Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire Pod ?Ulmoasa? peste raul Baita oras Tautii Magheraus judetul. Maramures


Detaliu pentru invitatia numarul 320613
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL TAUTII-MAGHERAUS
Numar invitatie: 320613/22.02.2012
Denumire contract: Construire Pod ?Ulmoasa? peste raul Baitaoras Tautii Magheraus judetul. Maramures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TAUTII-MAGHERAUSCod fiscal: 3627170, Adresa: Tautii-Magheraus str.1 nr.194, Tautii-Magheraus, Telefon: 0262293048, Fax: 0262293001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Tautii-Magheraus str.1 nr.194, Tautii-Magheraus, Romania, cod postal: 437345, telefon: +40 262293048, fax: +40 262293001, persoana de contact: Cristian MURESAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tautii-Magheraus str.1 nr.194, Tautii-Magheraus, Romania, cod postal: 437345
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Pod ?Ulmoasa? peste raul Baitaoras Tautii Magheraus judetul. Maramures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuirepresupuneexecutia lucrarilor corespunzatoare realizarii obiectivului Pod ?Ulmoasa? peste raul Baitaoras Tautii Magheraus judetul. Maramures
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 407, 066 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8.141, 32, lei cu o perioada de valabilitate de90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, ce se va constituii prin scrisoarede garantie sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurarisau de o banca in favoarea autoritatii contractante, sau prin virarea sumei in contulautoritatii contractante RO65TREZ43621070250XXXXX, Trezoreria BaiaMare si prezentarea dovezii platii cel tarziu pana la data si ora deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
Se va cons. in proc. de 10% din val fara TVA a contract.. Modul de const. a gar. de buna execa contr. de lucrari: -scr. de gar. sau orice alt instr. de gar., in fav. aut.contr., emis/a in conditiile legii de catre o banca din Romania ori societate de asigurari, caz in care aceasta se constituie ca anexa la contract;
-retineri succesive din sume datorate pentru facturile partiale. Contract. are oblig. de a desc. la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org. fiscal competent in administr. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autor. contr. Suma initiala care se depune de catre contr. in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. Pe parcursul indeplinirii contr., aut. contr. urmeaza sa alim. acest cont de disp. prin retineri succesive max. 10% din val. fara TVA a fiecarei facturi, din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie ref la neincadrarea in prev. art.180 din OUG, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, Persoanele cu functie de decizie sunt: 1. Primar- Ardelean Anton 2. Viceprimar-Muresan Daniel 4. Secretar- Gligan Cameliu Vasile 5. Inspector Achizitii Publice - Muresan Cristian 6. Inspector Urbanism -Chis Sinziana 7. Sef serviciu financiar contabil Horotan Liliana. Certificat de participare Ia licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind calitatea de participant Ia procedure Nota: Cerificatele constatatoare privindindeplinirea obigatiilor de plata exigibile, vor trebui sa prezinte situaia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile Si completarile ulterioare. Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, emis cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertei , din care sa rezulte ca: domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ( cod CAEN 4213 Constructia de poduri si tuneluri );Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie legalizata insotita de traducerea autorizata in limba romana.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc la solicitarea autoritatii contractante va prezenta copie legalizata sau original al certificatului constatator ORC eliberat cu maxim 10 zile inainte de aceasta data.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora. Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei In cazul persoanelorjuridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare on apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil, Informatii privindcifra de afaceri. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani: valoare 600.000, 00 lei , Anul Cifra de afaceri anuala (la 31 dec.)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pentru executie lucrariavand o valoare cel putin egala cu 200.000, 00 lei fara TVA., Asigurareacu personalde specialitate sef pct. de lucru inginer licentiat in specialitatea drumuri si poduri: minim 1 pesoana;responsabil tehnic cu executia ( RTE ) atestat de ITC in domeniul drumuri si poduri: minim 1 persoana;responsabil tehnic cu controlul de calitate ( CQ ) in domeniul drumuri si poduri: minim 1 persoana;responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI: minim 1 persoana;Nota: pentru cerintele RTE si CQ se accepta ca acestea sa fie indeplinite de o singura persoana, Asigurareacu utilaje, echipamente, dotarinecesare pentru realizarea contractului: automacara? 1 buc.;buldoexcavatoare? 1 buc.;incarcator frontal? 1 buc.;autobasculanta min. 8 t ? 2 buc.;autobetoniera capacitate min. 5, 5 m3? 1 buc.;vibrator pentru betoane? 1 buc.;cilindru compactor? 1 buc.;dispozitiv de taiat asfalt ? 1 buc, Informatii privind subcontractantii Standarde de asigurarea calitatii certificat ISO 9001( sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara?daca pretul ofertat este cel mai mic dintre preturile ofertantilor calificati, in conditiile respectarii HG 925/2006 actualizata, oferta se puncteaza cu 50 puncte ?pentru preturile mai mari decat pretul minim ofertat la paragraful precedent, punctajul se calculeaza astfel: P1 = Pret minim ofertat / Pret ofertatx50
Termenul de executiei a lucrarilor
20
Descriere: reprezinta punctajul corespunzator termenului de executiei a lucrarilor exprimat in luni calendaristice si nu poate fi mai mic de 6 luni calendaristice de la incheierea contractului ? daca termenul de executie a lucrarilor este cel mai mic dintre termenele de executie (nu mai mic de 6 luni de la data incheierii contractului) ofertate de catre participanti, oferta se puncteaza cu 20 puncte? pentru termen de executie lucrarilor mai mare decat termenul de executie minim ofertat la paragraful precedent, punctajul se calculeaza astfel: ?P2 = Termen minim ofertat / Termen ofertatx20
Termen de garantie acordat lucrarilor
30
Descriere: reprezinta punctajul corespunzator termenului de garantie acordatlucrarilor ofertate exprimat in luni calendaristice, dupa expirarea perioadei de garantei de buna executie termen maxim 96 luni calendaristice minim 24 luni calendaristice ? daca termenul de garantie acordat lucrarilor este cel mai mare dintre termenele de garantie ofertate de catre participant (maxim 96 luni ), oferta se puncteaza cu 30 puncte ? pentru termen de garantie acordat lucrarilor mai mare decat termenul de garantie minim ofertat la paragraful precedent, punctajul se calculeaza astfel: P3 =Termen ofertat/ Termen cel mare ofertatx30
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer