Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSTRUIRE SALA DE SPORT IN LOCALITATEA COSTEIU


Detaliu pentru invitatia numarul 356129
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA COSTEIU (PRIMARIA COMUNEI COSTEIU)
Numar invitatie: 356129/29.11.2013
Denumire contract: CONSTRUIRE SALA DE SPORT IN LOCALITATEA COSTEIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COSTEIU (PRIMARIA COMUNEI COSTEIU)Cod fiscal: 4357953, Adresa: COSTEIU NR.282/a, Costeiu, Telefon: 0256326587, Fax: 0256326500
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COSTEIU NR.282/a, Costeiu, Romania, cod postal: 307125, telefon: +40 256326587, fax: +40 256326500, persoana de contact: IOAN DAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Costeiu, jud. Timis, sediul Primariei comunei Costeiu, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE SALA DE SPORT IN LOCALITATEA COSTEIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: construirea unei sali de sport in localitatea costeiu, comuna Costeiu, jud. TimisDocumentatia Tehnico-economica nu prevede cheltuieli diverse si neprevavute. Astfel in cadrul procedurii nu se vor oferta cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 411, 478 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 25000 lei (cuantum de 1, 77% din valoarea contractului care nu prevede cheltuieli diverse si neprevazute) . Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Tinand cont de prevederile O.U.G. 34/2006 cu privire la contestatii si solutionarea acestora se va retine contestatarului, caruia i-a fost respinsa contestatia de catre C.N.S.C. ca nefondata, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata acontractului, suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1, lit b).Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi dupa 5 zile incepand de la data publicarii invitatiei de participare in SEAP conform cursului anuntat da BNR la acea data.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Se va constitui in conformitate cu prevederile art 90 alin (1)-(3) dinH.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare respectiv H.G. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea formularului Nr. 1 Declaratie privind Eligibilitatea. Completarea formularului Nr.2 Informatii generale despre ofertant. Completarea si prezentarea formularului Nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completarea formularului Nr.4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din O.U.G. 34/2006. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala emis de Directia Finantelor Publice Teritoriala cu privire la plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurarisociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (pentru persoanele juridice din Romania) din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelullunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatul fiscal emis de autoritatea publica locala cu privire la plata impozitelor si a taxelor la bugetul local (pentru persoanele juridice din Romania)din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelullunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in a justifica inexistenta datoriilor persoanei juridice catre bugetul de stat sau bugetele locale imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractulin conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Pentru persoanele juridice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederileart. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 cu privire la conflictul de interese.Persoanele participante la organizarea si derularea procedurii de achizitie publica precum si persoanele cu capacitate de decizie la nivelul Autoritatii contractante sund: Carebia Petru-primar, Marton Benjamin-Consilier local, Ardelean Maria - secretar, Bontea Cosmina Mirela -contabil, Dan Ioan- promotor, Neidoni Simona- asistent social. Alti membrii din componente Consiliului Local - consilieri: Boitos Dan Victor, Barboni Petru, Onae Calin Alexandru, Petrucean Claudia Elena, Csillag Pal Gheorghe, Podean Marinica Dorinel, Ciresan Viorel Ioan, Jurjoni Oana-Stancuta, Sajti Janos, Baba Ioan Daniel, Lelescu Constantin, Nicoli Catalin Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Cerinte obligatorii: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (fiscali) va trebui sa fie de minim 2800000 lei.Se vor prezenta pentru ultimii trei ani fiscali , respectiv 2010, 2011, 2012 bilantul contabil insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat la organele competente;Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organe competente din tara de rezidenta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completarea si prezentarea formularului Nr. 9 - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea pentru personalul de care va activa efectiv in executia lurcarilorCerinte minime impuse in legatura cu numarul, specializarea si experientapersonalului implicat in executie: ? 1 inginer in specialitatea Constructii civile industriale si agricole absolvent de studii superioare licentiat al unei facultati de constructii;? 1 responsabil tehnic cu executia licentiat al unei facultati de constructii desemnat RTE? 1 responsabil cu controlul calitatii sau dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii, Obligativitatea asigurarii urmatoarelor categorii de dotari specifice pentru indeplinirea in bune conditii a contractului: 1.Automacara minim 1 buc.2. Convertizor de sudura minim 1 buc.3. Excavator pe senile minim 1 buc.4. Masina automata de taiat si indreptat otel beton5. Placa vibratoare - minim 1 buc6. Troliu electric minim 1 buc; .7.Vibrator pentru beton ? minim 1 buc8. Malaxor pentru mortar ? minim 1 buc9. Turbosuflanta ? minim 1 bucSe va acepta in cadrul procedurii ca disponibil/disponibile dotarile specificate mai susindiferent de capacitate, vechime sau alte specificatii tehnice. se va completa formularul nr. 8, Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin o lucrare similara cu o valoare decel putin 700 000lei cu obiectivul de constructii cladiri.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi, atestate conform legislatiei in domeniu din care sa rezulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii ce se aplica contractului - Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii in conformitate cu cerintele ISO 9001 (sau echivalent) valabil la data limita de depunere a ofertelor., Prezentarea de certificate prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului in vigoare ce se aplica contractului ? Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 (sau echivalent) valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
perioada de garantie a lucrarii
20
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicata in intregime in S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2013 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer