Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire sala de sport scoala in comuna Ghiroda,jud. Timis


Detaliu pentru invitatia numarul 346145
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Ghiroda
Numar invitatie: 346145/29.04.2013
Denumire contract: Construire sala de sport scoala in comuna Ghiroda, jud. Timis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna GhirodaCod fiscal: 5517220, Adresa: Str Victoria nr 46, Ghiroda, Telefon: 0256205201, Fax: 0256287406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Victoria nr 46, Ghiroda, Romania, cod postal: 307200, telefon: +40 256205201, fax: +40 256287406, persoana de contact: Adam Voinoni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Ghiroda, Str Victoria nr 46, Ghiroda, jud. Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire sala de sport scoala in comuna Ghiroda, jud. Timis
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unei sali de sport in incinta scolii din comuna Ghiroda, jud. Timis.Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 151520.00 lei fara TVA.Valoarea estimata a contractului fara suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 1913001.00 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 064, 521 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 19130 lei, este valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a)scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei, situatie in care se va folosi formularul nr.11 din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire; b)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; c)virament bancar in contul Primariei comunei Ghiroda RO68TREZ6215006XXX005146 Conform Art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 actualizata operatorilor economici li se poate retine suma de 5.693, 00 lei din garantia de participare in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia formulata de catre acestia. 1 euro = 4.4098 la data de 08.04.2013
Garantie de buna executie
7% din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita sub forma: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; b)de retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Pentru aceasta, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia comunei Ghiroda, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea(Formularul A din documentul atasat cu denumirea "Formulare")2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile art. 181 (Formularul B din documentul atasat cu denumirea "Formulare")3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala , in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5.Certificat de cazier fiscal al operatorilor economici6.Certificat de cazier judiciar al operatorilor economici7.Certificat de participare cu oferta independenta (Formularul I din documentul atasat cu denumirea "Formulare")8.Declaratie privind neincadrarea in situatiile art. 69^1 (Formularul J din documentul atasat cu denumirea "Formulare".Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizari procedurii de atribuire sunt: Ordonator Principal de Credite Primar Cadariu Vasile Dorel, Viceprimar Cinca Marcel, Contabil Bejenariu Florica, Secretar Prilipceanu Sorin si Comisia de evaluare prin Presedinte Voinoni Adam, Secretar Bejenariu Andrei si Membrii Bejenariu Florica, Gref Florin, Cinca Marcel si Consiliul Local Ghiroda: Botoca Sorin Constantin, Caragui Cristian Dumitru, Cinca Marcel, Cismadia Emil, Draganescu Laurentiu Gheorghe, Baidoc Aurel, Ionele Remus, Jurj Ovidiu Viorel, Maxim Maximilian Vasile, Pavel Tiberiu, Sancira Ioan Gheorghe, Suciu Florentina, Suciu Monica Tania, Vlaciu Claudia, Taurescu Casian Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original/copie legalizata/copie "conform cu originalul" emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunerie a ofertelor , Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)Nota: Autoritatea Contractanta , prin comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc , daca a depus certificatul constatator emis de ORC in copie lizibila "conform cu originalul", sa il prezinte in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Bilantul contabil la 31.12.2011 insotit de confirmarea de depunere a acestuia la Finantele Publice., Cerinta 2: Declaratie privind cifra medie de afaceri globale pe ultimii trei ani de minim 3.826.002, 00 lei.Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro=4.2379 ; Anul 2012:1 euro=4.4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificate de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarul, indiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro=3, 6827 lei; Anul 2009:1 euro=4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro=4, 2379 lei;Anul 2012:1 euro=4.4560, Cerinta 2: Prezentarea a unui numar de maxim 2 documente (contract(e)/parti relevante din contract(e)/recomandare de buna executie/ proces verbal de receptie, etc) prin care sa se confirme executarea de lucrari similare in valoare de cel putin 1.900.000 lei fara TVA., Cerinta 3: Declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, Cerinta 4: Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari: -responsabilul tehnic cu executia (RTE)trebuie sa fie atestat de catre Ministerul Dezvolatarii Regionale si Turismului -CV-ul responsabilului de coordonarea lucrarii -CV - ul responsabilului tehnic cu executia. -CV - ul responsabilului cu controlul tehnic de calitate -mentionarea tuturor celor implicati in executarea contractului., Cerinta 5: Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, Cerinta 6: Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta 7: Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Cerinta 1: Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001/2001;Se vor prezenta, in copie certificate sau alte probe sau dovezi care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/2001 sau echivalent., Cerinta 2: Standarde de protectie a mediului ISO 14001/2004;Se vor prezenta, in copie certificate sau alte probe sau dovezi care atesta implementarea sistemului de management al calitatii mediului ISO 14001/2004 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer