Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUIRE POD PE DC 58 LA CERNETEAZ, PESTE RAUL BEGA VECHE


Detaliu pentru invitatia numarul 324443
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GIARMATA(PRIMARIA )-JUDETULTIMIS
Numar invitatie: 324443/18.04.2012
Denumire contract: CONSTRUIRE POD PE DC 58 LA CERNETEAZ, PESTE RAUL BEGA VECHE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GIARMATA(PRIMARIA )-JUDETULTIMISCod fiscal: 6049470, Adresa: Giarmata, str. Principala, nr. 445, judetul Timis, Giarmata, Telefon: 0256/369101, Fax: 0256/369102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Giarmata, str. Principala, nr. 445, judetul Timis, Giarmata, Romania, cod postal: 307210, telefon: +40 256369101, fax: +40 256369102, persoana de contact: Dan Fologea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Giarmata, str. Principala, nr. 445, judetul Timis, Giarmata, Romania, cod postal: 307210, telefon: +40 256369101, fax: +40 256369102, persoana de contact: Dan Fologea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE POD PE DC 58 LA CERNETEAZ, PESTE RAUL BEGA VECHE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: construire POD PE DC 58 LA CERNETEAZ, PESTE RAUL BEGA VECHE
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 777, 370 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 15.000 lei(pentru a benef. de red. cu 50% a garantiei se va prezenta decl. pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor)Modul de constit. a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmat. var.): - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari (Formularul nr. 2); scrisoarea de garantie bancara se va depune in original si este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania;sau- O.P. (vizat de banca) in contul RO11 TREZ 6215 006X XX00 0352, Trezoreria Timisoara, cod fiscal 6049470.In masura in care Consiliul respinge contestatia, aut. Contract. va retine contestatorului din garantia de participare, conform art. 278^1, alin. 1, lit. (b) din OUG nr. 34/2006 suma de 4.557, 36 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie la alegere: - prin scris. de gar. banc. cu per. de valabilitate pana la expirarea perioadei de garantie/Instrument de garant. emis in conditiile legii de o societate de asigurari, - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in admin. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contract. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie < de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplin. contrac., aut. contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil conform prevederilor legale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular D)2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular E)3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (formular C)4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare (formular ECI). In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Delvai Ion ? primar, Musteti Mariana ?Lia? contabil sef, Fologea Dan ? inspector Serviciul Urbanism, Ene Flavius Iulian ? jurist. In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului, are obligatia de a depune aceasta declaratie( fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant).5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul B)6. Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele de la pct. 6 si 7 se pot depune in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. In cazul in care sunt depuse in copie simpla, acestea se vor solicita in original ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata pentru persoane fizice / juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa se dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens ( traducere autorizata in limba romana) a) Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??. In cazul in care este depus in copie simpla, acesta se va solicita in original ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.b) Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva , in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul?? ( traducere autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economica-financiara: - cerinta minima de calificare: media cifrei de afaceri globale pentru perioada 2008-2010 trebuie sa fie de cel putin 1.500.000, 00 lei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta se va considera indeplinita in mod cumulativ.- Fisa de Informatii generale: formular A- bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 vizat de DGFP (copie stampilata si semnata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului). In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., Alte informatii privind situatia economica -financiara: Resurse negrevate de datoriiCash-flow: ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la/sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit sau alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea cash-flow-ul de executie pentru primele trei luni de derulare a contractului conform graficului de executie, in suma de min. 190.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale lucrari executate in ultimii 5 ani, Experienta similara demonstrata prin prezentarea a maxim 2 contracte similare (tipul lucrarilor fiind de constructii sau reabilitare poduri) prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoarea totala de minim 777.000 lei fara TVA;1. Prezentarea fisei de experienta pentru contractele similare prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoarea minima solicitata.2. Contractele in baza carora a fost intocmita fisa cu experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul - se va limita doar la copii de pe partile relevante din contract (parti, durata, valoare, garantie, semnaturi)3. Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie finala, pentru contractele prezentate ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul.4. Recomandarea din partea beneficiarului pentru contractele prezentate ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul., Declaratie privind echipamentele tehnice, instalatii de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiPrezentarea declaratiei insotite de un tabel privind echipamentele tehnice, instalatiile., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiPrezentarea declaratiei referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii privind subcontractantii Certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: 1. Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul? se acorda astfel: Pentru oferta cu cel mai scazut pret se acorda numarul maxim de puncte; Pentru celelalte oferte, punctajul P(i) se acorda astfel: Pi = Pret minim / Pret n x punctaj maxim acordat (70 pct.), unde Pret minim- pretul cel mai mic ofertat; Pret (n) - pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul
Durata de executie a lucrarilor
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de executie a lucarilor? se acorda astfel : - pentru cel scurt termen, se va acorda punctajul maxim alocat ? 10 puncte; - pentru ofertele cu termene mai lungi (Tn), punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: P1 = Termenul minim / Termenn x punctajul maxim acordat (10 pct.), unde Termen minim - termenul de executie cel mai mic ofertat; Termen (n) - termenul de executie ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Termenul de executie minim acceptat de autoritatea contractanta este de 6 luni de la semnarea contractului de lucrari, iar un termen de executie sub aceasta valoare nu va fi punctat suplimentar.Termenul de executie maxim realist este de 12 luni de la semnarea contractului de lucrari, iar un termen de executie peste aceasta valoare conduce la neconformitatea ofertei
Durata de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ? Durata de garantie acordata lucrarilor ? se acorda astfel : - pentru cel mai mare termen de garantie se va acorda punctajul maxim alocat ? 10 puncte; - pentru ofertele cu termene de garantie mai scurte (Pn), punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: P2 = Perioadan / Perioada maxima x punctajul maxim acordat (10 pct.), unde Perioada maxima - termenul de garantie cel mai mare ofertat; Perioada (n) - termenul de garantie ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Termenul de garantie minim acceptat de autoritatea contractanta este de 36 luni de la terminarea lucrarii, iar un termen de garantie sub aceasta valoare conduce la neconformitatea ofertei. Termenul de garantie maxim realist este de 84 luni de la terminarea lucrarii, iar un termen peste aceasta valoare nu va fi punctat suplimentar.
Termenul de interventie in perioada de garantie
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de interventie in perioada de garantie? se acorda astfel : - pentru cel scurt termen de interventie se va acorda punctajul maxim alocat ? 10 puncte; - pentru ofertele cu termene de interventie mai lungi (Tin), punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: P3 = TI minim / TIn x punctajul maxim acordat (10 pct.), unde TI minim - termenul de interventie cel mai mic ofertat; TI (n) - termenul de interventie ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Termenul de interventie maxim acceptat de autoritatea contractanta este de 72 ore de la primirea sesizarii scrise din partea autoritatii contractante, iar un termen de interventie peste aceasta valoare conduce la neconformitatea ofertei. Termenul de interventie minim realist este de 24 ore de la primirea sesizarii scrise din partea autoritatii contractante, iar un termen de interventie sub aceasta valoare nu va fi punctat suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer