Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire infrastructura si suprastructura?Corp nou de depozit cu acces liber la raft? si lucrari conexe: Deviere bransament apa, Amenajare teren (demolari si defrisari).


Detaliu pentru invitatia numarul 339480
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Biblioteca Centrala Universitara Lucian Blaga
Numar invitatie: 339480/15.11.2012
Denumire contract: Construire infrastructura si suprastructura?Corp nou de depozit cu acces liber la raft? si lucrari conexe: Deviere bransament apa, Amenajare teren (demolari si defrisari).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBiblioteca Centrala Universitara Lucian BlagaCod fiscal: 5105695, Adresa: Str. Clinicilor, nr. 2, , Cluj-Napoca, Telefon: 0264-597092, 0745906415, Fax: 0264-597633
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Clinicilor, nr. 2, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400006, telefon: +40 264597092, fax: +40 264597633, persoana de contact: Serviciul Administrativ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biblioteca Centrala Universitara "Lucian Blaga", Cluj-Napoca, str. Clinicilor, nr. 2, cod postal 400006, jud. Cluj, etaj 2, sala 88.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire infrastructura si suprastructura?Corp nou de depozit cu acces liber la raft? si lucrari conexe: Deviere bransament apa, Amenajare teren (demolari si defrisari).
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire corp nou depozit si lucrari pregatitoare.
II.1.6) CPV: 45262600-7 - Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
250000 RON.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Se va constitui conform art. 86 alin. 1 din HG 925/2006, in contul bancar: RO96TREZ2165005XXX016998, deschis la Trezoreria Cluj-Napoca. Pentru echivalarea unei garantii de participare depusa in euro se va avea in vedere cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 10% din valoarea estimata a contractului conform prevederilor art. 89 alin.2 din HG 925/2006, in oricare din formele de la art.90 alin. 1 si 3 din hg 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii vor completa urmatoarele formulare: - Formular 1 eligibilitatea- Cazierul judiciar valabil- Certificatul de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Formular 2 neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006- Formular 7 certificat participare oferta independenta- Formular 8 neincadrarea la art 69 din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director general: Prof. univ. dr. Doru Radosav, Director economic: Ec Ana Mariana Alda.Persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura/pentruprocedura de atribuire sunt: Curta Olimpia, Rus Susana, Trenea Tiberiu, Chiorean Tudor, Fulea Florin. Ofertantii trebuie sa prezinte o copie legalizata dupa Certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Se solicita prezentarea bilantului contabil pe anii 2009, 2010, 2011.- Se solicita completarea Formularului 3 fisa informatii generale, in care cifrele de afaceri anuale si media cifrei de afaceri sa fie in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani (2009-2011) sa fie de cel putin 25.000.000 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor completa formularul 5 -lista subcontractantilor., Capacitate minima resurse tehnice: -2 macarale-1 automacara-cap de ridicare 40t, L brat 35m-2 excavatoare-1 buldozer-2 buldoexcavatoare-1 incarcator frontal capacitate cupa intre 2.5-3.5 mc-1 autogreder-8 camioane 8x4-2 camioane 6x4-1 autobetoniera transport beton cap 10 mc-2 cilindri compactori de mana, greutate 750 kg-1 cilindru compactor pe pneuri 8-12 t-1 cilindru compactor lis 8-10 t-2 cilindri compactor tandem 14 t-2 incarcatoare frontale rigide pe pneuri-1 pompa beton- min 2500 mp schela- min 1000 mp cofraje metalice(inclusiv sustineri, sprijniri)-1 autocisterna cu disp de stropire-1 betoniera cu cadere libera-1 compactor static autopropulsat rulouri-1 compactor static autopropulsat pneuri-1 mai mecanic cu motor termic-1 masina de taiat rosturi-1 motocompresor mobil de joasa presiune-1 motopompa de joasa presiune.Ofertantul va declara lista de utilaje pentru realizarea lucrarii., Experienta similara: Ofertantii vor completa Formular 4 lucrari executate ultimii 5 ani.Vor fi declarati calificati ofertantii care au avut cel putin o lucrare similara structural -subteran si suprateran- executata in ultimii 5 ani. Ofertantii trebuie sa faca dovada detinerii certificatelor referitoare la managementul calitatii si protectia mediului.Ofertantii trebuie sa prezinte in copie certificatele corespunzatoare standardelor: -standardul ISO 9001:2008 privind Sistemul de Management al Calitatii (pentru executantul lucrarii)-standardul ISO 14001:2004 privind Sistemul de Management al Mediului (pentru executantul lucrarilor).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare direct din SEAP, prin accesarea www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer