Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire Pod peste Paraul Sarata in punctul Biserica Mijloc comuna Telega, judetul Prahova


Detaliu pentru invitatia numarul 342447
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNEI TELEGA (PRIMARIA)
Numar invitatie: 342447/06.02.2013
Denumire contract: Construire Pod peste Paraul Sarata in punctul Biserica Mijloc comuna Telega, judetul Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNEI TELEGA (PRIMARIA)Cod fiscal: 2845834, Adresa: Comuna Telega, judet Prahova, Telega, Telefon: 0244368468, Fax: 0244368011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Telega, judet Prahova, Telega, Romania, cod postal: 107600, telefon: +40 244368468, fax: +40 244368011, persoana de contact: Rosca Sinziana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Telega, Primaria Telega, nr. 1437, judetul Prahova, cod postal 107600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Pod peste Paraul Sarata in punctul Biserica Mijloc comuna Telega, judetul Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire Pod peste Paraul Sarata, punct Biserica Mijloc comuna Telega, judetul PrahovaValoarea estimata totala a contractului este de 693270 RON din care 5% reprezinta "cheltuieli diverse si neprevazute"(33000 RON din valoarea estimata).
II.1.6) CPV: 45221110-6 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 693, 270 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 1% din valoarea estimata fara TVA, in suma de 6602.7 RON.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Se va restitui: a) ofertantului castigator in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;Retinerea garantiei de participare prevazut la art.278^1 din OUG 34/2006: - in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilitata castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului ; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Conform art. 278^1 din OUG 34/2006 in masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma: intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;.Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA. Se va prezenta inainte de derularea contractului.Garantia de buna executiese va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract/sau prin retineri succesive din sumele datorate pt facturi partiale-se deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti sau la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in admininistrarea acestuia un cont de dispozitii distinct la dispozitia autoritatii contractante.- Autorit contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executiein 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Pt contractul de lucrari, autorit contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie: a) 70% din val garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza proces verbal de receptie finala.Procesul verbal de receptie finala poate fi intocmit si pentru parti din lucrare, daca acestea sunt din punct de vedere fizic si functional.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul acelasi proceduri: ? sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;? sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca sucontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.? sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie cominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, situatia obligatiunilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberata de Administratia Financiara/Administratia Publica Locala care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii Fiscale catre bugetul de stat, in original/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"- Declaratie privind art 69^1 din OUG 34/2006- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ord.314/12.10.2010.Persoanele cu functie de conducere: Primar- Ilie GheorgheViceprimar- Brezeanu Costel.Persoanele cu functie de decizie in procesul de verificare si evaluare ( Comisia de evaluare) : Presedinte: Brezeanu CostelMembrii: Rosca Maria Sinziana - inspectorBercea Iulian-inspectorCojocaru Cristina-inspectorMoldoveanu Mugurel-consilier)Comisie economico-financiara: Anghel Aurel, Brezeanu Costel, Buga Sorin Valeriu, Chiru Elena, Ciocanescu Carmen Isabela, Cojocaru Constantin Cristian, Dumitrascu Elena Cristina, Maracine Aurel, Samoila Gheorghe Romica Pentru persoane juridice romane: Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator emis de catre ONRC trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuia sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; -solicitantul si organizatia nu sunt in stare de faliment sau nu fac obiect al procedurii de declarare a starii de faliment, nu si-au suspendat activitatile si nu au afacerile in administratie judiciara si in care se regaseste codul CAEN pentru obiectul de activitate supus procedurii de achizitie-in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru persoane juridice straine: -documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, documente considerate edificatoare in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit sau o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, tradusa in limba romana de traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilantul contabil pe anii 2010, 2011, 2012 vizat si inregistrat de organele competente si balanta contabila pe ultima luna incheiata. Ofertantul trebuie sa prezinte bilanturile contabile la 31.12.2010, 31.12.2011, 30.06.2012 vizate si inregistrate de organele competente si balanta contabila pe ultima luna incheiata- in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"., declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 1320540 lei. Se cere media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Se va completa si depune in original.Formularul din Sectiunea Formulare.Mentiune: Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte (2010.2011.2012).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare in valoare de minim 660270 lei, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea pragului valoric minim impus. Se vor completa si depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Pentru echivalenta leu/euro se tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.Curs mediu anual euro 2008 = 3.6827curs mediu anual euro 2009 = 4.2373curs mediu anual euro 2010 = 4.2099curs mediu anual euro 2011 = 4.2379curs mediu anual euro 2012 = 4.4559, declaratie pe proprie raspundere privind informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispuneti sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii - in original;
- autorizatia/atestatul responsabilului tehnic cu executia (RTE) si a responsabilului pentru asigurarea controlului calitatii (RTC)in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Responsabilul pentru asigurarea controlului calitatii sa permita ca acesta sa fie numit in aceasta pozitie prin decizie interna sau sa fi participat la o lucrare similara pe pozitia solicitata., declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor - in original.Se vor depune Formularele, inclusiv anexa, pentru fiecare persoana in parte., declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - in original.Se va completa si depune, in original, Formularul, din Sectiunea Formulare, declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari - in original.Se va completa si depune, in original, Formularul, din Sectiunea Formulare, declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - in original.Ofertantul va face dovada detinerii utilajelor, instalatiilor si a echipamentelor minimale, prevazute in documentatia de atribuire, sub sanctiunea respingerii ofertei depuse de acesta.Se va completa si depune, in original, Formularul, din Sectiunea Formulare., declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora - in original. Se va completa si depune, in original, Formularul, din Sectiunea Formulare.Se va preciza care sunt lucrarile si valoarea aceastora, pe care urmeaza sa le execute subcontractantii. Standarde de asigurare a calitatiiISO 9001/2001, Standarde de protectie a mediuluiISO 14001/2004Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau de la sediul Primariei Telega, comuna Telega, nr. 1437, judetul Prahova, cod postal 107600, persoana de contact: Rosca Sinziana
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2013 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer