Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUIRE PIATA AGROALIMENTARA SAT VULTURU, COM. VULTURU, JUD. VRANCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 348352
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Vulturu
Numar invitatie: 348352/11.06.2013
Denumire contract: CONSTRUIRE PIATA AGROALIMENTARA SAT VULTURU, COM. VULTURU, JUD. VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna VulturuCod fiscal: 4298059, Adresa: Vulturu, Vulturu, Telefon: +40 0237240108, Fax: +40 0237240440
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE PIATA AGROALIMENTARA SAT VULTURU, COM. VULTURU, JUD. VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica de lucrari si dotare aferente investitiei: ?CONSTRUIRE PIATA AGROALIMENTARA SAT VULTURU, COM. VULTURU, JUD. VRANCEA?, conform proiectului tehnic. Valoarea estimata a contractului este de 546.510 lei fara TVA, din care: 1. Cheltuieli pentru amenajarea terenului+Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului+Constructii si instalatii= 480.428 lei fara TVA;2. Dotari = 40.058 lei fara TVA;3. Cheltuieli diverse si neprevazute = 26.024 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45213140-6 - Lucrari de constructii de piete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 546, 510 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10400 lei. Se vor accepta urmatoarele forme de constituire: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari respectand cuantumul, forma si perioada de valabilitate (150 zile de la data limita de depunere a ofertelor);
-ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante; Numar cont autoritate contractanta RO38TREZ6915006XXX003674 deschis la Trezoreria Focsani, CUI Comuna Vulturu: 4298059.Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Dovada garantiei de participare se va depune in original la sediul Autoritatii Contractante pana la data limita de depunere a ofertelor prin scrisoare deinaintare, inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pt o garantie de participare depusa in euro, se va realiza la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului;b)Ofertantul castigator are oblig. de a constitui garantia de buna executie in max. 15 zile de la semnarea contractului de lucrari;c) Conf. art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.-urilor, acestea beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de buna executie aferenta prezentei proceduri.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A, intocmit in baza art.180 din OUG 34/2006.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.2.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12B, intocmit in baza art.181 din OUG 34/2006;Incadrarea in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.3.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului (document original/copie legalizata/copie conform cu originalul);4.Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (document original /copie legalizata/copie conform cu originalul);Certificatele mentionate la punctele 3. si 4. trebuie sa oglindeasca faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C;6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 2010 - Formular 12D;7.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12E.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului : -Primar Nicusor Pacuraru;
-Viceprimar si responsabil achizitii publice Adi Paul Vlase;
-Contabil Nicuta Apostu;
-Secretar Florea Rodica si consilieri responsabili cu aprobarea bugetului : Radu Marian;Capata Mihai;Ionita Stanel;Sandu Niculae; Apostu Dumitru.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limbaromana.Nota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. al operatorului economic participant la procedura de atribuire; informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile la data depunerii ofertei; (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 1.040.972 lei. Valorile vor fi exprimate in Lei si in Euro. Curs mediu anual euro raportat la BNR :2010- 1 euro=4, 1285 lei; 2011- 1 euro= 4, 3197 lei; 2012- 1 euro=4, 4560 lei;
-Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare - Formular B1;
-Bilanturile contabile la 31.12.2010; 31.12.2011; 31.12.2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1O lista a principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani-Formular 12F si anexa.Ofertantul va prezenta: Cerinte minime: unul sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin de 520.486 lei fara TVA din care sa reiasa faptul ca ofertantul are experienta in executarea de lucrari similare. Se mentioneaza ca cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Pentru lucrarile (contractele) ce indeplinesc cerinta privind "unul sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 520.486 lei fara TVA" se vor prezenta certificari de buna executie care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 2Ofertantul va prezenta declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Formular 12I;Ofertantul va asigura si va nominaliza: -Sef de santier;
-Responsabil tehnic cu executia in domeniul supus procedurii de achizitie;
-Responsabil cu calitatea;Pentru personalul nominalizat mai sus se vorprezenta: - CV-uri (cu exceptia Responsabilului tehnic cu executia), copii dupa diplome de studii (cu exceptia Responsabilului tehnic cu executia) si atestate/autorizatii/legitimatii, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 3Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze - Formular 12G. Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru activitati similare obiectului contractului, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare, ci doardaca operatorul economic dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si reiese ca va primi certificarea., Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de Mediu pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei. Nu seaccepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare, ci doar daca operatorul economic dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si reiese ca va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarii
20
Descriere: Perioada de garantie a lucrarii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 16:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer