Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire hala agroalimentara Piata Unirii din Municipiul Campia Turzii


Detaliu pentru invitatia numarul 339724
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Campia Turzii
Numar invitatie: 339724/20.11.2012
Denumire contract: Construire hala agroalimentara Piata Unirii din Municipiul Campia Turzii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Campia TurziiCod fiscal: 4354566, Adresa: Laminoristilor, 2-4, Campia Turzii, Telefon: +40 264368001, Fax: +40 264365467
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire hala agroalimentara Piata Unirii din Municipiul Campia Turzii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construirea unei hale agroalimentare in Piata Unirii din Municipiul Campia Turzii.
II.1.6) CPV: 45213140-6 - Lucrari de constructii de piete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 476, 681 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 15 000 lei si se va constitui prin: a)virament bancar in contulRO80TREZ2195006XXX005992, deschis la Trezoreria municipiului Turda, cod fiscal 4354566 sau b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(inclusiv ofertantul), care se prezinta in original (Formular nr. 7), sau c)prin depunerea la casieria autoritatiicontractante: - a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cererea autoritatii contractante.Ofertantii din categoria IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei garantii conform art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru a beneficia de aceasta facilitate in plicul exterior se va depune o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor cumulative prevazute la art.3 alin(1) din Legea 346/2004.In cazul depunerii ofertei de catre un grup de operatori economici, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM pentru ca asociatia sa beneficieze de prevederile Legii nr.346/2004.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in favoarea Autoritatii contractante(Mun.Campia Turzii), asa cum s-a solicitat, vor fi respinse la deschidere.Autoritatea contractanta va retine contestatorului, in masura in care Consiliul respinge contestatia, din gar.de participare in raport cu valoarea estimata a contr.conf.art.2781 din OUG 34/2006.Dovada achitarii garantiei de participare se va posta in SEAP(scanata) si va fi prezentata la sediul aut.contr.de catre toti op.ec., pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor(exceptie facand viramentul bancar).
Garantie de buna executie
Este de 5% din val.contr.fara TVA.Mod de constituire: printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(Scrisoare de garantie bancara de buna executie-formular 16 din Sectiunea IV)Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contract. are obligatia de a deschide un cont la dispozitia aut.contr., la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. Pe parcursul indeplinirii contractului, aut.contr. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Garantia se va resitui conf.art.92alin4 hg925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea-Prezentarea declaratiei completata in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea IV.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta-Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din sectiunea IV.Se vor atasa : Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidate, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?( formulare tip emise de autoritatile din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana ? in cazul ofertantilor straini).Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?( formulare tip emise de autoritatile din tara in care ofertantuleste rezident, traduse in limba romana ? in cazul ofertantilor straini).Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr.509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006--completare Formular nr.6 din sectiunea IV.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Radu Ioan Hanga, Dorin Nicolae Lojigan, Mariana Lazar, Dorina Boanca, Adela Bogdan, Monica Cherejdi, Dorina Lazar, Mihaela Popa, Mirela Iurean, Simion Luca, Ioan Baias, Andrei Bene, Horatiu Bretotiu, Ludovic Csutak, Francisc Deak, Remus Filip, Samoila Gal, Sabin Ghemes, Ilie Giurgiu, Cristian Haiduc, Cornelia Pantea, Mihail Patrutiu, Petre Pop, Florin Popescu, Gheorghe Rece, Alin Salajean, Adrian Spatariu, VasileTot, Nicolae Varga.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010(Formular nr.9 din sectiunea IV)CONDITII DE EXCLUDERE: 1. Operatorul economic care se incadreaza in situatia de a fi fost condamnat in ultimii 5 ani printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru: - participare la activitati ale unei organizatii criminale, - coruptie, - frauda, - spalare de baniva fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica (art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006).2. Operatorul economic care se afla intr-una sau mai multe din situatiile de mai jos, respectiv: -a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
-in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
-a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
-prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie, va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie(art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006).3. Operatorul economic care nu are obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului va fi exclus.4. Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat (art. 46 (1) din O.U.G. nr. 34/2006).Atentie ! Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste in totalitate cerintele impuse la punctul III.3.2) CONDITII DE PARTICIPARE va fi considerata inacceptabila.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente privin indeplinirea cerintelor solicitate. Pentru persoane juridice romane: 1.Certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractuluitrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORCPentru persoane fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente.Pentru persoane juridice/fizice straine: 1.Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului in copie ?conform cu originalul?, tradusa in limba romana, sau copie legalizata/autentificata.2.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in copie ?conform cu originalul? si traduse in limba romana sau copie legalizata/autentificata.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii priv.situatia economico-financiara.Media cifrei de afaceriglobale pe ultimii 3 ani, sa fie cel putin 1476681 lei.Op.economici care beneficiaza de prev.art.16 alin.2-L.346/2004, vor prezenta 50% din val.Situatiile financiare pt.anii 2009, 2010, 2011.Persoanelejuridice straine vor atasa, in copie insotita traducere certificata in limba romana, doc.relevante, emise de autoritatile competente, care sa certificeindepl.cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In cazul in care in tara deorigine sau in tara in care este stabilit op. nu se emit astfel de doc.sauacestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratieautentica data in fata unui notar, a unei aut.administrative sau judiciare ori aunei asociatii prof.care are competente in acest sens.Pt.op.ec.nou infiintatise vor prezenta doc.numai pt.anii scursi de la data infiintarii.Daca un grup de op.ec.depun of.comuna atunci sit.ec.va fi dem.prin luarea in consid.a resurselor tuturor membr.grup.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare((constructii din confectii metalice ) executate in ultimii 5 ani, insotita decertificari de buna executie din partea beneficiarului, copii dupa contracte derulate (se vor prezenta parti relevante, nu integral), copii procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor/procese verbale de receptie finala a lucrarilor, ?conform cu originalul?, purtand stampila si semnatura reprezentantului legal precum si recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor.Ofertantii trebuie sa faca dovada executarii delucrari similare, in valoare de cel putin 1476681 lei, fara TVA/lucrare., Informatii privind personalul angajat, studiile, pregatirea si calificareapersonalului;Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiOfertantul trebuie a dispuna de personal calificat: sef punct de lucru inginer CCIA- experienta minim 3 ani, responsabil tehnic cu executia (RTE), responsabil tehnic cu calitatea (CQ), coordonator protectia muncii.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pesonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, Informatii privind dotarile, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare dispune operatorul economic., Informatii privind subcontractantiiDecl.si lista cuprinzand subcontractantii, precum si acordurile de subcontr.Decl.pe propria raspundere, in temeiul art. 69¹OUG34/2006 compl.in conf.cu Form.nr.6 din Sectiunea IV.In cazul in care, parti din contr.de achizitie, urmeaza sa se indepl.de unul sau mai multi subcontr.ofertantulcastigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contr.de achizitie, contr.incheiate intre acesta si subcontr. nominalizati in oferta.Contr.prezentatetrebuie sa fie in concordanta cu of.si se vor constitui in anexe la contrac.Ofertantii sunt obligati sa precizeze partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontr.; Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor deimplicare in contr.care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez.si urm.doc.: decl. pe propria raspundere in temeiul art.69¹OUG34/2006; inf.solicitate lapunctul III.2.3.a)capac.teh.si/sau prof.resurse umane, dotari tehnice., Informatii privind asociereaAsocierea se va legaliza numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Acordul de asociere legalizat se va prezenta autoritatii contractante inainte de semnarea contractului.Indeplinirea cerintelor privind capacitatea economico-financiara se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.Ofertantul-asociat va prezenta toate documentele solicitate la puncteleIII.2.1.a) si III.2.1.b) Prezentarea unui certificat emis de un organ acreditat prin care se atesta caoperatorul economic are implementat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer