Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "CONSTRUIRE GRUPURI SANITARE COMPLEX DE AGREMENT HEIDENFELD VIISOARA?.


Detaliu pentru invitatia numarul 329526
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Bistrita
Numar invitatie: 329526/14.06.2012
Denumire contract: "CONSTRUIRE GRUPURI SANITARE COMPLEX DE AGREMENT HEIDENFELD VIISOARA?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul BistritaCod fiscal: 4347569, Adresa: p-ta Centrala nr. 6, Bistrita, Telefon: 0263-237323, 0263-223923, Fax: 0263-237323, 0263-224706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PiataCentrala, nr. 6, Bistrita, Romania, cod postal: 420040, telefon: +40 263237323 / +40 263223923, fax: +40 263237323 / +40 263231046, persoana de contact: Registratura, Piata Centrala , nr.6
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PiataCentrala, nr. 1, Bistrita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "CONSTRUIRE GRUPURI SANITARE COMPLEX DE AGREMENT HEIDENFELD VIISOARA?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "CONSTRUIRE GRUPURI SANITARE COMPLEX DE AGREMENT HEIDENFELD VIISOARA?.
II.1.6) CPV: 45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie participare: 3.710, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Cod fiscal al autoritatii contractante: 4347569. Garantia de participare seconstituie conform art.86 din HG.925/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare, prinvirament bancar in cont RO49TREZ1015004XXX000095 sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari.Instrumentul de garantare va prevedea in mod obligatoriu si angajamentul societatii bancare/de asigurari, de a plati autoritatii contractante o suma determinata conf. art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv, suma 1.855, 00lei, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC. Dovada constituirii garantiei de participare: ordinul de plata (copie), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, scrisoarea de garantie bancara (original)respectiv documentul emis de o societate de asigurari (in original), se vor prezenta, in mod obligatoriu, anexat scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei.Nota: Ofertantii care efectueaza plata on-line au obligativitatea prezentarii unui extras de cont bancar prin care se confirma efectuarea tranzactiei, pana la data si ora deschiderii ofertelor. In situatia in care dovada platii on-line nu este insotita de extras de cont bancar, nu se ia in considerare constituirea garantiei de participare, prin urmare, oferta se respinge.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie conform prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Instrumemtul de garantare va fi prezentat in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul constituirii prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ofertantul castigator este obligat sa deschida, la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in care va depune suma de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Restituirea garantiei de buna executie se face conform HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Completare Formular nr.3;Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Completare Formular 4 Se vor atasa: Pentru persoanele juridice/fizice romane1.Certificatdeatestarefiscalaprivind datoriilelabugetulgeneral consolidat de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificat de taxe si impozite privind datoriile la bugetele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.Cerinta nr.3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Completare Formular nr.5.Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Completare Formular nr.6.Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.1. Ovidiu Teodor Cretu - Primar2. Albu Maria -Director executiv3. Scurtu Nicolae - Director executiv adjunct4. Cincea Dumitru Matei - Director executiv adjunct5. Luca Razoare-Director administrare piete6. Moldovan Sever - Sef serviciu7. Filipoi Leontin - Sef serviciu8. Varjan Cornelia ?inspector asistent9. Silasi Liviu Dorin ?inspector asistentNota: ! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice romaneCertificat constatator, in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ? conform cu originalul ?, emis de ORC, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Pentru persoane fizice romaneAutorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului. Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele vor avea anexate traducerile autorizate in limba romana.Nota.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie cu mentiunea "conform cu originalul", autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentelor in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document in forma solicitata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico -financiara - cifra medie globala deafaceri pe ultimii 3 anisa fie mai mare sau egala cu 300.000, 00 lei.Se vor prezenta documente justificative ale operatorilor economici, in vederea demonstrarii indeplinirii cerintei decalificare.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 11.1.Lista principalelor lucrari executate, in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.1.2.Prezentarea unui numar de maxim 5 contracte de lucrari care au ca obiect executia de lucrari similare (lucrari de constructii cladiri) in valoare deminim 150.000, 00 lei.Pentru contractul propusla experienta similara se vor prezenta in mod obligatoriu anexate documentele: -informatii relevante din contractele prezentate ca exp. similara care sa confirme indeplinirea cerintei ( pagini din contracte, care probeaza inf. din formularul 10, inclusiv pag. cu semnaturi si stampile );
- recom./doc. constatator din partea beneficiarilor.Documentele se vor prezentain oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr.2Pers. th. de specialitate minim necesar: 1.Sef de lucrare- ing. constructor specializat in constr. civile, ind. si agricole;2.Resp. th. cu executia lucrarilor de constructii- pers. fizice atestate tehnico-profesional pentru domeniul de constructii civile industriale si agricole;
-se va prezenta certif. de atest. RTE si legitimatii RTE elib. de M.D.R.T.3.Sef control de calitate- persoana atestata/numita prin decizie;
- prezentare atestat/decizie.4.Ingineri sau maistri- specializare instalatii sanitare;Documente solicitate: - Certificate de atestare RTE si legitimatii RTE (in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor) eliberate de MDRT;
- Ptr. tot personalul de specialitate se vor depune CV in original semnat si datat.Certificatele, atestatatele, legitimatiile, deciziile, se vor prezenta in copie lizibila cu mentiune "conf. cu orig." valab. la data depun. ofertelor., Cerinta nr.3 - Declaratie privindinlocuirea oricarei persoane din cadrul personalului de specialitate., Cerinta nr.4Informatii privind personalul muncitor minim necesar pentru executarea contractului: -fierar- betonist, dulgher, zidar, zugrav vopsitor, mozaicar, faiantar , instalatorinstalatii tehnico-sanitare, asamblator-montator profile aluminiu si geam termopan, etc., Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantii1.Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1., Cerinta nr.6Informatii privind contractele in derulare.Declaratie pe propria raspundere la care se ataseaza lista contractelor in derulare., Cerinta nr. 7Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer