Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUIRE RIGOLE SI PODETE PE STRADA ION MAIORESCU SI REABILITARE STRCTURA RUTIERA PE STRADA POD VECHIULUI IN COMUNA BUCERDEA GRANOASA


Detaliu pentru invitatia numarul 323572
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Bucerdea Granoasa
Numar invitatie: 323572/05.04.2012
Denumire contract: CONSTRUIRE RIGOLE SI PODETE PE STRADA ION MAIORESCU SI REABILITARE STRCTURA RUTIERA PE STRADA POD VECHIULUI IN COMUNA BUCERDEA GRANOASA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Bucerdea GranoasaCod fiscal: 18866256, Adresa: BUCERDEA GRANOASA NR. 6, Bucerdea Granoasa, Telefon: 0258-883301, Fax: 0258-883301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BUCERDEA GRANOASA NR. 6, Bucerdea Granoasa, Romania, cod postal: 517261, telefon: +40 258883301, fax: +40 258883301, persoana de contact: IOAN ALDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BUCERDEA GRANOASA NR. 6, Bucerdea Granoasa, Romania, cod postal: 517261, telefon: +40 258883301, fax: +40 258883301, persoana de contact: IOAN ALDEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE RIGOLE SI PODETE PE STRADA ION MAIORESCU SI REABILITARE STRCTURA RUTIERA PE STRADA POD VECHIULUI IN COMUNA BUCERDEA GRANOASA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executie rigole in comuna Bucerdea Granoasa
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 871 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4514, 42 leiperioada de valabilitatea garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei contestatii a ofertantilor respinse de CNSC, autoritatea contractanta, va retine 1% din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278 indice 1 lit. ?a? din OUG 34/2006- actualizata. Asfel suma totala ce se va retine este de 2258.71 lei. Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formular nr.13 B - prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: ___________________________, deschis laTrezoreria mun. Blaj) - depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante. - sau prin orice alt instrument bancar de plata
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau deo societate de asigurari. Aceasta se va depune in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5% din pretul contractului fara TVA in cazulIMMurilor.Garantia de buna executie se va constitui : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG925/2006.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitiaautoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotarareanr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.III.1.5)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, mod de indeplinire prezentare formular anexat Declaratie privind eligibilitatea mod deindeplinire prezentare formular anexat CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, mod de indeplinire conform formularanexat Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 mod de indeplinire: -prezentare formular anexat( se va prezenta si de catre tertul sustinator, neincadrarea la art 181, a, c1 si d ) -prezentare Certificate fiscale care sa evidentieze situatia datoriilor in luna anterioara depunerii ofertelor la bugetul general consolidat ; - prezentare Certificate fiscale care sa evidentieze situatia datoriilor in luna anterioara depunerii ofertelor la bugetul local. OBS. Certificatele vor fi prezentate in oricare dintre formele -in original ; -copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Persoanele juridice straine: vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)si prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in oricare dintre formele: -in original ; -copie legalizata; -copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? lacare se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Gabor ArpadFlorea MarianMarcu BabiFratila IoanSzolloszi Stefan prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata, sau copie lizibila conforma cu originalul.Ofertantului care va fi clasat pe primul loc, se va solicita in evaluare prezentarea pentru conformitate a documentului Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului in original sau in copie legalizata.pentru Persoanele juridice /fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional, in original sau copie legalizata insotita de traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)Cursul mediu de referinta la care se face echivalenta euro/leu: 2008 ? 3, 682lei 2009- 4, 237 lei 2010- 4, 209 lei Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani safie de minimum 50.000 lei.Capacitatea economica si financiara poate fisustinuta si de o alta persoana, conform OUG34/2006;operatorul economiccare beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sadovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneicare il sustine, conf. art.186 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Decl refer la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al personalului de conducere in ultimii 3 ani (2009-2011)Nota: In cazul in care oferta este prezentata in asociere cu mai multi operatori economici se va prezenta formularul de catre fiecare membru al asocierii.Informatii privind personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant , care sa cuprinda obligatoriu urmatorul personal de specialitate: -responsabili tehnici cu executia atestati in domeniu atestat MLPTL, Declaratie privind asigurarea cu utilaje si mijloace de transportconform formular anexat, pentru indeplinirea contractului., Informatii privind subcontractantiiLista cu subcontractantii, specializarea acestora+acordurile desubcontractare ( daca este cazul), Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ;EXP. SIMILARAVal. minima a lucrarilor similare finalizate din cadrul contractului prezentatva fi de minim 300000 lei (fara T.V.A.).Cursul de schimb mediu anual euro / leu este: 4. pentru 2006 ? 3, 5245 lei / euro ;5. pentru 2007 ? 3, 3373 lei / euro ;6. pentru 2008 ? 3, 6827 lei / euro ;7. pentru 2009 ? 4, 2373 lei / euro ;8. pentru 2010 ? 4, 2099 lei / euro ;9. pentru 2011 - 4, 2379 lei / euro .Se va completa formularul 5 anexat.Fisa de informatii privind experienta similaraspecifica tipului de lucrare supus procedurii -modernizari sau reabilitari de drumuri - va fiinsotita de: 1.copia contractului (sau parti relevante dincontract) ;2. procesul verbal pentru : - lucrari receptionate partial care sunt insotitede proces-verbal de receptie partiala;
- lucrari receptionate insotite de proces-verballa terminarea lucrarilor;
- lucrari receptionate insotit Standarde de asigurare a calitatiiISO 9001:2008 ?sistem de management al calitatii pentru lucrarisimilare, in perioada de valabilitate sau certificateechivalente, in perioada de valabilitate, Asigurarea protectiei mediuluiISO 14001/2005 - sistem de management de mediu pent pentrulucrari de constructii civile, in perioada de valabilitate saucertificate echivalente pentru lucrari similare, inperioada de valabilitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: pe internet la www.e-licitatie-ro, accesand butonul documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2012 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer