. responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) atestat MDRT in domeniul lucrarilor ce se executa (constructii cladiri), valabil la data limita de depunere a ofertelor.3. responsabil cu calitatea.4. responsabilcusanatatea sisecuritatea in munca.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora ? CV ul persoanelor implicate., Declaratie pe propria raspundere referitoa-re la efectivele medii anuale ale personalu-lui angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Ofertantii vor prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare (un contract similar) ca natura si complexitate (constructii civile), a carei valoarel, a fost de cel putin122.770 lei, fara TVA (pentru persoane juridice romane) sau echivalentul sumei in euro la cursul de schimb mediu anual comunicat de BNR aferent anilor 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor.Se va completa Formularul ?Experienta similara? din Sectiunea formulare;, Lista principalelor contracte privind executia de lucrari similare in ultimii 5 aniinsotite de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari Certificat ISO 14001, CertificatdeatestareISO-9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 09:29