Achizitie publica - Construire pavilion nou avand destinatia de: ambulatoriu integrat de specialitate;spitalizare continua si de zi (adulti si copii);reabilitare respiratorie; si comunicare intrePavilionele I si II
Detaliu pentru invitatia numarul 329212
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329212/11.06.2012
Denumire contract: Construire pavilion nouavand destinatia de: ambulatoriu integrat de specialitate;spitalizare continua si de zi (adulti si copii);reabilitare respiratorie; si comunicare intrePavilionele I si II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Pneumoftiziologie SibiuCod fiscal: 4240650, Adresa: Aleea Filozofilor nr 3-5, Sibiu, Telefon: 0269210979, Fax: 0269230212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire pavilion nouavand destinatia de: ambulatoriu integrat de specialitate;spitalizare continua si de zi (adulti si copii);reabilitare respiratorie; si comunicare intrePavilionele I si II
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia urmatorului obiectiv: -proiectarea constructiei unui pavilion nou care face lagatura inte celelalte pavilioane-construirea pavilionului
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 165, 810 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 100000lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare sa fiecel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei- 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participarea la procedura (una din urmatoarele variante), conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G.nr. 925/2006.: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca si se va depune in original; sau 1. - Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO27TREZ5765006XXX011390? deschis la Trezoreria SIBIU; sau- Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 08:00 ? 15:00);Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.Conform prevederilor art. 278^1 din O.UG. nr. 34/2006, (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: C) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din pretul contractului fara TVA.Executantul va constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractuluisau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia deschiderii unui cont ladispozitia autoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 5% din pretul contractului, conform prevederilor HGR nr. 1045/2011.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completarea Formularului 2 din sectiunea Formulare - declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006)Atentie: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completarea Formularului 3 din sectiunea Formulare - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.Atentie: In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinator va prezenta documentul mentionat.Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c1) si d). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura de atribuire.In sustinerea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 se vor prezenta certificatele de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (fara sedii secundare /puncte de lucru), care sa ateste plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social (fara sedii secundare /puncte de lucru). Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul local sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu (conform art.9 alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP) si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentarea documentelor doveditoare in original sau copie semnata si stampilata cu mentiune?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ). Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, conform Ordinului presedintelui ANRMAP NR. 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completarea Formularului 5 din sectiunea Formulare ?-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Atentie: a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formularul 4 din sectiunea FormulareIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Manager ? Dr.Draghila Ioan, Dir.Fin.Cont.-Ec.Oprean Tatiana, Dir.Medical -Scridon Maria, Jr Ciulavu Anca , Serv achizitii -Balabuc Gheorghe, Consiliul de administratie format din : Ec.Oancea Cornelia, Dr.Budescu Gabriel, Ec.Tataru Mirela, Dr.Suciu Nicolae, Dr.Radulescu AdrianaAtentie: a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b. In cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Nota: 1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati/tert sustinator daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181 (sau art. 181 lit. a), c1) si d)), art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei procedure de atribuire.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respective nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.4. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. Cerinta nr. 1Se va prezenta: Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Cerinta nr. 2Pentru personane juridice/fizice straine: Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este resident; documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani incheiatisa fie de minim15.000.000 leiPentru ofertantii care se incadreaza incategoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduccu 50%.Ofert vor prezenta in copie lizibila certif, conf cuoriginalul? bilanturile contabile vizate si inreg de org comp peultimii 3 ani, sau alte informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici.Daca o asociere de operatori ec depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se dem. prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor asocierii. In cazul in care un asociat nu indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM, asociatia nu mai beneficiaza de facilitatile legii IMM-urilor, Cerinta nr. 2.Asigurarea unui cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni in valoare de 1.000.000 lei.Ofertantul trebuie sa demonstreze prin declaratii bancare ca, lamomentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de creditconfirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3luni in valoare de 1.000.000 lei. Autoritatea contractanta, inaintede semnarea contractului, va solicita ofertantului sa prezinte dovezi emise de institutii bancare prin care se certifica faptul ca respectivele resurse financiare sunt disponibile, negrevate de datorii precum si ca accesul Ofertantului la aceste resurse este imediat, conditionat doar de semnarea contractului., Cerinta nr. 3Operatorul economic are obligatia de a prezenta asigurarea de risc profesional a proiectantului. Ofertantul trebuie sa dea o declaratie pe propria raspundere dincare sa reiasa ca, daca este declarat castigator, va constitui o asigurare de risc profesional valabila pana la finalizareacontractului, Cerinta nr. 4In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cerinta 1Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista, Cerinta nr. 9Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual intentia sa o subcontracteze, Informarii privind asociereaDaca un grup de operatori economici depune o Oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 10.5in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Pers ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din procedura de atribuire conf prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu modif, cerinta 2Lista serviciilor de proiectare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privatbeneficiar.Aceste certificate/documente se vor prezenta in fotocopie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, cerinta 3Experienta similaraPentru demonstrarea experientei similare se va prezenta maxim doua contracte de lucrari din care sa rezulte ca s-au executat categoriile de lucrari similare obiectului procedurii de achizitie, in valoare cumulata de minim 7.900.000 lei, fara TVA., cerinta 4Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta maxim doua contracte de servicii de proiectare din care sa rezulte ca s-au prestat servicii similare obiectului procedurii de achizitie, in valoare cumulata de minim 200.000 lei, fara TVA .Sau, prezentarea a maxim doua contracte executate in ultimii 5 ani atat de proiectare cat si de executie lucrari similare, cu o valoare insumata de minim de 8.100.000 lei(respectiv pentru proiectare 200.000lei si lucrari 7.900.000lei), Cerinta 5Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta 6Declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate ce va fi angajat in contract, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Ofert are oblig implicarii cel putin a urmatorilor experti: 1 Sef santier - Preg univ de lunga durata la nivel de dipl sau licenta indom constr;1 Resp management de calitate - Preg univ de lunga durata lanivel de dipl sau licenta; deciz de numire.1Responsabil tehnic cu executia in dom constr civile - Preg univ cel putin la nivel de dipl sau licenta, atestat si leg val de resp tehnic cu executia in domeniul constr civile.1Resp tehnic cu executia in dom.constr edilitare-Preg univ cel putin lanivel de diploma sau licenta. Sa detina atestat si leg val de resp tehnic cuexecutia in domeniul constr edilitare.1Resp tehnic cu executia in domeniul instal elect - Preg univ cel putin la nivel de dipl sau licenta.Sa detina atestat si leg val de resp tehnic.1Resp cu controlul calitatii angaja, Cerinta nr. 7Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorPentru personalul de conducere precum si pentru persoanele responsabile pentru executia lucrarilor propuse pentru derularea contractului, se vor depune urmatoarele documente: - CV?urile - acestea vor purta numele si prenumele clar, semnatura inoriginal a persoanei respective, vor fi datate si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespundrealitatii?, - copii dupa partile relevante ale contractelor de munca / colaborare/ contracte prestari servicii;
- copii ale diplomelor/certificatelor/ atestatelor de specialitate., Cerinta nr. 8Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Asigurarea in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, prezentarea unui angajament , sauorice alte forme de detinere a acelor echipamente, utilaje, mijloace detransport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari caresunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca asigura cel putin: - buldoexcavator- minim 1buc, - masina autobasculanta minim 1 buc, - cofraje- pentru minim1000mp, - schela metalica cu elevator- .Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001.Se va prezenta certificatul ISO 9001 pentru activitati similar obiectului contractului, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor, eliberat de un organism de certificare acreditat. (copie lizibila, cerificata ?conform cu originalul?).NOTA: Nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare. Prin echivalent se intelege acceptarea din partea autoritatii contractante a unor certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document., Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediului ISO 14001Se va prezenta, certificatul de atestarea implementariistandardului ISO 14001 pentru activitati similare obiectuluicontractului, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor, eliberat de un organism de certificare acreditat. (copie lizibila, cerificata ?conform cu originalul?)NOTA: Nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare. Prin echivalent se intelege acceptarea din partea autoritatii contractante a unor certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 07:59