Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire parcare supraetajata in Municipiul Slatina ? Aleea Rozelor


Detaliu pentru invitatia numarul 347160
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Slatina
Numar invitatie: 347160/22.05.2013
Denumire contract: Construire parcare supraetajata in Municipiul Slatina ? Aleea Rozelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SlatinaCod fiscal: 4394811, Adresa: Slatina, strada mihail Kogalnicenu nr.1, Slatina, Telefon: +40 249439377/ +40 249407002, Fax: +40 249431708/ +40 249439336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire parcare supraetajata in Municipiul Slatina ? Aleea Rozelor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul acestui contract il reprezinta elaborarea proiectului tehnic si executia lucrarii Construire parcare supraetajata in Municipiul Slatina ? Aleea Rozelor. Obiectul contractului se regaseste in caietul de sarcini si studiul de fezabilitate care fac parte integranta din documentatia de atribuire.Obiectivul general al proiectului il reprezinta cresterea nivelului de calitate a vietii pentru toti rezidentii din proximitate, precum si pentru conducatorii de vehicule care tranziteaza zona sau pentru care exista necesitatea parcarii temporare in zona, atat prin oferirea unui spatiu de parcare suficient de mare, prezentand o atractivitate si un grad de siguranta sporite, cat si prin fluidizarea traficului pe arterele adiacente. Se sa construi o parcare supraetajata S+P+1E, cu acces pe rampa, moderna, cu structura de beton armat, va contribui si la cresterea gradului de atractivitate al municipiului, revitalizarea urbana, asigurarea calitatii infrastructurii orasului si cresterea calitatii serviciilor sociale la nivelul standardelor europene, imbunatatirea calitatii vietii si sigurantei cetatenilor ei.Contractul va cuprinde ca obligatii: - expertizarea tehnica a postului trafo existent pe teren si efectuarea unor eventuale studii suplimentare ce se dovedesc a fi necesare;
- elaborarea documentatiilor si intocmirea dosarelor pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor de executie a lucrarilor (DTAC) conform prevederilor Certificatului de Urbanism si a studiilor existente;
- depunerea dosarelor la autoritatile de avizare si autorizare competente, sustineri ale documentatiilor tehnice la comisiile de specialitate, ridicarea avizelor si autorizatiilor;
- elaborarea proiectului tehnic (PT), a caietelor de sarcini (CS) si detaliilor de executie a lucrarilor in conformitate cu H.G. nr.28/2008;
- asistenta tehnica pe perioada de derulare a lucrarilor de constructii;
- executie lucrari de constructii si instalatii pentru construirea unei parcari supraetajate S+P+1E cu acces pe rampa.Principalele lucrari ce se vor executa sunt: terasamente, demolare borduri, demolare spatii verzi, spargere platforma betonata; amenajarea terenului, executie piloti forati, sapaturi si excavatii fundatie, inclusiv nivelari si compactari, montare hidroizolatii, amplasare separator de hidrocarburi si rezervor apa de incendiu, realizarea instalatiilor subterane, realizare structura din beton armat, executia instalatiilor din cladire (de canalizare, de alimentare cu apa, de telefonie, electrice, de ventilare, PSI, etc.), finisaje interioare, montare tamplarii interioare si exterioare, montarea instalatiilor si echipamentelor de control, monitorizare si plata acces si stationare autovehicule in parcare.Cuantumul aferent pentru diverse si neprevazute este de 8% din valoarea estimata precizata la II.2.1.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 493, 330.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 43.400, 00 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr.925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de participare se constituie prin ordin de plata, contul in vare va fi virata suma este RO41TREZ5065006XXX000249. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Pentru echivalenta lei/valuta se va lua in calcul cursul de schimb valutar afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare. I.M.M.-urile pot prezenta garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata, in baza prevederilor art.16 alin.(2) din Legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art.88 din H.G.925/2006. Conform art.278^1 alin.(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC si, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma 6.071, 52 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din: Orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale. In acest caz ofertantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune ofertantul in contul astfel deschis va fi de 1% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, in baza prevederilor art.16 alin.(2) din Legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va prezenta: - Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul);
- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1) si d), daca este cazul)- Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (care va fi prezentata atat de catre ofertant si ofertantul asociat cat si de catre subcontractant si de tertul sustinator daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: - Minel Florin PRINA ? Primar;
- Constantin Cristian CISMARU ? Administrator Public;
- Mihaela Stana ? Viceprimar;
- Bircea Cristian ? Viceprimar;
- Florin Ionut Barbu ? Director economic;
- Stoicanescu Ileana - Responsabil financiar;
- Valceanu Maria - Responsabil achizitii;
- Moanta Daniela ? Responsabil achizitii;
- Duminecianu Ana Maria ? Responsabil achizitii;
- Ciobanu Ioana ? Responsabil achizitii;
- Scarlat Ofelia ? Responsabil achizitii;
- Mierlesteanu Floarea ? Responsabil tehnic;
- Necsulescu Liliana ? Responsabil tehnic;
- Calapod Ioana ? Responsabil tehnic;
- Iancu Ion ? Responsabil tehnic;
- Diaconu Gheorghe ? consilier juridic;
- Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Cerintele referitoare la obligatiile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Mentionam ca data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier fiscal al societatii/(certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/2003, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi traduse in limba ramana de un traducator autorizat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice romaneOperatorii economici vor prezenta in original, copiei legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice/fizice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi insotite de traduceri in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces la resurse reale in valoare de cel putin 458.000 lei pentru o perioada de 4 luni de la inceperea efectiva a lucrarilor. Ofertantul trebuie sa demonstreze, la momentul semnarii contractului, ca are acces la, sau are disponibile, resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza unui cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata. Dovada accesului la linii de credit, confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ului de executie a lucrarilor pentru perioada impusa, in valoare de cel putin 458.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare. Suma solicitata se calculeaza dupa formula: (valoare estimata contract/ perioada derulare contract) X perioada solicitata de autoritatea contractanta = S, pentru asigurarea cash-flow-ului pe durata executarii contractului. Ofertantul are obligatia de a prezenta autoritatii contractante dovada ca dispune de lichiditatile financiare necesare sustinerii investitiei. In acest sens ofertantul va prezenta ca si dovada a respectarii acestei cerinte, unul din urmatoarele documente financiare: - scrisoare emisa de o banca comerciala prin care sa confirme existenta surselor de finantare necesare;
- linii de credit special deschise si confirmate de emitent;
- orice alt document legal cu suma maxima a creditului obtenabil, emis de o institutie financiara abilitata;Nota: In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei terte persoane, atunci se va prezenta o declaratie angajament incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele financiare si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului Cerinta privind lichiditatile solicitate poate fi indeplinita prin resursele ofertantului si/sau tertului sustinator Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006., Prezentarea bilanturilor contabile pe 2010, 2011, 2012 vizate si inregistrate de organele competente. Bilanturile se vor prezenta in copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile.Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Nota: Bilantul contabil va fi prezentat in cazul in care publicarea acerstor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul., Fisa de informatii generale (Formular 8 din sectiunea de formulare semnat pe propria raspundere) din care sa rezulte date generale despre ofertant: adresa, obiect activitate, principala piata a afacerilor si media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani i de minim 4.500.000 lei., Capacitatea economico - financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art.186 din OUG nr.34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratiei privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., Declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au prestat in ultimii 3 ani servicii similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri. Se vor prezenta unul sau maxim doua contracte ce au avut ca obiect proiectarea lucrarilor de constructii civile in valoare cumulata de minim 95.000 lei fara TVA. Dovada indeplinirii acestor experiente similare se face, in mod obligatoriu cu fisele de experienta similara in original, certificari de buna executie si/sau documente relevante din care sa reiasa beneficiarul, indiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Nota: In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant/asociat se vor prezenta documente relevante din care sa reiasa calitatea de subcontractare/asociere, cu indicarea partii indeplinita de acesta. Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au executat in ultimii 5 ani lucrari similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri. Se vor prezenta unul sau maxim doua contracte ce au avut ca obiect executia lucrarilor de constructii civile in valoare cumulata de minim 2.000.000 lei fara TVA. Dovada indeplinirii acestor experiente similare se face, in mod obligatoriu cu fisele de experienta similara in original, certificari de buna executie si/sau documente relevante din care sa reiasa beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Nota: In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant/asociat se vor prezenta documente relevante din care sa reiasa calitatea de subcontractare/asociere, cu indicarea partii indeplinita de acesta. Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare., Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare., minim 1 (un) absolvent de studii superioare, cu experienta generala de minim 5 ani si care sa fi condus, in calitate de manager de proiect, implementarea a minim un contract, care va indeplini functia de Manager Proiect. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu: Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/ angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diploma de absolvire a studiilor superioare, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare, etc. sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere))., minim 1 (un) arhitect, absolvent de studii superioare in Arhitectura, cu o experienta specifica de minim 2 ani ca arhitect. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu: Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diploma de absolvire a studiilor superioare in specialitatea solicitata, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare, etc., sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere))., minim 1 (un) absolvent de studii superioare in Constructii Civile si Industriale (sau echivalent) cu vechime de minim de 2 (doi) ani in specialitate proiectant constructii civile care va indeplini functia de proiectant constructii civile. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/ angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diploma de absolvire a studiilor superioare in specialitatea solicitata, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare, etc., sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere))., minim 1 (un) absolvent de studii superioare cu specializarea Constructii Civile, Industriale si Agricole (sau echivalentul acesteia) avand o experienta generala de minim 5 ani si experienta specifica de minim 2 ani in executarea lucrarilor civile care va indeplini functia de Sef Santier Constructii Civile. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai prin Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/ angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diploma de absolvire a studiilor in specialitatea solicitata, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare, etc., sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere))., minim 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) sau echivalentul acestuia, atestat pentru domeniul constructii civile care va indeplini functia de Responsabil Tehnic cu Executia Constructii Civile. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai prin Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: certificat de atestare tehnico profesionala pentru domeniul constructii civile valabil la data limita de depunere a ofertelor, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare, etc., sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere))., minim 1 topometrist cu experienta specifica de minim 2 ani in lucrari de topometrie care va indeplini functia de topometrist. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai prin Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diploma de absolvire a studiilor, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare, etc., sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere))., minim 1 specialist cu decizie/dispozitie interna de numire ca manager al sistemelor de managementul calitatii care va indeplini functia de manager calitate. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai prin Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diploma de absolvire a studiilor, decizia/dispozitie interna de numire manager al sistemelor de managementul calitatii, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare, etc., sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere))., minim 1 specialist, cu decizie/dispozitia interna de numire ca manager al sistemelor de managementul mediului, care va indeplini functia de manager de mediu. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai prin Curriculum Vitae cu semnatura persoanei in original precum si declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa: diploma de absolvire a studiilor, decizia/dispozitie interna de numire manager al sistemelor de managementul mediului, orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, acorduri de colaborare, etc., sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere))., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Utilaje necesare: - Minim 1 autobasculanta- Minim 1 autobetoniera
- Minim 1 pompa beton
- Minim 1 autocamion pentru transport materiale- Minim 1 echipament tip buldoexcavator.- Minim 1 Echipament vibrat beton
- minim o statie de betoane
Pentru utilajele solicitate se vor prezenta in mod obligatoriu, in fotocopie semnata si stampilata ?conform cu originalul?, acte de proprietate, chirie sau leasing sau orice forma de punere la dispozitie., Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Daca parti din contractul urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta solicita, la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art.190 din OUG nr.34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica., Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu prevederile art.36 din HG 925/2006. In conformitate cu art.11, alin.4 si 5 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere (Formular nr.2 Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte., Precizari valabile pentru sectiunile III.2.1), III.2.2) si III.2.3) Modul de indeplinire a criteriilor de calificare, de catre ofertanti, se regaseste in Anexa II la Ordinul nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie emis de catre ANRMAP. Modul de obtinere a Documentatiei de Atribuire: Autoritatea contractanta a publicat toata documentatia in SEAP. Toti operatorii economici vor avea acces la toate informatiile care vor apare pe parcursul derularii procedurii de achizitie. Daca valorile prezentate in documente sunt exprimate in euro, pentru conversia in LEI se va utiliza cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. Documentele exprimate in alte monede decat euro, pentru conversie se va folosi rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul in care documentul a fost emis. In cazul ofertantilor straini documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise insotite de traducere autorizata in limba romana. Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii in domeniul executiei lucrarilor de constructii civile, ce fac obiectul contractului, conform ISO 9001 sau echivalent. Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent., Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului in domeniul executiei lucrarilor de constructii civile, conform ISO 14001 sau echivalent. Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului, conform ISO 14001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de elaborare proiect
10
Descriere: Componenta tehnica
Termen de executie lucrare
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer