Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire Piata Agroalimentara, Comuna Matasari, sat Matasari, Judetul Gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 328408
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MATASARI (PRIMARIA MATASARI)
Numar invitatie: 328408/30.05.2012
Denumire contract: Construire Piata Agroalimentara, Comuna Matasari, sat Matasari, JudetulGorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MATASARI (PRIMARIA MATASARI)Cod fiscal: 4448385, Adresa: COMUNA MATASARI, Matasari, Telefon: 0253376551, Fax: 0253376304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA MATASARI, Matasari, Romania, cod postal: 1400, telefon: +40 253376551, fax: +40 253376304, persoana de contact: ION ISTUDOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA MATASARI, Matasari, Romania, cod postal: 1400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Piata Agroalimentara, Comuna Matasari, sat Matasari, JudetulGorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire Piata Agroalimentara, Comuna Matasari, sat Matasari, JudetulGorj
II.1.6) CPV: 45213140-6 - Lucrari de constructii de piete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 713, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantia de participareda ¦nu ?Garantia de participare: 14000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele variante): - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, ; scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO57TREZ3385006XXX000871deschis la Trezoreria Motru; Codul fiscal al autoritatii contractante 4448385.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, conform art. 278^18(c)din OUGnr. 34/2006 suma de 4494 lei.
Garantie de buna executie
Perioada de garantie de buna executie a lucrarilor este de minim 24 luni de la semnarea procesului verbal la terminarea lucrarilor.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie la alegere: - prin scrisoare de garantie bancara cu perioada de valabilitate pana la expirarea perioadei de garantie sau Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonantaSe va completa Formularul 12 A - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Forma de prezentare: document original si traducerea in limba romana autorizata si legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a documentului pentruoperatorii economici din strainatate (dupa caz);Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta - o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul unui tert sustinator, persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaSe completeaza Formularul 12B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Forma de prezentare: document original si traducerea in limba romana autorizata si legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a documentului pentruoperatorii economici din strainatate (dupa caz);Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta - o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local. Se accepta si ofertantii care au datorii la bugetul general consolidat sau la bugetul local, esalonate conform legii.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul unui tert sustinator, persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic, pe parcursul derularii procedurii de achizitie publica, pana in momentul adjudecarii, documente edificatoare prin care sa se faca dovada ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe completeaza Formularul 12 CIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010Se completeaza Formularul 6Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe completeaza Formularul APersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Gaspar Gheorghe ? primar, ec. Istudor Ion ? contabil sef, Rasoveanu Irinel ? inspector Serviciul Urbanism si jr. Petcu Daniel ? jurist. Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice/fizice romane : Se va prezenta Certificatul constatator emis, cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? valabile la data depunerii ofertei, Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care ofertantul clasat pe primul loc nu a prezentat documentul in original sau copie legalizata, i se va solicita prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, pentru verificare conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraNivelul minim : cifra de afaceri medie anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani minim 1427600 lei.Se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2009 vizat de organele competente, copie stampilata si semnata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.Se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2010 vizat de organele competente, copie stampilata si semnata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.Daca este intocmit, se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2011 vizat de organele competente, copie stampilata si semnata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului., Cerinta nr. 2Cash-flow pentruexecutia lucrarilorOfertantul se angajeaza ca la data semnarii contractului de executie va avea acces la sauare disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow in cuantum de minim 356900 lei de executie a lucrarilor pentruperioada de minim trei luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiariSolicitat ¦, Cerinta nr. 2Experienta similaraPrezentarea fisei cu experienta similara pentru un contract similar finalizat (tipul lucrarilor fiind de constructii civile noi) prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoarea de minim 713800 leifara TVA;Pentru fiecare pozitie prezentata, ofertantul va prezenta documente emise/ contrasemnate de beneficiarul lucrarii dincare sa rezulte minim: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale- devansari/ decalari ale termenului final de executie contractual- eventuale accidente de munca inregistrate pe durata executieilucrarilor- eventuale intarzieri sau respingeri ale receptiei.2. Copie Contract in baza caruia a fost intocmita fisa cu experienta similara.3. Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie finala.4. Recomandarea din partea beneficiarului.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, Cerinta nr. 3Declaratie privind echipamentele tehnice, instalatii de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Cerinta nr. 4Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii 1.Prezentarea declaratiei referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.2.Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru: Sef de santier ? inginer constructii civile si Responsabil Tehnic cu Executia pentru domeniul constructii civile. Pentru acestia se vor prezenta diplome/certificari/atestate, CV-uri, angajamemt de participare., Cerinta 5Informatii privind subcontractantii.Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/ partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia.In cazul castigatorului se solicita completarea si prezentarea acordului de subcontractare pana la semnarea contractului. Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001Solicitat ¦, Cerinta nr. 2Certificat ISO 14001Solicitat ¦
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer