Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire rampa gunoi Cimitir Straulesti


Detaliu pentru invitatia numarul 354542
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane Bucuresti
Numar invitatie: 354542/09.10.2013
Denumire contract: Construire rampa gunoi Cimitir Straulesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane BucurestiCod fiscal: 9791650, Adresa: Intrarea Serelor, nr.1, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 6363571/30, Fax: +40 3344254
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii funerare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire rampa gunoi Cimitir Straulesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unei structuri (rampa)in care sa se poata colecta pamantul rezultat din operatiunile de sapat gropi de inmormantare si resturi vegetale rezultate din ingrijirea mormintelor si toaletarea copacilor.Valoarea estimata a lucrariloreste de 711760 lei fara TVA din care632 850 lei fara TVA lucrari de executie .Serviciile de proiectare vor fi executate conform prevederilor legale in materie. Valoarea estimata a servciilor de proiectare, inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata lucrarilor de executie, este de 42 100 lei fara TVAValorea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 36810 lei fara TVA , repsectiv 6% din C+M.
II.1.6) CPV: 45222110-3 - Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 711, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. pt participare: 13000 lei - Per. de valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire: prin virament bancar, in contul nr. RO48TREZ7045006XXX000166, Trezoreria Sector 4, Trezoreria Sector 4, cod fiscal 9791650 , printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari.In cazul IMM, declaratia pe propria raspundere areprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadr.in categ.IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadr. in categ. IMMva fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare.In cazul emiterii de catreCNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participaresume astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1) din OUG nr.34/2006. In cazul unei asocieri garantia de participare va fi emisa in numele sipentru Liderul Asocierii. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia de reducerea cu 50% prevazuta de Legea nr.346/2004. Eliberarea garantiei de participare seva face in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006.Pentru evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente a garantiei de participare constituita intr-o alta moneda decat leu se va face la cursul de schimb BNR de la data publicarii invitatiei de participare.Garantia de participare va fi prezentata in mod obligatoriu in original la sediul autoritatii contractante cel tarziu pana la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea fara TVA acontractului - prin retineri succesive in conformitate cu prevederile art 90 alin 3 HG 925/2006 modificat prin Hotararea 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Prezentarea documentului, stampilat sisemnatde catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.4);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal alofertantului (formular nr.3);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr.5)-Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului. Observatie: Vor depune declaratia pe proprieraspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantantii/Candidatii/Ofertantiiasociati/Subcontractantii/Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul autoritatii contractante: 1. Bogdan Peter Tanase- Director2. Calen Elena - sef serv Financiar Contab3. Mihail Badea - Sef Serv A A T4. Patescu Nicolae - Consilier Juridic5. Simon Marina - insp. specialitate6. Iliescu Marioara - insp sp.7. Bigu Mihai ? imsp. sp.8. Ionut Radu - insp sp.9. Iana Emil - Sef Serv Teritorial10.Ionescu Cristian - Sef Serv Teritorial11.Ene Camelia - insp. specialitate12.Frecateanu Adela - consilier juridic13.Vaduva Mariana - consilier juridic14.Vasilache Gina - insp. specialitate15.Malaiescu Marioara - Sef Serv A C E L- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sauCazier judiciar /certificat echivalent - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului(formularnr.1);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.2);
- Declaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale - Certificatele fiscale privind plata impozitelor si taxelor locale, a impozitelor la bugetul destat, precum si a contributiei catre asigurarile sociale de stat, vor fi prezentate astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, semnata si stampilata de catre reprezentatul legal al ofertantului.- Declaratie privind incadrarea ofertantului in categoria IMM, Formular 15 Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte urmatoarele: obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului . Persoanele juridice straine (ofertant unic sau in asociere) vor prezenta documente emise in tara de origine. In cazul in care aceste documente nu se emit, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind asigurarile de risc professional. Ofertantul va prezentadoar pentru partea de contract care priveste serviciile de proiectare, odeclaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca, in cazul in care va fideclarat castigator, va incheia o polita cu privire la asigurarea risculuiprofesional si pe care o va prezenta in max. 5 zile de la semnarea contractului, Media Cifrei de Afaceri globale a ofertantului din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile aleofertantilor, trebuie sa fie de minim 1 300 000 lei.Pentru o evaluare unitara pentru calculul echivalent se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Fisa de informatii generale se va completa Formularul 6, Informatii privind TERTII SUSTINTORI (daca este cazul)Conf art 186 alin 2 -In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica sifinanciara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederilealin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajamentferm al persoanei respective, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resurselefinanciare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Informatii privind asociatiiAsocierile formate din persoane fizice si / saupersoane juridice pot prezenta o oferta comuna, cu conditia ca toatepersoanele care participa in asociere sa indeplineasca cerinta de constituireconform legii in tarile lor si toti membrii au semnat un Acord de Asociere, cunumirea unuia dintre ei Lider Se va completa Formularul 2 Cfm. ART 186ALIN 3 "Atunci cand un grup de operatori economici depuneoferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara sedemonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara aunei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreazain conditiile prevazute la alin. (2).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derulariicontractului pentru activitatea de proiectare minim 1 inginer proiectant, specializarea constructii civile , avand o experientain proiecatre constructii civile.Se va completa Formularul 10, Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derulariicontractului pentru activitatea de executie a lucrarilor minim 1 inginer sefsantier specializarea constructii civile avand o experienta in domeniul constructii civile. . Se va completa Formularul 10, Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derulariicontractului pentru activitatea de executie a lucrarilor minim 1 inginerspecializarea constructii civile, ca ?Responsabil cu controlul tehnic decalitate in constructii ( CQ ) cu decizie de numire valabila la data depunerii ofertelor.Se va completa Formularul 10, Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derulariicontractului pentru activitatea de executie a lucrarilor minim 1 inginerspecializarea constructii civile autorizat la data limita de depunere a ofertelor ca?Responsabil tehnic cu executia ( RTE) cu autorizatie RTE in domeniul I Constructii civile, industriale, agrozootehnice insotita de legitimatia vizata la zi..Se va completa Formularul 10, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de utilajele, instaltiile, mijloacele de transport , echipamente tehnicepentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de proiectare si executie.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate pune la dispozitieurmatoarea doatare tehnica pentru lucrarile de executie: laborator autorizat gr.II
Formular 8, Prezentarea listei privind serviciile prestate in ultimii 3 ani , din care sa reiasa cel putin un contract dus la bun sfarsit invalaorea de minim 42100 lei fara TVA.Pentru calculul echivalent se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Prezentarea listei privind serviciile prestate in ultimii 3 ani calculati de la limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa cel putin un contract dus la bun sfarsit .
Prestarilede servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Se va prezenta Formularul 7, Informatii privind tertii sustinatori tehnici- DACA E CAZUL. Cfm. art 190OUG 34/2006 In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreazacapacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, inconformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acestaare obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiacandidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa seafle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., ,Informatii privind subcontractantii - DACA ESTE CAZUL In cazul in careparti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca deunul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de apreciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa lesubcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, Informatii privind partile din contract care sunt indeplinite de asociati - DACAESTE CAZUL In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuittrebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi asociati, operatoruleconomic (asocierea)are obligatia de a preciza partea/partile din contract pecare acesta urmeaza sa le execute fiecare asociat, Prezentarea listei lucrarilor executate, in ultimii 5 ani , din care sa reiasa cel putin un contract de natura si complexitatea celui supus proceduriidus la bun sfarsit in valoarea de cel putin 630000 lei fara TVA.Pentru calculul echivalent se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Executarea lucrarilor se confirma prin prezentarea unor certificari de buna executie .Respectivele certificari indica beneficiarii , indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati , valoarea, periaoda si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniul si daca au fost duse la bun sfarsit. Standarde de asigurarea calitatii- SR EN ISO 9001- sau echivalent, pentrulucrari de constructiiimplementat si mentinut.. Atestarea indepliniriiacestei cerinte se demonstreaza prinprezentarea certificarii sistemului de management al calitatiiofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in careacestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii valabilela termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertei depuse in asociere certificatele de calitate trebuie prezentate de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza., Standarde de asigurare a managementului de mediu - SR EN ISO 14001- sau echivalent, pentrulucrari de constructiiimplementat si mentinut. Atestarea indeplinirii acestei cerinte sedemonstreaza prinprezentarea certificarii sistemului de management al calitatiiofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in careacestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiivalabilela termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertei depuse in asociere certificatele de calitate trebuie prezentate de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza., Standarde de asigurarea calitatii- SR EN ISO 9001- sau echivalent, pentruservicii de proiectare constructii implementat si mentinut. Atestarea indeplinirii acestei cerinte sedemonstreaza prinprezentarea certificarii sistemului de management al calitatiiofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in careacestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiivalabilela termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertei depuse in asociere certificatele de calitate trebuie prezentate de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza., Standarde de asigurarea a managementului de mdiu - SR EN ISO 14001- sau echivalent, pentruservicii de proiectare constructii implementatsi mentinut.Atestarea indeplinirii acestei cerinte sedemonstreaza prinprezentarea certificarii sistemului de management al calitatiiofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in careacestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiivalabilela termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertei depuse in asociere certificatele de calitate trebuie prezentate de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2013 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer