Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire Hala Metalica pentru Amenajare Bazar, comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 284664
Autoritate contractanta
COMUNA VATRA MOLDOVITEI
Cod de identificare fiscala: 4326680
Adresa: localitatea Vatra Moldovitei, comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava, Vatra Moldovitei
Telefon: 0230-336.150
Fax: 0230-336.251
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Construire Hala Metalica pentru Amenajare Bazar, comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45223210-1 - Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Contractul are ca scop realizarea lucrarilor de proiectare (P.T + D.T.A.C + D.D.E + asistenta tehnica) respectiv executia lucrarilor la obiectivul de investitii Construire Hala Metalica pentru Amenajare Bazar, comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava?, conform Studiului de fezabilitate ce face parte integranta din Documentatia de Atribuire.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 23.03.2011 12:00
Data limita de depunere a ofertelor: 31.03.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Vatra Moldovitei jud. Suceava cod. 727595
Data si ora deschiderii ofertelor: 31.03.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Vatra Moldovitei jud. Suceava cod. 727595
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 316, 128 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declar priv eligib Dec priv neîncadr în sit preve la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Declar priv calit de particip Certfic consta¬tat priv indepl oblig exigibile de plata Certific de particip Certific constat emis de ORC, valabil la data deschiderii ofert Doc edific care sa doved o forma de inreg ca pers jurid Bilant Contabil 2008, 2009, 2010Informa privcifra de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie min 550000 lei Resurse umane si struct manage Inform priv dot specifice Atestat ANRE proiectare si executie ? tip B Inform priv subcontrac/ asociatii Lista principlucr/ prestatii in ultimii 3/5 aniExp sim in ultimii 3 ani, a unui contr de prestari servicii de proiect, cu o valoare min de 38150lei, în ultimii 5 ani, a unui contract cu o valoare min de 277978lei de nat si complex similara, ISO 9001 Certificat ISO 14001 Cuantumul garant pt particip = 6320lei.
Documentatia de atribuire poate fi accesata direct si nerestrictionatS.E.A.P. La sediul autoritatii contractante de de luni pana vineri inclusiv, între orele 900 si 1500
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie a lucrarilor
20
Descriere: Pentru factorul de evaluare Termen de executie lucrarilor ? (termenul de la primirea ordinului de incepere a lucrarilor pana la semnarea PV de receptie la terminarea lucrarilor , punctajul va fio alocat astfel: a) Oferta care prezinta cel mai mic termen de predare a lucrarilor va primi punctaj maxim alocat , respectiv 20 puncte b) Alte oferte decat cea de la punctul a) va primi un punctaj calculat astfel: Punctaj oferta n = (Termen oferta a / Termen oferta n) x 20 puncte
Termen de Predare PT
10
Descriere: Pentru factorul de evaluare termen de predare PT pentru toate obiectivele de investitii, inclusiv Documentatii tehnice (DE+CS+DTAC+Documentatii avize), punctajul va fi alocat astfel: a) Oferta care prezinta cel mai scurt termen de predare PT va primi punctaj maxim alocat , respectiv 10 puncte Alte oferte decat cea de la punctul a) dar nu mai mult de 3 luni calendaristice vor primi un punctaj calculat dupa formula: Punctaj oferta n = (Termen oferta a/ Termen oferta n) x 10 puncte
Durata garantiei de buna executie( lucrari si echipamente )
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata garantiei de buna executie? se va acorda astfel: Durata garantie de buna executie acordata pentru intreaga investitie (lucrari si echipamente) va fi cuprinsa intre 24 si 36 de luni calendaristice , calculate de la data receptiei la terminarea lucrarilor a.pentru o durata a garantiei de buna executie de 36 de luni calendaristice se vor acorda 10 puncte b.pentru o durata a garantiei de buna executie cuprinsa intre 24-36 de luni calendaristice, punctajul se va acorda proportional dupa formula: Punctaj oferta n= (garantie n luni/ garantie a(36luni)) x10 c.pentru o durata a garantiei de buna executie mai mica de 24 luni calendaristice sau mai mare de 36 luni calendaristice , de la data intrarii in vigoare a contractului , se acorda 0(zero) puncte.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer