Achizitie publica - CONSTRUIRE POD PESTE PARAUL VALEA SARATA, COMUNA PIETRARI, JUD. VALCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 336415
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336415/01.10.2012
Denumire contract: CONSTRUIRE POD PESTE PARAUL VALEA SARATA, COMUNA PIETRARI, JUD. VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PIETRARICod fiscal: 2574093, Adresa: COMUNA PIETRARI, Pietrari, Telefon: 0250864166, Fax: 0250864232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PIETRARI, Pietrari, Romania, cod postal: 247510, telefon: +40 0250864166, fax: +40 0250864232, persoana de contact: MORARU NICOLAE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Pietrari, judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE POD PESTE PARAUL VALEA SARATA, COMUNA PIETRARI, JUD. VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSTRUIRE POD PESTE PARAUL VALEA SARATA, COMUNA PIETRARI, SAT PIETRARI DE SUS, JUD. VALCEA
II.1.6) CPV: 45221110-6 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 162, 367 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 3.000 leiModalitati de constituire acceptate: -Virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta;
-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Termen de valabilitate al garantiei de participare de cel putin 90 zile de la data depunerii ofertelor.1.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO62TREZ6745006XXX000319 ? Trezoreria Horezu. Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.Se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011Modul de constituire: - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata.In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, cu ContulIBAN ........................ deschis la banca .................... Suma initiala care se depune de catre executant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite executantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire -Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat .Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente valabile la data depunerii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Se vor prezenta certificatele fiscale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data depunerii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Mentiuni: a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu;b) In situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 se accepta prezentarea certificatelor privind plata impozitelor ulterior datei de deschidere a ofertelor, care atesta lipsa datoriilor ulterior datei de deschidere a ofertelor, evaluarea realizandu-se initial pe baza declaratiei pe proprie raspundere data de ofertant.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire -Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire -Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completatCerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire _Se va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurilor de atribuire sunt urmatorii: -Nicula Gheorghe, Ocroteala Viorel, Radulescu Alina, Mohora Gheorghe, Popescu Florentin, Guritoiu Ilie . Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Se va atasa Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;2) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, valabil la data depunerii ofertei (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor).Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducerecertificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);dstructura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) sa fie de minim 300.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinciani, lucrari similare cu o valoare deminim 160.000 lei fara T.V.A., Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna cel putin urmatoarele echipamente si utilaje: -excavator = 1buc.-buldozer = 1 buc.-macara = 1 buc.-cilindru compresor = 1 buc.-vibrator universal = 1 buc.-Autobasculanta = 2 buc.-Autobetoniera = 2 buc, Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): a)Sef santier, b) Responsabil tehnic cu executia, c) Responsabil tehnic cu calitatea Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare.Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se afla publicata in Seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 12:38