Achizitie publica - Construire punct sanitar in satul Serbesti, com Ciortesti, jud Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 329224
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329224/12.06.2012
Denumire contract: Construire punct sanitar in satul Serbesti, com Ciortesti, jud Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIORTESTI (PRIMARIA COMUNEI CIORTESTI)Cod fiscal: RO 4540666, Adresa: SAT CIORTESTI, Ciortesti, Telefon: 0232320800, 0788147439, Fax: 0232320800
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Chisnaului nr 27, Iasi`, Romania, cod postal: 700177, telefon: +04 0332408304, fax: +04 0332402539, persoana de contact: Terminalul Iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Chisnaului nr 27, Iasi`, Romania, cod postal: 700177, telefon: +04 0332408304, fax: +04 0332402539, persoana de contact: Terminalul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire punct sanitar in satul Serbesti, com Ciortesti, jud Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructie a unui punct sanitar, in satul Serbesti, com Ciortesti, jud Iasi
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 3000 lei.Constituire: conf art.86 din HG 925/2006 react contul: RO63TREZ4105004XXX000376 Of.din categ IMM conf.Legii nr.346/2004 gar.de partic.se constit.in prop.de 50% din cunatumul precizat. Per.de valab.: 90 zile calend. de la term.limita de dep.a of. Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz.In cazul form. unei contestatii, in masura in care Consiliul disp. resp. acesteia, aut.contr.va retine contestatorului din gar. de partic.in rap. cu val. estimata a contractului, procentual asa cum apare prevazuta la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie conf. Art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4) Atentie! In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane juridice/fizice romane: Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.4;Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa form.nr.6;Certificat de cazier fiscal-Prezentare certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data deschiderii ofertelor;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr. 7 din sectiunea III ?Formulare. Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Primar : Gurzun Gheorghe, Viceprimar Ocneanu Vasile, Membrii consiliului local: Andrei Tatiana, Botez Florentin, Ciobanu Aurel, Mihalache Gheorghe, Mircescu Ion, Neculai Olga, Olaieriu Emil, Pintilie Ilie, Scafaru Emil, Vieru Costinel, Novenschi Bogdan Constantin, Vieru Florin;Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 5 din sectiunea -formulare si modele.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. Persoane juridice-Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate.In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul. Daca este cazul documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul); se va completa formularul nr. 9.Persoane fizice romane-Autorizatie de functionare / altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.Persoane juridice /fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.i) Se vor atasa copii dupa original si traducere in limba romana dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.ii) Se vor atasa copii dupa original si traducere in limba romana dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana la data deschiderii ofertelor.iii) Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).- Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.- Se vor atasa copii legalizate ale documentelor solicitate, traduse obligatoriu in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 300.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a executat cel putin 1 contract de executie lucrari similare cu cele ce fac obiectul prezentei proceduri , a carui valoare fara TVA sa fie de minim 150.000 lei, Lista principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, Informatii privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice, laboratoare, etc.necesare pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ,Informatii privindefectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pentru executia lucrari., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), Informatii privind asocierea (daca este cazul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei ? se acorda astfel : a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim alocat ?60 puncte . b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel : P(n) = pret minim/pret(n) x 60 ;
Termenul de executie lucrari
40
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare durata de excutie a) pentru cel mai scazut termen de executie se acorda punctaj maxim alocat ? 40 puncte. b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = termen minim/termen (n) x 40; Precizare: pentru crearea unui cadru unitar de evaluare a ofertelor si evitarea unor termene/ situatii de distorsionare a rezultatului procedurii se stabileste urmatoarea limita: durata de executie acceptata este de maxim 12 luni minim 5 lunicalendaristice de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor. Ofertarea unui Termenul de executiemai mare decat termenul maxim stabilit mai sus (12 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanta nu va puncta suplimentar ofertarea unui termen de executie mai mic decat cel minim precizat mai sus (respectiv, 5 luni).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se va descarca in mod gratuit de pe site-ul www.e-licitatie.ro, fiind atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 09:04