Achizitie publica - CONSTRUIRE SALA DE SPORT IN LOCALITATEA COSTEIU
Detaliu pentru invitatia numarul 356129
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356129/29.11.2013
Denumire contract: CONSTRUIRE SALA DE SPORT IN LOCALITATEA COSTEIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COSTEIU (PRIMARIA COMUNEI COSTEIU)Cod fiscal: 4357953, Adresa: COSTEIU NR.282/a, Costeiu, Telefon: 0256326587, Fax: 0256326500
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COSTEIU NR.282/a, Costeiu, Romania, cod postal: 307125, telefon: +40 256326587, fax: +40 256326500, persoana de contact: IOAN DAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Costeiu, jud. Timis, sediul Primariei comunei Costeiu, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE SALA DE SPORT IN LOCALITATEA COSTEIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: construirea unei sali de sport in localitatea costeiu, comuna Costeiu, jud. TimisDocumentatia Tehnico-economica nu prevede cheltuieli diverse si neprevavute. Astfel in cadrul procedurii nu se vor oferta cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 411, 478 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 25000 lei (cuantum de 1, 77% din valoarea contractului care nu prevede cheltuieli diverse si neprevazute) . Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Tinand cont de prevederile O.U.G. 34/2006 cu privire la contestatii si solutionarea acestora se va retine contestatarului, caruia i-a fost respinsa contestatia de catre C.N.S.C. ca nefondata, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata acontractului, suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1, lit b).Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi dupa 5 zile incepand de la data publicarii invitatiei de participare in SEAP conform cursului anuntat da BNR la acea data.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Se va constitui in conformitate cu prevederile art 90 alin (1)-(3) dinH.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare respectiv H.G. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (fiscali) va trebui sa fie de minim 2800000 lei.Se vor prezenta pentru ultimii trei ani fiscali , respectiv 2010, 2011, 2012 bilantul contabil insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat la organele competente;Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organe competente din tara de rezidenta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completarea si prezentarea formularului Nr. 9 - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea pentru personalul de care va activa efectiv in executia lurcarilorCerinte minime impuse in legatura cu numarul, specializarea si experientapersonalului implicat in executie: ? 1 inginer in specialitatea Constructii civile industriale si agricole absolvent de studii superioare licentiat al unei facultati de constructii;? 1 responsabil tehnic cu executia licentiat al unei facultati de constructii desemnat RTE? 1 responsabil cu controlul calitatii sau dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii, Obligativitatea asigurarii urmatoarelor categorii de dotari specifice pentru indeplinirea in bune conditii a contractului: 1.Automacara minim 1 buc.2. Convertizor de sudura minim 1 buc.3. Excavator pe senile minim 1 buc.4. Masina automata de taiat si indreptat otel beton5. Placa vibratoare - minim 1 buc6. Troliu electric minim 1 buc; .7.Vibrator pentru beton ? minim 1 buc8. Malaxor pentru mortar ? minim 1 buc9. Turbosuflanta ? minim 1 bucSe va acepta in cadrul procedurii ca disponibil/disponibile dotarile specificate mai susindiferent de capacitate, vechime sau alte specificatii tehnice. se va completa formularul nr. 8, Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin o lucrare similara cu o valoare decel putin 700 000lei cu obiectivul de constructii cladiri.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi, atestate conform legislatiei in domeniu din care sa rezulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii ce se aplica contractului - Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii in conformitate cu cerintele ISO 9001 (sau echivalent) valabil la data limita de depunere a ofertelor., Prezentarea de certificate prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului in vigoare ce se aplica contractului ? Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 (sau echivalent) valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
perioada de garantie a lucrarii
20
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicata in intregime in S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2013 10:34