Achizitie publica - Construire Pavilion Muzeal Multicultural (PaMM) - proiectare si executie lucrari
Detaliu pentru invitatia numarul 356578
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356578/18.12.2013
Denumire contract: Construire Pavilion Muzeal Multicultural (PaMM) - proiectare si executie lucrari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL NATIONAL MUZEALASTRACod fiscal: 4406304, Adresa: PIATA MICA, NR.11, Sibiu, Telefon: 0269 218195, Fax: 0269 218060
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA MICA, NR.11, Sibiu, Romania, cod postal: 550182, telefon: +40 269202421 / +40 269218195, fax: +40 269218060, persoana de contact: Bogdan Turean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sibiu, Piata Mica, nr.11, jud.Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Pavilion Muzeal Multicultural (PaMM) - proiectare si executie lucrari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia (prin demolarea - totala si partiala - a unor constructii existente) unui Pavilion Muzeal Multicultural (PaMM), situat in M.C.P.T. ASTRA, cunoscut ca Muzeul in Aer Liber Dumbrava Sibiului, situat in Sibiu, str. Padurea Dumbrava, nr. 16, jud. Sibiu, poarta nr. 1 de acces in muzeu.Lucrarile se vor desfasura in zona de protectie a monumentelor istorice, M.C.P.T. ASTRA fiind inscris in lista monumentelor istorice cu nr. SB-II-a-A-12012.Valoarea estimata de 9.885.163 lei, fara T.V.A. se compune din: a) lucrari de constructie - 8.621.000 lei, fara T.V.A.b) servicii de proiectare (inclusiv asistenta tehnica a proiectantului si studii de teren) - 328.000 lei, fara T.V.A.c) cheltuieli pentru organizarea de santier - 64.500 lei, fara T.V.A.d) cheltuieli pentru pregatirea personalului de exploatare - 2.000 lei, fara T.V.A.e) cheltuieli pentru diverse si neprevazute - 869.663 lei, fara T.V.A. (reprezentand 9, 718% din valoarea lucrarilor de constructii si a serviciilor de proiectare - punctele a si b)Obtinerea tuturor avizelor si autorizatiilor cade in sarcina executantului, care va depune documentatiile necesare si va fi raspunzator de obtinerea acestora, beneficiarul urmand sa suporte contravaloarea taxelor aferente.In cheltuielile de proiectare care vor face obiectul ofertei vor fi incluse si cheltuielile reprezentand verificarea proiectului de catre verificatori avizati M.D.R.A.P. si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata de valabilitate a contractului.
II.1.6) CPV: 45212313-3 - Lucrari de constructii de muzee (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 885, 163 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Precizari privind garantia de participare: - Cuantumul garantiei de participare: 180.310 lei (reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, fara a fi avuta in vedere valoarea cheltuielilor pentru diverse si neprevazute)- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiModul de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO11TREZ5765006XXX000232 (cod fiscal 4406304) deschis la Trezoreria Sibiu sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Este respinsa oferta care nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Pentru garantiile departicipare depuse in alta valuta, echivalenta in lei se va face la cursul B.N.R. din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Doar in cazul in care se opteaza pentru Scrisoare de garantie bancara - se completeaza Formularul nr. 13, care va fi prezentat in original.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 7% din valoarea fara T.V.A. a contractului.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90, alin. (1) - (3) din H.G. nr. 925/2006 sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1.045 / 2011, daca sunt aplicabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006)Se va completaFormularul nr. 1 (de catre ofertant / ofertant asociat / tert sustinator).2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Se va completaFormularul nr. 2 (de catre ofertant / ofertant asociat / tert sustinator - tertul sustinator cu referire doar la literele a), c^1) si d) din art. 181 al O.U.G. nr. 34/2006).3) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completaFormularul nr. 3 (de catre ofertant / ofertant asociat).4) Certificatde participare la licitatie cu oferta independentaSe va completaFormularul nr. 4 (de catre ofertant / ofertant asociat).5) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Se va completaFormularul nr. 5 (de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator).Persoanele cu functie de decizie din cadrul C.N.M. ASTRA - in sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - sunt urmatoarele: a) Olaru Valeriu - Director General C.N.M. ASTRA Sibiub) Orban Dorina - Contabil Sef C.N.M. ASTRA Sibiuc) Lucardi Mihaela - Consilier juridicd) Turean Bogdan - Referent Achizitii Publicee) Nechifor Verginica - Sef Serviciu Investitii. Reparatii Capitalef) Stefan Ciprian - Director M.C.P.T.g) Iancu Mirela - Sef Serviciu Managementul proiectelor culturale. Grafica muzeala. Relatii internationaleh) Bernath Andrea - Sef Serviciu Centrul de pregatire a conservatorilor si restauratorilori) Cretu Mirela - Director de specialitate6) Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul localSe va prezenta Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliul Local in a carei raza de competenta isi are ofertantul sediul social - in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? - din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9, alin. (3) din Ordinul nr.509/2011.7) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidatSe va prezenta Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat, emis de Directia Generala a Finantelor Publice in a carei raza de competenta isi are ofertantul sediul social - in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? - din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9, alin. (3) din Ordinul nr.509/2011. 1) Certificat constatator de la Oficiul National Registrul ComertuluiSe va prezenta Certificat constatator de la O.N.R.C. - in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? - emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial (din care sa reiasa faptul ca obiectul contractului are corespondent in codul C.A.E.N. din certificatul constatator). Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu au cod C.A.E.N. corespunzator obiectului contractului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.Operatorul economic care a prezentat certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? si, in urma evaluarii ofertelor, s-a clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate, certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2) Atestat A.N.R.E. sau echivalent (conform Ordinului A.N.R.E. nr. 23 / 2013), tip corespunzator proiectarii, executiei si verificarii lucrarilor instalatii electrice ce urmeaza a fi derulate - in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.3) Atestat A.N.R.E. sau echivalent (conform Ordinului A.N.R.E. nr. 89 / 2009, cu modificarile si completarile ulterioare), tip corespunzator proiectarii si executiei lucrarilor instalatii gaze ce urmeaza a fi derulate - in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.4) Licenta I.G.P.R., in conformitate cu Legea nr. 333 / 2003, cu modificarile si completarile ulterioare, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, pentru efectuarea de activitati de proiectare, instalare, modificare sau intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei - in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Pentru executie lucrari de constructie - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca operatorul economic a executat, la nivelul a maxim 2 contracte, lucrari similare (lucrari de constructii civile), in valoare cumulata de minim 8.600.000 lei, fara T.V.A., insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul in care contractele sunt incheiate in alte monede decat leul, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R., pentru fiecare an in parte., 2) Pentru prestari servicii de proiectare - Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca operatorul economica prestat servicii similare (proiectare de constructii civile), la nivelul a maxim2 contracte, ovaloare cumulata de minim 320.000 lei, fara T.V.A., insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.In cazul in care contractele sunt incheiate in alte monede decat leul, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R., pentru fiecare an in parte., 3) Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se vor prezenta informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Din declaratia prezentata trebuie sa reiasa ca operatorul economic detine (dotareproprie / inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) cel putin urmatoarele utilaje: a) excavator pe rotib) autobasculantac) macara autoridicatoared) automacarae) cilindru compactor pentru asfaltf) autospeciala transport betong) schela metalica autoridicatoareh) pompa beton, 4) Acte doveditoare privind detinerea (dotareproprie / inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) utilajelor solicitate pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiSe vor prezenta acte doveditoare privind detinerea (dotareproprie / inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) utilajelor solicitate pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, care vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?., 5) Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani, 6) Declaratie privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului, 7) Pentru asigurarea optima aderularii contractului, operatorul economic trebuie sa faca, in mod obligatoriu, dovada ca va avea disponibil personalul cheie de mai jos.Pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului se vor prezentadocumentedoveditoare a pregatirii teoretice si profesionale, conform celor de mai jos, cu respectarea reglementarilor Instructiunii nr. 1 / 2013 a Presedintelui A.N.R.M.A.P. emisain aplicarea prevederilor art. 188 alin. (2) lit. d) si art. 188 alin. (3) lit c) din O.U.G. nr. 34 / 2006., A. Proiectare: a) Inginer proiectantstructuri si rezistenta- studii superioareFac.Constructii sau echivalent, experienta in domeniul studiilorde minim 1 an, participare pe parcursul profesional intr-o pozitie similara in cadrul a cel putin uncontractde proiectare constructii civile.Se vor prezenta: CV, in original, continand informatiile necesare pentru demonstrarea cerintelor de calificare, Declaratie disponibilitate, copii diploma studii., b) Inginer proiectant instalatii sanitare - studii superioareFac.Instalatii sau echivalent , experienta in domeniul studiilorde minim 1 an, participare pe parcursul profesional intr-o pozitie similara in cadrul a cel putin un contractde proiectare instalatii sanitare.Se vor prezenta: CV, in original, continand informatiile necesare pentru demonstrarea cerintelor de calificare, Declaratie disponibilitate, copii diploma studii., c) Proiectantinstalatii gaze - atestat ANRE grad I D, corespunzator, conform Ordin nr. 89 / 2009 al ANRE, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta: Declaratie disponibilitate, in original, atestare ANRE, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., d) Proiectantinstalatii electrice - atestat ANRE grad corespunzator, conform Ordin nr. 11 / 2013 al ANRE, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta: Declaratie disponibilitate, in original, atestare ANRE, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., e) Inginer proiectantinstalatii HVAC - studii superioareFac.Instalatii sau echivalent, experienta in domeniul studiilorde minim 1 an, participare pe parcursul profesional intr-o pozitie similara in cadrul a cel putin uncontractde proiectare instalatii HVAC.Se vor prezenta: CV, in original, continand informatiile necesare pentru demonstrarea cerintelor de calificare, Declaratie disponibilitate, copii diploma studii., f)Proiectant sisteme supraveghere video - atestatconform Legii nr. 333 / 2003.Se vor prezenta: Declaratie disponibilitate, certificat atestare ARTS sau echivalent., g) Arhitect - cu drept de semnatura, conform Legiinr. 184 / 2001* republicata.Se vor prezenta: CV, in original, continand informatiile necesare pentru demonstrarea cerintelor de calificare, Declaratie disponibilitate., h) Auditor energetic - autorizat conform Ordin nr. 38 / 2013 emis de ANRE sau echivalent, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta: Declaratie disponibilitate, copii legitimatie/autorizatie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., i) Inginer / arhitectproiectare lucrari iluminat - studii superioare, certificat absolvire cursuri luminotehnica sau echivalent, experienta specifica in cadrula cel putin un contract iluminat.Se vor prezenta: CV, in original, continand informatiile necesare pentru demonstrarea cerintelor de calificare, Declaratie disponibilitate, copii diploma studii, atestare absolvire curs luminotehnica., j) Proiectant sisteme si instalatii de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu -autorizatie pentru proiectarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, eliberata de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila (sau echivalent), conform Ordin nr. 87 / 2010.Se vor prezenta: Declaratie de disponibilitate si autorizatie, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., k) Pentru verificarea proiectului, operatorul economic trebuie sa faca dovada ca poate asigura verificarea tehnica a proiectului de catre verificatori tehnici independenti atestati pentru domeniile aferente contractului: - verificator de proiect pentru A1 - rezistenta si stabilitate pentru constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere; edilitare si de gospodarire comunala cu structura din beton, beton armat, zidarie, lemn - atestat conform Ordin nr. 777 / 2003- verificator de proiect pentru B1 - siguranta in exploatare pentru constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere - atestat conform Ordin nr. 777 / 2003- verificator de proiect pentru C - siguranta la foc in constructii pentru toate domeniile - atestat conform Ordin nr. 777 / 2003- verificator de proiect pentru D - igiena, sanatatea oamenilor, refacerea si protectia mediului pentru toate domeniile - atestat conform Ordin nr. 777 / 2003- verificator de proiect pentru E - izolatie termica, hidrofuga si economia de energie in constructii pentru toate domeniile - atestat conform Ordin nr. 777 / 2003- verificator de proiect pentru F - protectie impotriva zgomotului in constructii pentru toate domeniile - atestat conform Ordin nr. 777 / 2003- verificator de proiect pentru Is - instalatii sanitare - atestat conform Ordin nr. 777 / 2003- verificator de proiect pentru It - instalatii termice - atestat conform Ordin nr. 777 / 2003- verificator de proiect pentru Ig - instalatii de gaze - atestat conform Ordin nr. 777 / 2003- verificator de proiect pentru Ie - instalatii electrice - atestat conform Ordin nr. 777 / 2003Se vor prezenta: Declaratii de disponibilitate si atestate, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., B. Executie: a) Sef santier - inginer, cuo experienta generala de minim 3 ani si care sa fi condus in calitate de Sef de Santier minim 1 contract de executie lucrari.Se vor prezenta: CV, in original, continand informatiile necesare pentru demonstrarea cerintelor de calificare, Declaratie disponibilitate, copii diploma studii., b)Ingineride specialitate: - inginer instalatii sanitare - studii superioare, Fac. Instalatii, experientaspecifica pe o pozitie similara in cadrul unui contract de executie lucrari-inginer instalatii termice - studii superioare, Fac. Instalatii, experientaspecifica pe o pozitie similara in cadrul unui contract de executie lucrari- inginer instalatii ventilatie (HVAC) - studii superioare, Fac. Instalatii, experientaspecifica pe o pozitie similara in cadrul unui contract de executie lucrariSe vor prezenta: CV-uri, in original, continand informatiile necesare pentru demonstrarea cerintelor de calificare, Declaratii disponibilitate, copii diplome studii., c) Responsabil executie instalatii electrice - atestat de specialitateANRE (sau echivalent) grad corespunzator tipului de lucrari ce urmeaza a fi realizate, conform Ordin nr. 11 / 2013 al ANRE.Se vor prezenta: Declaratie disponibilitate, copii legitimatie / atestare, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., d) Responsabil SSM - certificat de absolvire conform H.G. 1.425 / 2006.Se vor prezenta: Declaratie disponibilitate, copii certificat absolvire curs - conf. H.G. 1.425 / 2006., e) Responsabili tehnici cu executia - specializarile: constructii civile, drumuri, constructii edilitare, atestatide catre MDRT sau ANRE, conform legislatiei in vigoare (Ordin nr. 777 / 2003).Se vor prezenta: Declaratie de disponibilitate, copii atestate / certificari, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., C. Management de proiect: a) Manager de proiect - studii superioare, atestare manager proiect: COR 241919 sau COR 242101 - sau echivalent, participarea in minimum 1 (un) proiect in calitate de Manager de proiect/ Lider de echipa/ Lider de echipa adjunct/ Coordonator sau echivalent.Se vor prezenta: CV, in original, continand informatiile necesare pentru demonstrarea cerintelor de calificare, Declaratie disponibilitate, copii diploma studii, atestat manager de proiect., 8) Declaratie privind partea/partile din contract pe care operatorul economic are intentia sa le subcontracteze.Se va completaFormularul - Declaratie privind partea/partile din contract care vor fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. 1) Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent prin care se atesta faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii in domeniul ?Executie lucrari de constructii? - in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza., 2) Certificat SR EN ISO 14001 sau echivalent prin care se atesta faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management de protectie a mediului in domeniul ?Executie lucrari de constructii? - in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de protectie a mediului astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (M.F.S.E.E. 2009-2014, programul PA16/RO12)
Data expedierii prezentei invitatii: 16.12.2013 15:33