Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire piata agroalimentara in orasul Cristuru Secuiesc, judetul Harghita


Detaliu pentru invitatia numarul 335459
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL CRISTURU SECUIESC (CONSILIUL LOCAL AL ORASULUI CRISTURU SECUIESC)
Numar invitatie: 335459/17.09.2012
Denumire contract: Construire piata agroalimentara in orasul Cristuru Secuiesc, judetul Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CRISTURU SECUIESC (CONSILIUL LOCAL AL ORASULUI CRISTURU SECUIESC)Cod fiscal: 4367647, Adresa: STR. LIBERTATII, NR. 27, CRISTURU SECUIESC, JUD. HARGHITA, Cristuru Secuiesc, Telefon: 0266-242190, Fax: 0266-206012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LIBERTATII, NR. 27, CRISTURU SECUIESC, JUD. HARGHITA, Cristuru Secuiesc, Romania, cod postal: 535400, telefon: +40 266242190, fax: +40 266206012, persoana de contact: EUGEN TODOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Cristuru Secuiesc, p-ta Libertatii, nr.27, jud. Harghita, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire piata agroalimentara in orasul Cristuru Secuiesc, judetul Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de constructii in vederea realizarii unei piete agroalimenatre
II.1.6) CPV: 45213140-6 - Lucrari de constructii de piete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 223, 741 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garan?iei de participare este de 24.400, 00 lei, 2% din valoarea estimata a lucrarilor, iar perioada de valabilitate a garan?iei de participare: 90 zile, de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forme de constituire: 1. Ordin de plata in contul : RO58TREZ35221150250XXXXX, deschis la Trezoreria Municipala Odorheiu Secuiesc, sau2.Un instrument de garantare irevocabil emis, in condi?iile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari;Nota: * Ofertantului caruia Consiliul Na?ional de solu?ionare a Contesta?iilor ii respinge contesta?ia formulata i seva re?ine, potrivit art. 2781, din OUG 34/2006, o parte din garan?ia de participare.* Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentat cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor;
Garantie de buna executie
Garan?ia de buna execu?ie va fi de 10% din valoarea contr. fara TVA. Modalitatea de constituire a gar. de buna ex.se poate constituii in orcare dintre formele de la art.89, alin.(1)si(3)al HG 925/2006:1.Printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. 2.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006. Formular prezentat in mod obligatoriu de catre ofertant si de catre tertul sustinator, daca este cazul, ? Formular 1.2. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006. Formular prezentate in mod obligatoriu de catre ofertanti de catre tertul sustinator, daca este cazul, ? Formular 2.3. Declaratia privind calitatea de participant la procedura. ? Formular 3.4. Certificatul de participare cu oferta independenta ? conform Ordinului nr. 314/2010. ? Formular 4.5. Declaratia pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 170/2012. ? Formular 5.Persoanele responsabile care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire ai derularea contractului, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, respectiv persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei: Rafai Emil ? primar, Koblos Domokos ? viceprimar, Vari Ferencz ? secretar, Farkas Maria ? contabil sef, Kocsis Maria ? consilier juridic, Todor Eugen ? inspector, Kacso; Sandor ? referent de specialitate, Gyorgy Denes ? referent, consilieri locali: Bakos Karoly, Barabas Zoltan, Csifo; Julianna, Demeter Levente, Farkas Csaba, Fekete Domokos, Galfalvi Gheorghe-Alexandru, Kiss Elod-Zoltan, Klein Laszlo;, Palffy Zoltan, Ratz Istvan, Simo; Bela, Simo; Ildiko;, Sipos Istvan, Szombatfalvi Jo;zsef si Varga-Nagy Huba-Laszlo;.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata care bugetul consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7. Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia/Serviciul de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.8. Persoanele juridice sau fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certficate, caziere fiscale, alte documente edificatoare) prin care dovedesc ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local.Nota: Este permisa depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.- Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceste cerinte trebuiesc indeplinite de fiecare membru al grupului. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezultecel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentatii legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei sau ca ofertantul se afla in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespendent in codul CAEN din certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Operatorii economici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil: prezentarea bilanturilor contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratia financiara, pe anii 2009, 2010 si 2011. conversatia LEI/EURO se va realiza la cursul BNR din ultima zi lucratoare a anului respectiv, dupa cum urmeaza: - anul 2009 - 4, 2282 lei/euro; - anul 2010 ? 4, 2848 lei/euro; - anul 2011 ? 4, 3197 lei/euro;, Cifra de afaceri: Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globale care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, care sa fie de minim 2.447.482, 00 lei, (pe total in cazul asocieriilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul de schimb valutar lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Se va completa Formularul 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Risc profesional: prezentarea unei declaratiei pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator ofertantulva asigura dotarile si personalul necesar realizarii contractului.Declaratie pe propria raspundere, Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani: Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demonstreze ca in ultimii 5 ani a/au executat cel putin cate un contract similar cu investitia ofertata. Se vor prezenta lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.223.741, 00 lei (se va lua in considerare valoarea finala a lucrarilor, prin insumarea contractului initial si a actelor aditionale subsecvente, insotite de certificari de buna executie pentru lucrari. Se va anexa: copii dupa contracte de lucrari, procese verbale de receptie la terminarea/sau finala lucrarilor).Completare Formular 7., Utilaje: Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentel tehnice de care dispune/sau sunt inchiriate/contractate, operatorul economic pentru indeplinirea corspunzatoare a contractului.Completare Formular 9., Personal: Completarea Formularului 10, privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor pe ultimii 3 ani, informatii privind pregatirea profesionala si de calificare pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului. Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: 1. Responsabil tehnic cu executia (RTE), cel putin 1 persoana autorizata pentru domeniul contractului; 2. Manager de proiect, inginer de specialitate, 1 persoana; 3. Sef santier, inginer de specialitate, (se anexeaza CV-uri, copii de diplome si de atestare profesionala). Nota: pentru personalul care nu are calitatea de angajat al ofertantului, se va prezenta dovada existentei unei forme legale de colaborare pentru perioada realizariilucrarilor. Nu se accepta cumulul de functii in cadrul proiectului., Completare Formular 10. si Formular 11;, Subcontractanti: Operatorul economic poate subcontracta parti din volumul lucrarilor de executat. Se va mentiona proportia fizica si valorica care urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea lor daca este cazul. Este interzis subcontractarea totala conf. HG 224/2008.Completare Formular 12., Asigurarile: Declaratiile privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare in derularea lucrarilor. Declaratie pe proprie raspundere. Certficatul privind managementul sistemului calita?ii din seria ISO 9001 :2001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor in cazul unei asocieri de catre fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau de la Primaria Cristuru Secuiesc
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 07:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer