Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire pod peste paraul Nou pe DJ 105D, km 9+450 Arpasu de Jos - Agnita


Detaliu pentru invitatia numarul 320909
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL SIBIU
Numar invitatie: 320909/27.02.2012
Denumire contract: Construire pod peste paraul Nou pe DJ 105D, km 9+450 Arpasu de Jos - Agnita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SIBIUCod fiscal: 4406223, Adresa: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Telefon: 0269-217733-127 sau 130, Fax: 0269-218159
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Romania, cod postal: 550185, telefon: +40 269217733-190/191, fax: +40 269218159, persoana de contact: Radu Ganea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Romania, cod postal: 550185, telefon: +40 269217733-190/191, fax: +40 269218159
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire pod peste paraul Nou pe DJ 105D, km 9+450 Arpasu de Jos - Agnita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire pod peste paraul Nou pe DJ 105D, km 9+450 Arpasu de Jos - Agnita
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 105, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Va fi in cuantum de 20.000 lei si va constitui sub forma de virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii.Aceasta va fi valabila 90 zile la fel ca si perioada de valabilitate a ofertei.Aceasta va fi constituita conform art.86 din HG 925/2006.Conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, in cazul in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului o suma egala cu 4885, 57 din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Va fi in cuantum de 10% din valoarea contractului si va constitui prin instrument de garantare emis in conditiile legii.Aceasta va fi constituita in conformitate cu art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 1;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular nr. 1.1;Fisa de ?Informatii generale? ? Formular nr. 2;Declaratia privind eligibilitatea ? Formular nr. 3;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 ? Formular nr. 4;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante conform art.691 din O.U.G. 34/2006:1. Bottesch Martin -Presedinte CJS2. Iordan Nicola ?Secretarul judetului3. Ioan Banciu ? Vicepresedinte CJS4. Constantin Sovaiala ?Vicepresedinte CJS5. Iosif Moldovan ? Administrator public CJS6. Ioan Badila ?Director Tehnic7.Nicolae Muntean-Sef Serviciu8.Maria Avram-consilier9.Vasile Tirmonea-consilier10.Caratus Ioan-consilier11.Luminita Prie-consilier12.Madalina Butiuc-consilier13.Ovidiu Farcas-consilierCertificat atestare fiscala privin plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, in luna anterioara depunerii ofertelor -Documentul se prezinta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, in luna anterioara depunerii ofertelor -Documentul se prezinta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) de activitate sa fie de 1.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta/completa lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniOfertantul trebuie sa faca dovada lucrarilor similare in ultimii 5 ani printr-un contract in valoare de 500.000 lei(fara tva) conf. ART 14din Ordinul nr.509/28.09.2011Fisa referitoare la lucrarea similara trebuie sa fie insotita de copia contractului/contractelor de achizitie publica (paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi) insotit/e de recomandarea beneficiarului pentru indeplinirea contractului si proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere? Formular nr. 10;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari - Formular nr. 13;Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subc ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer