Achizitie publica - CONSTRUIRE SALA DE MESE
Detaliu pentru invitatia numarul 335858
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335858/21.09.2012
Denumire contract: CONSTRUIRE SALA DE MESE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCaminul Pentru Persoane Varstnice PerisCod fiscal: 29235056, Adresa: Comuna Peris, Judetul Ilfov, Peris, Telefon: +40 212670881, Fax: +40 212671012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Peris, Judetul Ilfov, Peris, Romania, cod postal: 077150, telefon: +40 212670881, fax: +40 212671012, persoana de contact: Stefan Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Peris, Judetul Ilfov, Peris, Romania, cod postal: 077150, telefon: +40 212670881, fax: +40 212671012, persoana de contact: Stefan Dumitru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE SALA DE MESE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita construirea unei sali de mese cu o capacitate de 50 locuri situat in incinta Caminului pentru persoane varstnice Peris
II.1.6) CPV: 45212600-2 - Lucrari de constructii de pavilioane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 479, 093.27 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4790 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, care va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata este conform prevederilor art. 86 alin.1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: -prin virament bancar, inclusiv prin ordin de plata in contul autoritatii contractante(Caminul pentru persoane varstnice Peris cu sediul in sat Peris, str. Principala, nr. 507, comuna Peris, judet Ilfov, CUI 29235056, cont RO35TREZ4215006XXX006791 deschis la Trezoreria Ilfov, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conform formularului atasat in sectiunea Formulare.IMM constituie garantia de participare in cuantum de 50% din cuantumul garantiei de participare.In cazul depunerii unei contestatii si daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine garantia de participare in suma de 4259 lei, in conformitate cu art. 278*1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este in procent de 10% din valoarea contractului fata TVA conform art. 89 alin.2 din HG 925/2006.Modul de constituire a garantiei de buna executie este prin: -orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurariretineri succesive din valoarea facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de catre contractant intr-un cont deschis la Trezoreria statului sa nu fie mai mica de 0.5% din valoarea contractului.Ofertantul va opta pentru una din modalitatile de constituire a garantiei de buna executie, din modelul de contract, parte a documentatiei de atribuire.Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-formular 1, Declaratie privind neincadrarea in situatii prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-Formular 2, Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la bugetul de stat si local-Documente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferta, Certificat privind participarea la procedura de achizitie cu oferta independenta conf. Ordin ANRMAP 314/2010-Formular 4, Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 care se va prezenta atat de subcontractant cat si de catre tertul sustinator conform Ordin ANRMAP 170/2012-Formular 3. Persoanele cu functie de decizie sunt Mihaescu Ion Ovidiu-director, Gheorghe Vasilica-director economic, Dumitru Stefan-Sef serviciu si Gheorghe Nicolae-sef birou RUNOS. Prezentarea certificatului constatator emis de ORC/autorizatie de functionare sau alte documente echivalente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a operatorului economic.Atentie: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta certificatul constatator eliberat de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani.Se va prezenta formular 6 si anexa acestuia.Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un proces verbal de receptie sau un document constatator (conform HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) care sa confirme ca ofertantul a mai executat cel putin o lucrare avand ca obiect lucrari de constructii similare, si o recomandare de la beneficiarul contractului pentru demonstrarea experientei similare.Informatii privind dotarea tehnica utilaje, instalatii, echipamenteSe va complata Formular 9 si anexaInformatii privind personalul. Se va completa declaratia pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere / Formular 8.Nota: Din aceste documente trebuie sa rezulte ca ofertantii pot asigura forta de munca atat din punct de vedere numeric cat si al calificarii si experientei profesionale necesara efectuarii lucrarilor ofertate. Standarde de asigurarea a calitatii ISO 9001/2008Standard de asigurare a protectiei mediului certificat 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat invitatie de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2012 11:25