Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire Pod peste Paraul Sarata, punct Biserica Mijloc comuna Telega, judetul Prahova


Detaliu pentru invitatia numarul 334581
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNEI TELEGA (PRIMARIA)
Numar invitatie: 334581/30.08.2012
Denumire contract: Construire Pod peste Paraul Sarata, punct Biserica Mijloc comuna Telega, judetul Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNEI TELEGA (PRIMARIA)Cod fiscal: 2845834, Adresa: Comuna Telega, judet Prahova, Telega, Telefon: 0244368468, Fax: 0244368011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Telega(Primaria), judet Prahova, Romania, cod postal: 107600, telefon: +40 244368468, fax: +40 244368011, persoana de contact: Rosca Sinziana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Telega(Primaria), nr. 1437, judet Prahova, Romania, cod postal: 107600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Pod peste Paraul Sarata, punct Biserica Mijloc comuna Telega, judetul Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire Pod peste Paraul Sarata, punct Biserica Mijloc comuna Telega, judetul Prahova
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 660, 270 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 1% din valoarea estimata fara TVA, in suma de 6602.7 RON.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala sau mai mare cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Se va restitui: a) ofertantului castigator in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie sau dupa incheierea acordului cadru; b) ofertantilor necastigatori dupa incheierea acordului cadru, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei;Retinerea garantiei de participare prevazut la art.278^1 din OUG 34/2006: - in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilitata castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului (exceptie la incheierea acordului-cadru); - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica sau sa incheie acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Conform art. 278^1 din OUG 34/2006 in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume : intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei
Garantie de buna executie
Gbe -10% din val contr fara TVA.se va prez inainte de derul contr.-Gbe se va const printr-un instr de gar emis in cond legii de o soc banc sau de o soc de asig, care va dev anexa la contr/sau prin ret succ din sum dat pt fact part-se desc un cont la dispoz aut contr, la o banca agr de amb parti sau la unit Trez Statului din cadrul org fiscal comp in admin ac un cont de disp distinct la dispoz autorit contr.- Aut contr are oblig de a rest gbe in 14 zile de la data intocm p-v de rec a prod care fac ob contr si de la plata fact fin, daca nu a rid pana la acea data pret as ei.Pt contr de lucr, aut contr are oblig de a elib/rest gbe: a) 70% din val gar., in term de 14 zile de la data incheierii p-v de rec la term lucr, daca nu a ridicat pana la acea data pret as ei, iar riscul pentru vicii asc este minim;b)restul de 30% din val gar, la exp per de gar a lucr exec, pe baza p-v de rec finala.P-v de rec finala pot fi intocmite si pentru parti din lucr, daca acestea sunt dpdv fizic si functional.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul acelasi proceduri: ? sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;? sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca sucontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.? sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie cominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, declaratie privind calitatea de participant la procedura, situatia obligatiunilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberata de Administratia Financiara/Administratia Publica Locala care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii Fiscale catre bugetul de stat, in original/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", Declaratie privind art 69^1 din OUG 34/2006, certificat de participare cu oferta independenta conform Ord.314/12.10.2010. Persoanele cu functie de conducere: Primar- Ilie Gheorghe, viceprimar- Brezeanu Costel. Persoanele cu functie de decizie in procesul de verificare si evaluare ( Comisia de evaluare : Presedinte: Brezeanu Costel, membrii: Rosca Sinziana - inspector, Bercea Iulian-inspector, Cojocaru Cristina-inspector, Moldoveanu Mugurel-consilier)Comisie economico-financiara: Anghel Aurel, Brezeanu Costel, Buga Sorin Valeriu, Chiru Elena, Ciocanescu Carmen Isabela, Cojocaru Constantin Cristian, Dumitrascu Elena Cristina, Maracine Aurel, Samoila Gheorghe Romica Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; -solicitantul si organizatia nu sunt in stare de faliment sau nu fac obiect al procedurii de declarare a starii de faliment, nu si-au suspendat activitatile si nu au afacerile in administratie judiciara si in care se regaseste codul CAEN pentru obiectul de activitate supus procedurii de achizitie-in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru persoane juridice straine: -documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, documente considerate edificatoare in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit sau o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, tradusa in limba romana de traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: dovada accesului la disponibil se va face prin raportare la momentul semnarii contractului.Accesul sau disponibilul de resurse se solicita pentru perioada de executie a lucrarii si nu selimiteaza la prezentarea doar a unui anumit tip de document.Se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", bilantul contabil pe anii 2009, 2010, 2011 vizat si inregistrat de organele competente si balanta contabila pe ultima luna incheiata.Ofertantul trebuie sa prezinte bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 vizate si inregistrate de organele competente si balanta contabila pe ultima luna incheiata- in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"., declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 1320540 lei.Se cere media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Se va completa si depune in original.Formularul din Sectiunea Formulare., Mentiune: Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte (2009.2010.2011).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari cu o valoare minima de 660270 lei.Se vor completa si depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Prin informatiile furnizate prin Formularulsi anexa sa, ofertantul va prezenta o lista a principalelor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, cu o valoare minima de 660270 lei si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta in copie certificata, procesul verbal incheiat la terminarea lucrarilor, semnat de reprezentantii ISCT, sau proces verbal de receptie partiala pentru lucrari receptionate partial., declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii si executiei - in original;
- autorizatia/atestatul responsabilului tehnic cu executia (RTE) si a responsabilului pentru asigurarea controlului calitatii (RTC)in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Responsabilul pentru asigurarea controlului calitatii sa permita ca acesta sa fie numit in aceasta pozitie prin decizie interna sau sa fi participat la o lucrare similara pe pozitia solicitata., declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor - in originalSe vor depune Formularele, inclusiv anexa, pentru fiecare persoana in parte., declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - in originalSe va completa si depune, in original, Formularul, din Sectiunea Formulare, declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari - in originalSe va completa si depune, in original, Formularul, din Sectiunea Formulare, declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - in originalOfertantul va face dovada detinerii utilajelor, instalatiilor si a echipamentelor minimale, prevazute in documentatia de atribuire, sub sanctiunea respingerii ofertei depuse de acesta., declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora - in original.Se va completa si depune, in original, Formularul, din Sectiunea Formulare.Se va preciza care sunt lucrarile si valoarea aceastora, pe care urmeaza sa le execute subcontractantii. Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001/2001, Standarde de protectie a mediului ISO 14001/2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau de la sediul Primariei Telega, comuna Telega, nr.1437, judetul Prahova, cod postal 107600, persoana de contact: Rosca Sinziana
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer