Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUIRE MAGAZIE DE MATERIALE , REMIZA PSI , ARHIVA SI BIBLIOTECA LA ETAJ


Detaliu pentru invitatia numarul 336100
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Gura Calitei (Consiliul local Gura Calitei)
Numar invitatie: 336100/26.09.2012
Denumire contract: CONSTRUIRE MAGAZIE DE MATERIALE , REMIZA PSI , ARHIVA SI BIBLIOTECA LA ETAJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Gura Calitei (Consiliul local Gura Calitei)Cod fiscal: 4350580, Adresa: sediul Consiliului local Gura Calitei, com. Gura Calitei, Gura Calitei, Telefon: 0237255070, Fax: 0237255070
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE MAGAZIE DE MATERIALE , REMIZA PSI , ARHIVA SI BIBLIOTECA LA ETAJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE LUCRARI - CONSTRUIRE MAGAZIE DE MATERIALE, REMIZA PSI, ARHIVA SI BIBLIOTECA LA ETAJ, comuna Gura Calitei, jud. Vrancea
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 624, 222 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10000 lei. Se vor accepta urm. forme de constituire: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari respectand cuantumul, forma si perioada de valabilitate (90 zile de la data LIMITA de depunere a ofertelor) conform formularului publicat in SEAP - Formular 16;
-ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor - Numar cont autoritate contractanta RO27TREZ6915006XXX003678, deschis la Trezoreria Focsani.Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea (fara T.V.A.) a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului in conf cu preved art. 90 alin. 3 din HG925/2006. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Garantia acordata lucrarii va fi de minim 24 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 1;Declaratie pe proprie raspundere - privind eligibilitatea ofertantului - ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006-Formular 2;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formular 3;Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 20;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese)- Formular 4; Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante: -Primar Tandara Nicolae; -Contabil Ursu Sandel; - Secretar Robu Mihaela; -Consilieri Locali: Bitculescu Dragos;Buharu Fanel;Duta Mihai; Gherghe Vasile; Dochia Nicusor; Costache Paul; Tandara Marian; Balan Ionel; Nichitelea Vasile; Arsenie Sorin; Costache Doru.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, care sa ateste faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa obiectul de activitate, valabil la data depunerii ofertelor;
-Certificat de atestare pentru executia lucrarilor de instalatii electrice emis de catre A.N.R.E.;
-Autorizatie ISCIR pentru montare cazane apa calda;
-Autorizatie CNSIPC(Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila) pentru instalarea sistemelor de alarmare in caz de incendiu conform HG 259/2005.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie bancara privind executia lucrarilor in termen pentru suma de 312111 lei si o perioada de 3 luni de la data semnarii contractului de executie, conform art. 185 alin. 1 lit. a) din OUG 34/2006 completata si modificata., Informatii generaleprivind societatea din care sa rezulte ca cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) este minim 1248444 lei. Pentru unitatile economice noi infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri din ultimul an/anul in curs.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie. Ofertantul va face dovada derularii in ultimii 5 ani a unuia sau mai multe contracte similare, a carui/caror valoare sa fie de minim 624222 lei fara TVA., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Personal minim solicitat: -1 Manager Proiect - Inginer ? studii de specialitate tehnice + atestat manager proiect;
-1 Sef Santier - Inginer ? studii de specialitate constructii;
-1 RTE (responsabil tehnic cu executia)-Inginer /subinginer ? studii specialitate in lucrari de constructii;
-1 RTE (responsabil tehnic cu executia)-Inginer /subinginer ? studii specialitate in instalatii electrice;
-Personal atestat RSL si RVT conform ISCIR HG 465/2009 (se vor prezenta copii ale atestatelor).-1 CQ (responsabil cu controlul calitatii)-Inginer ? studii de specialitate tehnice + decizie interna;
-1 Coordonator SSM-Studii superioare + atestat in domeniu;
-1 Responsabil Protectia Mediului-Studii superioare + decizie interna., Declaratiei referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice, Declaratie privind subcontractantii Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru Sistemul de Management alCalitatii pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei., Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de Mediupentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer