Achizitie publica - ?CONSTRUIRE PARCARE SUPRAETAJATA P+3E, ORAS MIOVENI, JUD. ARGES?
Detaliu pentru invitatia numarul 347541
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347541/28.05.2013
Denumire contract: ?CONSTRUIRE PARCARE SUPRAETAJATA P+3E, ORAS MIOVENI, JUD. ARGES?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL MIOVENICod fiscal: 4318199, Adresa: B-DUL DACIA, NR.1, MIOVENI, ARGES, Mioveni, Telefon: 0348/455113, Fax: 0248/260500
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DACIA, NR.1, MIOVENI, ARGES, Mioveni, Romania, cod postal: 115400, telefon: +40 0248260500, fax: +40 0248260500, persoana de contact: Compartiment Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORASULUI MIOVENI, B-DUL DACIA, NR.1, MIOVENI, ARGES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?CONSTRUIRE PARCARE SUPRAETAJATA P+3E, ORAS MIOVENI, JUD. ARGES?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Imobilul propus P+3E va avea o structura din cadre cu stalpi din beton armat, planseu din beton armat cu inchideri exterioare din zidarie. Fundatiile sunt continue din beton armat, invelitoarea va fi tip terasa circulabila, iar finisajele exterioare se vor realiza cu vopsea lavabila de exterior, SUPRAFATA CONSTRUITA = 2.871, 4 MP.SUPRAFATA DESFASURATA = 11.494, 6 MP.Valoarea estimata a fost calculata avandu ? se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie respectiv: 1.Cheltuieli pentru investitia de baza: 7.027.973, 66 lei;2.Cheltuieli diverse si neprevazute 702.797, 36 lei, reprezentand un procent de 10% din valoarea de lapct.1. Valoare estimata totala este de 7.730.771, 02 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 730, 771.02 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 100.000 LEI.In cazul in care ofertantii vor constitui garantia de participare in valuta, cursul valutar la care se va face echivalenta leu/valuta va fi cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile, de la termenul limita de primire a ofertelor, inclusiv. Operatorii economici care demonstreaza ca sunt IMM vor plati jumatate din garantia de participare, respectiv 50.000 lei.Modul de constituire a garantiei de participare: 1.instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 86 din HG nr. 925/2006, ( in original) care va acoperi toate riscurile prevazute de lege, respectiv: a) ofertantul _____________________ (denumirea/numele) si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ___________________________ (denumirea/numele) nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ___________________________ (denumirea/numele) a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d)Ofertantul ___________________ (denumirea/numele) se afla in situatia descrisa la art. 278?¹ din OUG nr. 34/2006, actualizata.2. ordin de plata in contul RO54TREZ0465006XXX010008 deschis la Trezoreria Pitesti;Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 este de: 8.262, 8 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1.instrument de garantare ( in original) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari2. sume in numerar depuse la casieria autoritatii contractante;3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, cont deschis in Trezorerie, cf. prevederilor HG 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului. Perioada garantiei de buna executie este de 36 de luni de la incheierea procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici si tertul sustinator, daca este cazul, participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 2 (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA)-original- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, actualizataOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Mod de dovedire: i) Se va completa Formularul nr. 3 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -originalii) Se vor atasa certificate fiscale din care sa reiasa , ,lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?, cf.art.9 alin.2 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele si impozitele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CUORIGINALUL?, semnata si stampilata de operatorul economic - pentru persoanele juridice romane, respectiv original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? insotita de traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine (conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011).Data la care expira termenul de achitare a datoriilor la buget este 25 ale fiecarei luni pt obligatiile lunii anterioare, iar in cazul persoanelor juridice straine se va tine cont de prevederea legala conf careia ?In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens?.- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independentaMod de dovedire: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze formularul anexat Formularul nr. 12 -original.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 actualizataMod de dovedire: Ofertantii/ofertantii asociati/subcontractantii/terti sustinatori(daca este cazul) participanti la procedura trebuie sa completeze formularul anexat Formularul nr. 15 -original.Lista persoanelor cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)este anexata formularului nr.15 si are urmatorul continut: Baciu Ion Marius - consilier local, Berliba Marian - Consilier local, Canuta Elvira Elena - consilier local, Coman Georgica - consilier local, Didita Gheorghe - consilier local, Dragusinoiu Filofteia Valentina - consilie local, Filfanescu Sorin Ion - consilier local, Frantescu Costel - consilier local, Mandu Ion - consilier local, Martalogu Ion - consilier local, Popa Marian - Consilier local, Neagoe Ion - consilier local, Olteanu Dumitru - consilier local, Scurtu Marin - consilier local, Stoica Grigore - consilier local , Serban Ramona Corina - consilier local, Toma Rodian Cristian - consilier local, Vasilescu Mitu -consilier local, Ion Georgescu- Primar; Aurel Costache - Viceprimar; Maria Stefanescu - Secretar oras Mioveni; Ilie Fintoiu- consilier juridic; Vasile Dorobantu- Sef Birou Achizitii-Urmarire Investitii; Nela Barbuta- Inspector Birou Achizitii- Urmarire Investitii; Danut Proca- Inspector Birou Achizitii -Urmarire Investitii;Gheorghita Sava - Sef Serviciu Economic. - Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice / fizice romanei) Se va atasa, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, semnata si stampilata, Certificat constatator, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in baza Legii nr.26/1990, din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Persoane juridice / fizice strainei) Se vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.ii) Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;Ofertantul, in oricare din situatiile de mai sus, clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala, in ultimii 3ani fiscali, sa fie de minim 14.000.000 lei.CURSUL DE SCHIMB LA CARE SE VA FACE ECHIVALENTA LEU/EURO ESTE CURSUL MEDIU ANUAL COMUNICAT DE BNR , RESPECTIV: Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 lei Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 lei Anul 2012:1 Euro= 4, 4560 lei1).Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? dupa bilanturile contabile aferente fiecaruiadin cei trei ani inregistrate la administratia financiara sau orice alte documente edificatoaredin care sa rezulte cifra de afaceri. 2).Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta lista lucrarilor executate inultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit cel mult 2 lucrari similare (construire de cladiri), in valoare totala de minim 7.000.000 lei(fara TVA), insotite de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere laincadrarea in pragul valoric minim impus.Cei 5 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor. In sit. in care contractul /contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani.Pentrucontractele, exprimate in alte monede decat lei, la conversia leu/valuta se va folosi cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Se va prezenta lista privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere si asigurarea personalului de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari.- Informatii privind personalul tehnic de specialitate.1.Responsabil tehnic cu executia pentru lucrari de construire de cladiri.Se va prezenta copie atestate/certificate (in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor) si copie contract de munca/ de colaborare sau angajamente departicipare (conform art.188, alin 3, lit b din OUG 34/2006, actualizata).2.Responsabil calitate - Se va prezenta copie dupa Decizia de numire si copie contract de munca/ de colaborare sau angajamente de participare (conform art.188, alin 3, lit b din OUG 34/2006, actualizata)., Informatii privind resursele tehnice Obligativitatea prezentarii unei declaratiireferitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice utilizate de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Documente care atesta detinerea (dotare proprie/contract/precontract de inchiriere/angajament sau alte forme depunere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului;? Conventii/contracte cu furnizorii de utilaje de constructii si mijloace de transport., Informatii privind subcontractantii Se va completa Formularul 14 Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Incazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentatetrebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind asociatii a) In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul deasociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor.b) Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. - Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina CertificatulISO 9001:2008 pentru executie lucrari de construire cladiri (sau echivalente)., - Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina CertificatulISO 14001:2005 pentru executie lucrari de construire cladiri (sau echivalente).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 17:42