Achizitie publica - Construire Hala Agroalimentara, municipiul Moinesti
Detaliu pentru invitatia numarul 320783
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320783/28.02.2012
Denumire contract: Construire Hala Agroalimentara, municipiul Moinesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului MoinestiCod fiscal: 4591490, Adresa: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Telefon: 0234363680, Fax: 0234365428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 234363680, fax: +40 234365428, persoana de contact: Rodica Bejan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Hala Agroalimentara, municipiul Moinesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie a unei constructii tip parter din panouri metalice usoare termoizolante pe structura de cadre metalice.Arie construita 757, 18 mp.Construire 11 spatii comerciale cu suprafata utila totala de 132 mp. in interiorul halei.
II.1.6) CPV: 45213141-3 - Lucrari de constructii de piete acoperite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 764, 436 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
15.000 lei. Perioada de valabilitate: egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Forme de constituire care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in D.A. -Formular nr. 24.Nota: in cazul in care se opteaza pt constituirea garantiei prin aceasta modalitate, scrisoarea de garantie va fi transmisa in original la sediul A.C. pana la data si ora limita de deschidere (vizualizare) a ofertelor in SEAP mentionate in invitatia de participare.-prin depunerea unui ordin de plata/fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: RO90TREZ0635006XXX000061, deschis la Trezoreria Moinesti), CF 4591490.Nota: in aceasta situatie se va atasa la documentele depuse si dovada constituirii garantiei de participare in format electronic.Daca din motive tehnice nu este posibil se va transmite prin fax la nr.0234365428 pana la data si ora limita de deschidere (vizualizare) a ofertelor in SEAP mentionate in invitatia de participare.Nota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.544, 43 lei cf. Art.2781 , alin.(1), litera a din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76/2010.Nota: IMM-urile/grupul format din op. econ. incadrati in categ IMM beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare.Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor completa Anexa A din sectiunea Formulare
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului, fara TVASe va constitui- fie prin scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari ?Formular 26 din sectiunea formulare.- fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului)Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire a garantiei de buna executie si va mentiona acest lucru intr-un formular ? model propriu, in cadrul propunerii tehniceOfertantul castigator va constitui garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180(Formular 1) si 181(Formular 2) din OUG 34/2006; Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale la bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat eliberat de autoritatile publice locale privind indeplinirea obligatiilor fiscale catre bugetele locale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Documente echivalente pentru operatorii economici nerezidenti + Certificat de rezidenta fiscala valabil pt 2011; Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular 3); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69*1 din OUG 34/2006 (Formular 4). Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar: Ing. Viorel Ilie, Secretar: Jr. Neculai Catana, Consilier juridic: Anghel Elena, Sef Serviciu UATAP: Ing. Iustina Petecuta; Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (Formular 5). Certificat Constatator emis de ORC. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN; documente echivalente pentru persoane fizice/ juridice straine valabile pentru 2011 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional nu mai vechi de 90 de zile - documente valabule la data deschiderii ofertelor. Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind situatia economico-financiaraMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, sau pe perioada de la infiintare daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani, trebuie sa fie cel putin 1.500.000 lei.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: Curs mediu anual2009 4, 23732010 4, 209920114, 2379, Cerinta nr. 2: Situatiile financiare pentru ultimii 3 ani, Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, acestia pot beneficia de reducere 50 % a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri, Informatii privind sustinerea economica si financiara: Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupuluide operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii privind capacitatea tehnicaOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari., Cerinta nr. 2: Experienta similaraOperatorii economici vor face dovada executarii in ultimii 5 ani a unor lucrari de natura similara, duse la bun sfarsit, in valoare de 750.000 lei fara TVA.Prin lucrari duse la bun sfarsit se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor sau proces-verbal de receptie finala., Cerinta nr. 3: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Ofertantul trebuie sa dispuna de personal necesar pentru indeplinirea contractului. Persoanele propuse pot fi angajati proprii saucolaboratori. Se solicita cel putin un responsabil cu controlul calitatii CQ (inginer/subinginer constructor), avand in vedere obiectul si complexitatea contractului, Cerinta nr. 4: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Ofertantul trebuie sa aiba in componenta personalul necesar pentru indeplinirea contractului (angajati proprii sau colaboratori), respectiv: -Sef santier cu experienta profesionala in constructii, dovedita prin participarea in cel putin un contract de lucrari similare;
-Inginer/subinginer constructii civile;
-Responsabil tehnic cu executia atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate., Cerinta nr. 5: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontractezeIn cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care sa reiasa clar partea pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art 188 alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind asocierea: Operatorii eonomici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna., Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c1) si d)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Certificat ISO 9001 sau certificat echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau gratuit la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 15:47