Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire imprejmuire Scoala Generala ,,Ion Grigoroiu,, Lelesti, Judetul Gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 339503
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SCOALA GENERALA , ,ION GRIGOROIU, , LELESTI
Numar invitatie: 339503/15.11.2012
Denumire contract: Construire imprejmuire Scoala Generala , ,Ion Grigoroiu, , Lelesti, Judetul Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA GENERALA , ,ION GRIGOROIU, , LELESTICod fiscal: 29373610, Adresa: Comuna Lelesti, Sat Lelesti, Judetul Gorj, Lelesti, Telefon: +40 253278415, Fax: +40 253278415
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Lelesti, Sat Lelesti, Judetul Gorj, Lelesti, Romania, cod postal: 217275, telefon: +40 253278415, fax: +40 253278415, persoana de contact: Lavinia Dragan.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala Generala , ,ION GRIGOROIU, , LELE?TI, cu sediul in Comuna Lelesti, Sat Lelesti, Judetul Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire imprejmuire Scoala Generala , ,Ion Grigoroiu, , Lelesti, Judetul Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire imprejmuire Scoala Generala , ,Ion Grigoroiu, , Lelesti, Judetul Gorj (imprejmuire stradala si laterala).
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 719 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2000 lei Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. GP se va constitui conform art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul respingerii unei contestatii ca nefondate de catre CNSC garantia de participare se va retine in conditiile prevazute de art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de lucrari. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin. 1 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, potrivit art. 90 alin. 3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181, din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare, - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular tipizat, - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr 314/2010.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006 (Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Sichitiu Aura-Maria-Director, Dragan Lavinia-Contabil, Rotaru Marian ? Primarul Comunei Lelesti; Turcila Vasile-Laurentiu ? Viceprimarul Comunei Lelesti; Mischie Constantin ? Secretarul Comunei Lelesti; Giorgi Ion - Inspector superior, Primaria Lelesti, Consilieri locali: - Balan Ion, Balan Radu, Baleanu Ion-Emil, Iovanescu Grigore, Lascateu Nicolae, MacadiStefan-Alin, Marcau Loredana-Nicoleta, Popeanga Gabriel, Popeanga Nicolae, Popescu Constantin, Turcila Vasile-Laurentiu), - Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Cerinte obligatorii: - Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoane juridice/fizice romane: - Ofertantul are obligatia sa prezinte in original sau in copie certificata , ,conform cu originalul, , certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? formulare tip emise de autoritatile competente.Pentru persoane juridice/fizice straine: - Operatorul economic va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Persoane juridice/fizice romane: - sa aibe in obiectul de activitate efectuarea de lucrari similare celor ce fac obiectul contractului de fata - Documente doveditoare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri, in original sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,. Certificatul constatator trebuie sa fie in termenul de valabilitate. Ofertantul cistigator are obligatia prezentarii Certificatului constatator emis de ORC in original sau copie legalizata cel mai tirziu la data transmiterii adresei de comunicare arezultatului aplicarii procedurii.Persoane juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare capersoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate. - sa aiba in obiectul de activitate executarea de lucrari similare celor ce fac obiectul contractului de fata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii generale / Declararea cifreide afaceri, cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).- Sa fii inregistrat in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) o cifra medie globala deafaceri cel putin egala cu 200.000 Lei., Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, vizat, inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul., - In conformitate cu art. 186 din O.U.G. 34/2006 capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In acest caz se va prezenta un angajament ferm, incheiat in forma autentica al persoaneirespective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana ce asigurasustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, precum si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006., Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie in conformitate cu art. 44 alin. (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentand o oferta comuna.Oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord de asociere completat conform Formularului tip in care sa fie mentionat faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primesca instructiuni in numeletuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele asociatieipentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii din asociatie sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului. Acordul de asociere va fi legalizat in cazul in care ofertantul va fi desemnat castigator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara: - lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractanteau clienti privati, - Sa fi finalizat in prealabil cel putin un contract de executie lucrari similarecu valoare cel putin egala cu suma de 100.000 lei. Prin sintagma ?finalizat? se intelege ca se va permite indeplinirea cerinteiconform art.14 din Ordinul 509/2011, Documente doveditoare: - copie de pe contractul de executie lucrari, - copiiale proceselor verbale de admitere a receptiei la terminarea lucrarilor/finala, - recomandare din partea beneficiarului lucrarilor invocate cu titlul deexperienta simiara., Informatii privind dotarea tehnica: - In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera f) din OUG nr. 34/2006 se va prezenta o lista a utilajelor/echipamentelor utilizate pentru realizarea contractului., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii: - Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. - Se va prezenta o declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor., - Sa asigure personalul necesar pentru realizarea contractului: - 1 responsabil tehnic cu executia, atestat, 1 sef de punct de lucru cu minim 5 ani experienta in domeniu, 1 responsabil cu controlul calitatii atestat, numit prin decizie interna, 1 responsabil cu protectia muncii, SSM si PSI. Documente doveditoare: - CV-ul persoanelor nominalizate ca direct implicate in derularea contractului; - atestate, sau alte acte doveditoare din care sa reiasa calificarea acestora dar si legatura lor cu ofertantul. - Declaratia de disponibilitate in original in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajate ale ofertantului, angajamentul ofertantului privind resursele umane din care sa reiasa ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei. Standarde de asigurare a calitatii: - Sa fi implementat standarde de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor Certificat ISO 9001 sau echivalent)., Standarde de asigurare a protectiei mediului: - Sa fi implementat standarde de management al mediului privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor (Certificat ISO 14001 sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 20:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer