Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire sala multifunctionala in Chisindia


Detaliu pentru invitatia numarul 354322
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Chisindia (Primaria Comunei Chisindia jud. Arad)
Numar invitatie: 354322/02.10.2013
Denumire contract: Construire sala multifunctionala inChisindia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Chisindia (Primaria Comunei Chisindia jud. Arad)Cod fiscal: 3519011, Adresa: Chisindia, nr. 191/A, Chisindia, Telefon: 0257 314014, Fax: 0257 314014
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Chisindia, nr. 191/A, judetul Arad, Chisindia, Romania, cod postal: 317080, telefon: +40 257314014, fax: +40 257314014, persoana de contact: Gheorghe Pucea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Chisindia, loc.Chisindia, nr.191/Ajud.Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire sala multifunctionala inChisindia
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii astfel: - Construire sala multifunctionala in Chisindia, conform proiectului tehnic.Valoare totala estimata: 1526332 lei, din care: - A) Valoarea lucrarilor de constructii (fara cheltuielile diverse si neprevazute): 1400305 lei fara TVA- B) valoarea lucrarilor diverse si neprevazute: maxim 126027 lei din valoarea precizata la pct. A) (respectiv maxim 9% din valoarea estimata a contractului, fara diverse si neprevazute).Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute de 9 % (cu raportare la valoarea ofertata) va fi decontata doar daca apar cheltuielile cu lucrarineprevazute care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 526, 332 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 28006 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.Data la care se va face echivalenta leu/valuta va fi data publicarii invitatiei de participare, curs B.N.R.Garantia de participare emisa in alta limba decat romanava fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar, contul autoritatii contractante este RO96TREZ0285006XXX000474, deschis la Trezoreria Sebis, cod fiscal 3519011.. Neconstituirea garantiei de participare solicitata in documentatia de atribuire, reprezinta motiv de respingere a ofertei.In situatia respingerii contestatiei de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatilor ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma calculata in conformitate cu art.278^1 alin.(1) lit.b) din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, actualizata, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr. 2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4 )Daca este cazul, documentul va fi depus de fiecare asociat si/sau de tertul sustinator.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4 )Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora), cu exceptia situatiilor in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu ? din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Daca este cazul, documentele vor fi depuse de fiecare asociat.Daca este cazul, Tertul sustinator va depune Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006, actualizata.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 5 ), conform Ordinului nr. 314/20104. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Pasca Ionel - Primar, Hatcu Iustin - Viceprimarul Comunei Chisindia, Lusca Ioan - Secretarul Comunei Chisindia, Hatcu Borita - Contabil Primaria Comunei Chisindia, Pucea Gheorghe - Referent responsabil cu achizitiile, la Comuna Chisindia, CONSILIERI: Ancuta Mihaela-Alina, Bardan Florina-Mirela, Cornea Marita-Cristina, Dragan Ovidiu-Daniel, Lazar-Ruja Mircea, Rasca Gheorghe, Stan Gheorghe, Tulea Teodor-Cristian.Se va prezenta de catre subcontractant, tert sustinator si asociat (daca este cazul).Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Pentru persoanele juridice romane1. Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care sa prezinte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate principal sau cel autorizat , codurile CAEN aferente acestora. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator.Pentru persoanele juridice straine1. Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do). Documentele sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate pentru partea din contract pe care o indeplineste.In cazul in care este depus in copie simpla, certificatul constatator va putea fi solicitat in original/copie legalizata ofertantului clasat pe primul loc inainte de comunicarea rezultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Declararea cifrei medii de afaceri globale din ultimii 3 ani, care trebuie sa fie egala sau mai mare de: 2800000 LEI , - echivalenta leu/moneda straina se va calcula la cursul mediu anual comunicat de BNR.Ofertantii vor prezenta documente doveditoare prin care isi vor dovedi cifra de afaceri globala, din ultimii 3 ani. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? si vor fi semnate de persoana imputernicita sa semneze documentele ofertei. Autoritatea contractanta lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Ofertantul va prezenta o lista a principalelor lucrari similare , executate in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2Experienta similara: Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera indeplinita daca din lista rezultaca a executat cel putin 1 contract de lucrari similare, in valoare de 800000 lei- echivalenta leu/moneda straina se va calcula la cursul mediu anual comunicat de BNR., Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoarele utilizate si autorizate cu grad corespunzator lucrarilor, de care dispune operatorul economic (proprietate/ chirie/ concesiune/ angajament de punere la dispozitie sau alte forme de punere la dispozitie) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, impreuna cu anexa.Echipamentele minime necesare pentru prezenta lucrare sunt celementionate de proiectant in ?LISTA cuprinzand consumurile de ore de functionare a utilajelor de constructii?.Cerinta 4Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.Personalul de specialitate minim necesar, declarat de catre ofertant responsabil pentru prezentul proiect, va fi urmatorul: -inginer constructii civile si industriale, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu studii superioare in domeniul constructiilor civile.1. Sef de santier (SS)angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut.- studii superioare- experienta specifica in pozitia de sef de santier (Participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect)2. Responsabil tehnic cu executia (RTE)- Angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu atestat tehnico-profesional pentru domeniul Constructii civile industriale si agrozootehnice.3. Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ)- Angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, desemnat prin decizie interna de catre ofertant.4. Responsabil SSM-cu atestat in domeniul SSM-se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu.Cerinta 4Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din contract, atunci are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situaia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 8A/8B (model orientativ), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii, valabil la data limita de depunere a ofertelor, pentru obiectul contractului., Cerinta nr. 2Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management de mediu, valabil la data limita de depunere a ofertelo, pentru obiectul contractuluirPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2013 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer