Achizitie publica - ?CONSTRUIRE RETEA DE DISTRIBUTIE A ENERGIEI ELECTRICE SI RETEA DE ILUMINAT PE STRAZILE GARDA, LUPSA, ALBAC, VIDRA SI BAYONNE DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA? - PROIECTARE SI EXECUTIE ?
Detaliu pentru invitatia numarul 326211
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326211/09.05.2012
Denumire contract: ?CONSTRUIRE RETEA DE DISTRIBUTIEA ENERGIEIELECTRICE SIRETEA DE ILUMINAT PE STRAZILE GARDA, LUPSA, ALBAC, VIDRA SIBAYONNEDIN MUNICIPIUL ALBA IULIA? - PROIECTARE SIEXECUTIE ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ALBA IULIACod fiscal: 4562923, Adresa: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Alba Iulia, Telefon: 0258811993, Fax: 0258811993
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510134, telefon: +40 0258811993, fax: +40 0258811993, persoana de contact: COSMIN BUZGURE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A , sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?CONSTRUIRE RETEA DE DISTRIBUTIEA ENERGIEIELECTRICE SIRETEA DE ILUMINAT PE STRAZILE GARDA, LUPSA, ALBAC, VIDRA SIBAYONNEDIN MUNICIPIUL ALBA IULIA? - PROIECTARE SIEXECUTIE ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?CONSTRUIRE RETEA DE DISTRIBUTIEA ENERGIEIELECTRICE SIRETEA DE ILUMINAT PE STRAZILE GARDA, LUPSA, ALBAC, VIDRA SIBAYONNEDIN MUNICIPIUL ALBA IULIA? - PROIECTARE SIEXECUTIE ?conform Caiet de sarcini.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 050, 470 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 11.000lei.Garantia pentru participare va fi valabila 60 de zile de la data primirii ofertelor si va fi irevocabila.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: instrument de garantare (FORMULAR 2) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. - depunerea la autoritatea contractanta a unui ordin de plata in lei in contul deschis la Trezoreria Alba Iulia, CUI 4562923, cont RO89TREZ0025006XXX00175. Autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 modificata, iar in cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor va respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in cuantum de 4.830, 47lei. Garantia de participare se restituie: - ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie - ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei sau in conditiile art. 88 din HG 925/2006 modificata
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 10 % din valoarea totala a contractului, exclusiv T.V.A. sise constituiedupa cum urmeaza: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie , cu respectarea art.90, alin.(3) din HG 925/2006;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratii privind eligibilitateaModalitate de indeplinire: Completare Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu FORMULARUL 3? incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 3.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitate de indeplinire: Completare Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? FORMULARUL 4.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.).Cerinta nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006Modalitate de indeplinire: .Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 ? completare FORMULARUL 52. Certificat constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.3. Certificat constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul Local de la sediul ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.In cazul in care ofertantul nu este in masura sa prezinte certificatele fiscale in original la deschiderea ofertelor, la o data ulterioara deschiderii ofertelor, la solicitarea comisiei, ofertantul le va prezenta in original pentru confruntare.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte FORMULARUL 5.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 5 completat pentru punctele a), c) si d) respectiv ca nu se incadreaza in prevederile de la art. 181 lit.a), c^1 si d) OUG 34/2006.Cerinta nr. 4- Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.310/2010 privind punerea in aplicare a Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatide indeplinire: Completare Certificat de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ? FORMULARUL 6.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 - Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduri: Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare ? FORMULARUL 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 7Persoanele cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publicaMircea HAVA - Primarul municipiului Alba Iulia;Voicu PAUL - Viceprimarul municipiului Alba Iulia;Teofila TAR - Director economic;Silvia MOLDOVAN - Director tehnic;Cosmin BUZGURE - sef birou achizitii. Cerinta nr.1- -Certificat constatator ONRCModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Persoane juridice/fizice romane Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment , incapacitate de plata, etc.Persoane fizice romane Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata silegalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .Cerinta nr. 2 - Ofertantii/ofertanti asociati persoane juridice romane sau straine trebuie sa fie atestati tip C1A si C2A de catre Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE)In cazul in care o parte din serviciile sau lucrarile ce formeaza obiectul contractului urmaza sa fie executate de catre subcontractanti acestia trebuie sa fie atestati tip C1A si C2A de catre ANRE, in functie de partea de contract subcontractata.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente: - Atestatele emise de ANRE tip C1A si C2A pe numele ofertantului si/sau subcontractantului? copie ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatia economico-financiaraSe solicita cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in valoare cumulata de cel mult de 2.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaExperienta similaraSe solicita ca ofertantul: - sa fi finalizat (servicii duse la bun sfarsit), in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract ce a avut ca obiectproiectare instalatii si retele electrice de medie tensiune;
- sa fi finalizat (lucrare executata si dusa la bun sfarsit), in ultimii 5 ani, cel putin 1 contract ce a avut ca obiect executarea de lucrarii de instalatii si retele electrice de medie tensiune a caruivaloare sa fie de minim 1.000.000 lei, respectiv 230.287, 39 EURO, Declaratie privind echipamentele tehnice. Ofertantul va prezenta dotarea cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii Respectarea standardelor de asigurare a calitatii ? Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP de la adresa www.e-licitatie.ro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 11:26