Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire Punct Salvamont D+P+M, comuna Tiha Bargaului , sat Piatra Fantanele, jud Bistrita Nasaud


Detaliu pentru invitatia numarul 323003
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Judetul Bistrita-Nasaud
Numar invitatie: 323003/02.04.2012
Denumire contract: Construire Punct Salvamont D+P+M, comuna Tiha Bargaului , sat Piatra Fantanele, jud Bistrita Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul Bistrita-NasaudCod fiscal: 4347550, Adresa: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Telefon: +40 0263230741, Fax: +40 0263214750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +004 0263230741, fax: +004 0263214750, persoana de contact: RAVECA COLDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud , str Piata Petru Rares, nr 1-2 , camera 64
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Punct Salvamont D+P+M, comuna Tiha Bargaului , sat Piatra Fantanele, jud Bistrita Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construirea unei cladirii de D+P+M pe structura de lemn cu destinatie Punct Salvamontincomuna Tiha Bargaului, sat Piatra Fantanele, Judetul Bistrita-Nasaud.
II.1.6) CPV: 45216123-2 - Lucrari de constructii de posturi salvamont (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 223, 196 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paticipare este de 4.000 leiDepunerea garantiei de participare este obligatorie.Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari , care se prezinta in original-Sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bistrita, cu conditia confirmarii acestora de catre banca, astfel incat inainte de data deschiderii licitatia suma respectiva sa se afle in contul autoritatii contractante ;b) a unei sume in numerar.In cazul prezentarii Scrisorii de garantie bancara se va completa formularul anexa.Contul de garantii RO 88 TREZ 1015006XXX000166Cod fiscal 4347550Perioada de valabilitate agarantiei de participare este de 90 zile calculat de latermenul limita de primire a ofertelor NotaOfertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, respectiv suma de 2.203 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul - 10 % din valoarea contractului fara TVAModul de constituire a garantie de buna executie- printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie, cu resp.art. 90, alin (3) din HG 925/2006.Suma initiala care se depune de catre contr. in contul nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Aut.contr. are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca operatorul economic nu isi indepl.oblig. asumate prin prezentul contract. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conform. art. 92 din H.G nr 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a preved.referitoare la atrib. contract. de achizitie publica din OUG nr 34/2006 .Perioada garantiei de buna executie este de minim24luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCompletare Formular Declaratie privind eligibilitateaNota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comunacerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.II. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular anexaNota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comunacerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatieiIII. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese ) din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular anexaNota: Lista persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt: Presedinte: Rusu Mihai Liviu, Vicepresedinte : Luca Iancu Mihai , Vicepresedinte: Bumbu Mihai, Administrator public: Negruseri Vasile, Director economic: Tinis Viorel , Secretarul judetului: Redl Iosif ?, Director executiv: Bodnariu SimonaBaciu Mircea ? sef serviciu Salvamont, Coldea Raveca, Ungureanu Elisabeta, Mora Csaba? consilieri Compartiment achizitii publice , persoanelor cu functii de deciziei din cadrul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud, conformIV .Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr 310/ 2010Completare Formular anexaV. -Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare Formular anexaVI: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata-Prezentare Certificatprivind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibilefata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depuneofertaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat astfel: 1. Prezentare Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale ( datorii la bugetul consolidat general ) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata la data de ..............2.Prezentare certificat de impozitele si taxele locale ( datorii la bugetele locale ) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata la data de ..............Persoane juridice straine: Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Nota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comunacerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Nota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna , completarea Formularului se va face in numele asocierii si va fi semnata de fiecare asociat.Nota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comunacerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei Prezentarea CertificatuluiConstatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicare sa contine si obiectul de activitate supus licitatiei.Nota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comunacerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei1. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se va demonstra prin depunerea unui Certificat Constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului si care va contine obiectul de activitate supus procedurii.Note: Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatii contractante va solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat in ultimii 3 ani o cifra medie de afaceri globalein valoare de minim 400.000 lei In situatia in careoperatorul economic si-a inregistratbilantul contabilaferent anului2011, acesta poate dovediindeplinirea nivelului impussi prin raportare la ultimi trei ani financiar incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratieprivindLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniSe va demonstra executarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract/ parti din contract, cu o valoare mai mare sau egala cu o valoareminimaimpusa de 200.000 lei si al carui obiect a fost executia unorlucrari similare.UtilajeDeclaratie privind echipamente tehnice, utilajele, instalatiile alocate pentru executia lucrariiPersonaldeclaratie privindefectivele medii anuale a personalului angajat si a carelor de conducere1) - nominalizareaunui responsabil tehnic cu executie, atestat MLPT ? nominalizare responsabil cu calitate -CQ Cerinta nr. 1Prezentarea certificatului ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 08:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer