Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire Piata agroalimentara Vidin, din Municipiul Vaslui


Detaliu pentru invitatia numarul 321546
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL VASLUI
Numar invitatie: 321546/08.03.2012
Denumire contract: Construire Piata agroalimentara Vidin, din Municipiul Vaslui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL VASLUICod fiscal: R3337532, Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Telefon: 0235-310999, Fax: 0235-315946
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei Municipiului Vaslui, Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Romania, cod postal: 730139, telefon: +40 235310999, fax: +40 235315946, persoana de contact: Vasilescu Petronela, punct de contact: Primaria Municipiului Vaslui, email: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Vaslui, Birou Achizitii Publice, et 2, cam 210
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Piata agroalimentara Vidin, din Municipiul Vaslui
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucraride construire a unei piete agroalimentare in Municipiul Vaslui
II.1.6) CPV: 45213141-3 - Lucrari de constructii de piete acoperite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 542, 230.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 200.000 leiDurata garantiei de participare: 120 DE ZILE DE LA DATA LIMITA STABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR.Ofertantii care fac dovada incadrarii in categoria IMM- urilor, pot benef de preved Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, si vor prezenta anexat garantei de part icipare ?Decl pe proprie raspundere privind incadrarea in categ I.M.M.?Modalitatea de constituire: - Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante ( scrisoare de garantie bancara) care se prezinta in original, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul : RO20TREZ6565006XXX000251, deschis la Trezoreria Vaslui, confirmat (certificat) de catre banca emitenta, . Municipiul Vaslui, cod fiscal: 3337532.-Retinerea garantiei de participare, se va face, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006 : In cazul depunerii unei contestatii, conf. Art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006: ? In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, respinge contestatia, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarele sume: ?conform litera c)?- Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie de 10% din pretul contractului fara TVA. Modalitatea de constituire: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, daca autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau/ majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. - Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006 - Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 , pct 4, HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006Nota: - Certificatelese vor prezenta in original sau in copie legalizata de notarsau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.-Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006?Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1) Primar ? ing. Vasile Paval2) Viceprimar ? ing. Neacsu Daniel3) Viceprimar ? prof. Valeriu Caragata4) Sef Serviciu Investitii, Achizitii Publice ? ing. Cristea Traian5) Director economic ? ec. Moruzi Titi-Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat Constatator emis de ONRC.Nota: Certificatul se va prezenta in original sau in copie legalizata de notarsau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: 2. In cazul prezentarii Certificatului Constatator in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de a fi declarat castigator, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ofertant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani: - Lista va contine valori, perioade de executie, locul executiei lucrarilorsi beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati- In scopul verificarii informatiilor declarate in lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori decatre clientul privat beneficiar., Cerinta nr.2Experienta similara- Cerinta minima: Prezentarea a maxim 3 contracte similare executate in ultimii 5 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 10.000.000 lei fara TVA. Fisele de experienta similara vor fi insotite de copiiale contractelor prezentate ca similare, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa., Cerinta nr. 3Declaratie referitoarela utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in conformitate cu solicitarile din Proiectul tehnic si caietele de sarcini.Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, duce la descalificarea ofertantului., Cerinta nr. 4Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putinurmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -1 manager general de proiect in domeniul constructiilor civile si industriale cu experienta de minim 5 ani in inginerie si care a coordonat a cel putin un contractsimilar;
-1 sef de santier cu studii de inginerie-constructii si o experienta profesionala de cel putin 5 ani in inginerie, cu implicarea inaceasta calitate in cel putin un contract similar; -1 responsabil tehnic cuexecutia (RTE), atestat pentru domeniul I - Constructii civile, industriale, - 2 inginericonstructii civile, industriale, cu vechime minima 3 ani in domeniu; -1 responsabil cu calitatea (C.Q.); -Numirea unui coordonator inmaterie de securitate si sanatate in munca in perioada de executie; persoana desemnata va trebui sa respecte toate conditiile impusede HG 300/2006., Cerinta nr. 5Autorizatii solicitateOfertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat ANRG, ISCIR, ANRE, respectiv: - ANRGN sau echivalent pentru executie alimentare gaze naturale.- ISCIR sau echivalent pentru lucrari de instalatii termicesi lucrari de ventilatie (aparate de aer conditionat)- ANRE sau echivalent pentru lucrari instalatii electrice.- IGSU sau echivalent pentru hidranti si semnalizare PSI., Cerinta nr.6Informatii privind asocierea/daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.-In acordul de asociere va fi mentionat ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei esteimputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numeletuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile.- In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pecare le va executa fiecare asociat in parte.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitiepublica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractul legalizat, Cerinta nr.7Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isidemonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinereaacordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice siprofesionale invocatePersoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle insituatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conformprevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datelede recunoastere ale subcontractantilor propusi. Atunci cand pentru indeplinirea contractului de lucrari nu este necesarasubcontractarea, in cadrul formularului mai sus mentionat, se va face precizarea ?Nu este cazul?.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract. Cerinta nr. 1Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante careatesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul acestei proceduri(ISO 9001 sau echivalent)In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea de contract pe care aceasta o realizeaza., Cerinta nr. 2Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatoruleconomic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucraricertificarea sistemului de protectie a mediului pentru activitatile care faceobiectul prezentei proceduri (ISO 14001 sau echivalent).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentrupartea din contract pe care acesta o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer