Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire infrastructura de prevenire si protectie impotriva inundatiilor in comuna Apahida , Judetul Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 357342
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA APAHIDA
Numar invitatie: 357342/04.02.2014
Denumire contract: Construire infrastructura de prevenire si protectie impotriva inundatiilor in comuna Apahida , Judetul Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA APAHIDACod fiscal: 4485243, Adresa: sat APAHIDA com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, Apahida, Telefon: +40 264231777, Fax: +40 264231475
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat APAHIDA com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, Apahida, Romania, cod postal: 407035, telefon: +40 264231777, fax: +40 264231475, persoana de contact: FELECAN OVIDIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA APAHIDA, STR LIBERTATII NR 122, JUD CLUJ.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire infrastructura de prevenire si protectie impotriva inundatiilor in comuna Apahida , Judetul Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru proiectul: Construire infrastructura de prevenire si protectie impotriva inundatiilor in comuna Apahida , Judetul ClujValoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 2.423.873RON, echivalentul a 526986 euro, fara TVA (curs B.C.E. 1euro= 4, 5995 leiconform contractului de finantare nr. 125E021161300005/06.09.2012) din care lucrari 2.285.501 lei+Diverse si neprevazute 138372 lei (6, 05%) fara TVA respectiv 30084 euro)Valoarea estimata a contractului, cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, prin raportarea acestui procent la valoarea estimata a contractului si fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j), din OUG 34/2006.
II.1.6) CPV: 45246400-7 - Lucrari de prevenire a inundatiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 423, 873 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 45710 lei.Constituire: conform art. 86 din HG 925/2006 reactualizata. Contul in care se va vira garantia de participare este Cod IBAN: Nr. RO60 TREZ 2165006XXX006926 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca CF 4485243.Pentru ofertantii din categegoria IMM conf. Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. Perioada de valabilitate: 90 zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor. Restituirea: conf. art 88 din H.G 925/2006 reactualizata. In cazul formularii unei contestatii, in masura in care Consiliul dispune respingerea acesteia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, procentual asa cum apare prevazut la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata. Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BCE(curs B.C.E. 1euro= 4, 5995 lei conform contractului de finantare nr. 125E021161300005/06.09.2012 ). Mentionam faptul ca autoritatea contractanta nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conf. Art. 89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata. Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4). Atentie! In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM. Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BCE(curs B.C.E. 1euro= 4, 5995 lei conform contractului de finantare nr. 125E021161300005/06.09.2012 ). Mentionam faptul ca autoritatea contractanta nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa Formular nr. 1;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 -Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa Formular nr. 2;3.Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.;4.Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.MENTIONAM FAPTUL CA , IN MASURA IN CARE PROCEDURA DE EMITERE A ACESTOR CERTIFICATE NU PERMITE CONFIRMAREA SITUATIEI DATORIILOR LA DATA SOLICITATA, OPERATORII ECONOMICI POT DEPUNE O DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE POTRIVIT art.11 alin(4)din HG nr.925/2006.Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa Formularul nr. 3;6.Certificat de cazier fiscal ? Eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediu7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa Formularul nr. 4 din sectiunea III "Formulare.Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: -Grigore Fati ? primar-Alexandru David-secretar-Dana Mihaela Astilean-sef serviciu economic-Alba Raluca Elisabeta ?consilier juridic- Ovidiu Aurel Felecan ? consilier-Alexandru Petrus-inspector- Mircea Teodor Paglesan - consilier- Robert Barna ?Inspector de specialitate-Tatiana Simona Pop- consilier- Toderas Ioan Sucigan-Buiga Traian Ovidiuconsilier local- Nas Adrian Sorinconsilier local- Sucala Delia Romeliaconsilier local- Podar Danconsilier local- Legian Andreiconsilier local-Fratean Septimiu Vasileconsilier local-Rus Ioan Sorinconsilier local-Pop Ligia Vasilicaconsilier local-Vultur Rodica Stefanaconsilier local-Farcas Vasileconsilierconsilier local-Pacurar Calin Petruconsilier local-Felecan Nicoaleconsilier local-RachisanValeanconsilier local-Fabian Alexandruconsilier local-Baciu Stefan Cristianconsilier local8.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va prezenta Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularul nr. 5 din sectiunea Formulare.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea, PENTRU PARTEA DE CONTRACT PE CARE O REALIZEAZA. 1. Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor.Atestat/Autorizatie conform ordinului MADR NR. 182/2009Autorizatie AFER conform OMT nr. 290 /2000.2.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial Clujdin care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul. In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.3.Documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul); se va completa Formularul nr. 19.Persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte: -datele de identificare durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/actionarii (dupa caz), administratorii/persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz) -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obeictului procedurii;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri medie globala pentru anii 2011, 2012, 2013 trebuie sa fie de minim 2.400.000 lei.Cu privire la sustinerea indeplinirii acestei cerinte de calificare, operatorul economic va prezenta oricare documente considera de cuviinta, dar care pot proba informatiile prezentate. Documentele se vor aduce in copie certificata conform cu originalul. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Persoanejuridice/fizice straine: Daca in tara de rezidenta a operatorilor economici straini aceste documente se depun prin alte metode (ex. Electronic), ofertantul va depune si o declaratie de propria raspundere asupra modului de inregistrare a documnetelor la autoritatile abilitate, specificand denumirea si adresa acestora precum si data transmiterii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul va face dovadaprezentand o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, in domeniul obiectului contractului(fie infrastructura de prevenire impotriva inundatiilor, fie lucrari de decolmatare, fie regularizari, , aparari de maluri) executat/e si dus/e la bun sfarsit, in valoare cumulata de minim 4.570.000 lei fara TVA., Cerinta nr. 2Ofertantul va face dovada ca dispune de toate utilajele si echipamentele nominalizate in proiectul tehnic.Dovada dispunerii de utilajele/mijloacele/ echipamentele enuntate anterior se va face prin prezentarea de facturi si/sau acte de proprietate si/sau contracte de leasing si/sau liste de inventar a mijloacelor fixe si/sau contract/precontract inchiriere si/sau angajament ferm de sustinere, Cerinta nr. 3Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.Cerinte minime personal de specialitate executie: - 1 sef punct de lucru - inginer specialitatea constructii pentru imbunatatiri funciare/constructii si amenajari hidrotehnice ;
- 1 responsabil tehnic cu executia constructii imbunatatiri funciare / constructii si amenajari hidrotehnice ;
-1 responsabil tehnic cu executia de drumuri si poduri;
- 1 responsabil control calitate inginer constructii imbunatatiri funciare/ constructii si amenajari hidrotehnice;
- 1 inspector SSMCertificatul de atestare pentru RTE trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor, iar pentru CQ trebuie prezentata dispozitie/decizie de numire.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), cA1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.In cazul in care nu se va/vor subcontracta parte/parti din lucrare se va completa cu ?Nu este cazul". Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contract care urmeaza sa fie indeplinita daca sunt prezentate documente in acest sens.Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul). Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna. Autoritatea Contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care ofertantul este declarat castigator, acesta din urma fiind obligat sa prezinte acordul de asociere legalizat la semnarea contractului.Ofertele depuse de o asociere trebuie sa indice urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener in parte din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte., Cerinta nr.4Constructorul va fii autorizat AFER conform OMT nr. 290/2000 pentru lucrari de constructii in zona de siguranta si in zona de protectie, Cerinta nr. 5Constructorul va fii autorizat conform ordinului MADR NR. 182/2009 pentru lucrari de imbunatatiri funciare. Cerinta nr. 1Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent pe domeniul de activitate al contractului (lucrari hidrotehnice).Se va prezenta o copie dupa certificatul eliberat de un organism acreditat. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare., Cerinta nr. 2Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitatii ISO 14001 sau echivalent pe domeniul de activitate al contractului (lucrari hidrotehnice).Se va prezenta o copie dupa certificatul eliberat de un organism Acreditat. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2014 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer