Achizitie publica - ?Construire pod peste paraul Cheia, sat Valea Cheii, in punctul Viezuri, comuna Pausesti Maglasi, jud. Valcea?
Detaliu pentru invitatia numarul 341833
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341833/17.01.2013
Denumire contract: ?Construire pod peste paraul Cheia, sat Valea Cheii, in punctul Viezuri, comuna Pausesti Maglasi, jud. Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PAUSESTI MAGLASICod fiscal: 2540643, Adresa: JUDETUL VALCEA, LOCALITATEA PAUSESTI-MAGLASI, STR.PRINCIPALA, Pausesti-Maglasi, Telefon: 0250776541, Fax: 0250776541
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUDETUL VALCEA, LOCALITATEA PAUSESTI-MAGLASI, STR.PRINCIPALA, Pausesti-Maglasi, Romania, cod postal: 247470, telefon: +40 0250776541, fax: +40 0250776541, persoana de contact: ELENA BOJIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA PAUSESTI MAGLASI, LOCALITATEA PAUSESTI-MAGLASI, STR.PRINCIPALA, Pausesti-Maglasi, Romania, cod postal: 247470
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Construire pod peste paraul Cheia, sat Valea Cheii, in punctul Viezuri, comuna Pausesti Maglasi, jud. Valcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire pod peste paraul Cheia, sat Valea Cheii, in punctul Viezuri, comuna Pausesti Maglasi, jud. Valcea
II.1.6) CPV: 45221110-6 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 326, 651 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 6.000 lei Perioada de valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In situatia in care garantia se constituie prin virament bancar, suma constituita drept garantie de participare se va vira in contul: RO32TREZ6715006XXX006865, deschis la Trezoreria Ramnicu Valcea. Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma solicitate vor fi respinse la deschidere. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul va prezenta in momentul deschiderii ofertei si declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Curs BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA 2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta b) Retineri succesive din sume datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf. HG 1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. 3. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92 alin.4 din HG 925/2006 4. Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte minime obligatorii: 1.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Mod de dovedire: Completarea Formularului nr. 2 din Sectiunea a III-a - Declaratie privind eligibilitatea;2.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului. Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: a)Completarea Formularului nr. 3 din Sectiunea a III-a - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006;b)Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.c)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.Nota: in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3.Prezentare declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta minima: Completarea Formularului nr. 4 din Sectiunea a III-a - Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Nota: in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4.Operatorii economici participanti la procedura de atribuire in calitate de ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Completarea Formularului nr. 23 din Sectiunea a III-a - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1.Dediu Alexandru-DorelPrimar;2.Birsan Antuza LarisaInspector principal;3.Popescu MihaelaSecretar comuna;4.Stanca Petre OctavianInspector superior;5.Baiasu MihailInspector principal;6.Huidu Carmen MagdalenaInspector principal;7.Todor OlgaExpert contabil;8.Constantinescu MarianReferent principal;9.Andrei ElenaReferent superior;10.Radi IonViceprimar - consilier local;11.Branescu PetreConsilier local;12.Oprea IonConsilier local;13.Hogea IonConsilier local;14.Oprescu GheorgheConsilier local;15.Popescu MihaiConsilier local;16.Nimingeanu MariaConsilier local;17.Raduca IoanaConsilier local;18.Goran NicolaeConsilier local;19.Petrescu OctavianConsilier local;20.Vladulescu MarianConsilier local;21.Nastase NicolaeConsilier local;22.Mihailescu TraianConsilier local.Nota: in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Mod de dovedire: Completarea Formularului nr. 22 din Sectiunea a III-a - Certificat de participare cu oferta independenta Nota: in cazul unei asocieri, asociatia este obligat sa prezinte acest formular. Indeplinirea tuturor acestor cerinte este obligatorie in vederea calificarii ofertantului 1.Cerinte minime obligatorii pentru persoane juridice/fizice romane: - Prezentarea unui Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", din care sa rezulte fapul ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2.Cerinta minima obligatorie pentru persoane juridice/fizice straine: Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.Note: 1.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate si legalizate.2.indeplinirea tuturor acestor cerinte este obligatorie in vederea calificarii ofertantului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala, pe ultimii trei ani, va fi cel putin 600.000 lei (pe total in cazul societatilor mixte/ consortiilor/ asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant.In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM acest indicator se va reduce la jumatate. Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi dintre anii 2010, 2011 si 2012 cifra de afaceri se va calcula ca medie doar a anilor in care au inregistrat activitate. Curs mediu anual lei/euro publicat de BNR pentru cei 3 ani: 2012 1 Euro=4, 4560lei, 2011 1 Euro=4, 2379lei, 2010 1 Euro=4, 2099leiNota: in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Curs mediu anual lei/euro publicat de BNR pentru cei 5 ani: 2012 1 Euro=4, 4560lei, 2011 1 Euro=4, 2379lei, 2010 1 Euro=4, 2099lei 2009 1 Euro=4, 2373lei 2008 1 Euro=3, 6827lei 2008 1 Euro=3, 3373lei. Formular nr. 6 + AnexaFORMULAR NR. 7 - EXPERIENTA SIMILARA FORMULAR NR. 8 - RECOMANDARE, 2.Informatii privind resursele umane si structura manageriala: declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Fiecare ofertant are obligatia de a asigura cel putin urmatoarele pozitii cheie: 1.Coordonator lucrare ? exp. prof. generala in domeniul constr. de minim 5 ani; 2.RTE - atestat profesional in domeniu, valabil la data limita de depunere a ofertelor 3.Responsabil privind calitatea - decizia de numire; 4. Responsabil SSM - dovada ca poate desfasura activitatea de responsabil cu protectia muncii Completare Form nr.10- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Form nr. 11 - Informatii privind personalul de specialitate desemnat pentru indeplinirea contractului de achizitie publica Form nr. 12 - Declaratie de disponibilitate Form nr. 13 - Curriculum Vitae, 3. Informatii privind dotarile specifice. a)Prezentare declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. b)Echipamentele de lucru din dotarea ofertantului trebuie sa asigure executia lucrarii in perioada de timp programata. Form nr. 9 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Informatii privind subcontractantii. Subcontractantii unor parti cheie din contract trebuie sa faca dovada indeplinirii cerintelor specifice de abilitare pentru acele parti 1.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere, si specializarea acestora, care se completeaza indiferent de ponderea valorica a partii subcontractate din totalul valorii ofertate Form nr. 16 si Acord de subcontractare, daca este cazul Informatii privind asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, respective SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standard europene relevante . In cazul in care ofertantul nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, acesta va prezenta orice alte probe sau dovezi, astfel incat din probele/dovezile prezentate sa se confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata. Certificatele solicitate vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor (art. 172 din OUG 34/2006), Informatii privind asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, respectiv SR EN ISO 14001:2005 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante. in cazul in care ofertantul nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, acesta va prezenta orice alte probe sau dovezi, astfel incat din probele/dovezile prezentate sa se confirme asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului. Certificatele solicitate vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor (art. 172 din OUG 34/2006)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara. Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (60 puncte); b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x 60, unde: pret(n) = pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n). Daca e cazul, prevederile art. 202 alin (11) din OUG 34/2006 se vor aplica in mod corespunzator.
Durata de executie a lucrarilor
25
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata de executie a lucrarilor? se acorda astfel: a)Pentru cea mai mica durata de executie (justificata cu grafic Gantt) se vor acorda 25 de puncte, b) pentru orice alta durata de executie decat cea prevazuta la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (durata de executie minima ofertata /durata de executie(n)) x 25 puncte, unde: durata de executie (n) = durata de executie a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n). Nota: timp minim acceptat pentru executia lucrarii 4 (patru) luni. Timp maxim acceptat pentru executia lucrarii 8(opt) luni.Ofertele care prezinta durate de executie mai mici decat minimul indicat nu vor fi punctate suplimentar, iar cele cu duratele mai mari decat maximul impus vor fi declarate neconforme .
Durata de garantie a lucrarii
15
Descriere: Durata minima acceptata pentru garantia lurarilor este de 2 ani. Ofertele care precizeaza o durata mai mica de 2 ani vor fi considerate neconforme. Durata maxima realista (in functie de normativele in vigoare) peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este 10 ani. Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de garantie? se va acorda astfel: a) Pentru cea mai mare durata de garantie a lucrarilor se vor acorda 15 de puncte. b) pentru o durata de garantie a lucrarii mai mica se acorda punctajul astfel: P(n)=( durata de garantie (n)/ durata de garantie maxim ofertata) x 15 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2013 11:32