Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire sala sport, alei carosabile, amenajare spatii verzi, imprejmuire, organizare de santier si utilitati


Detaliu pentru invitatia numarul 326257
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BLEJOI
Numar invitatie: 326257/09.05.2012
Denumire contract: Construire sala sport, alei carosabile, amenajare spatii verzi, imprejmuire, organizare de santier si utilitati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BLEJOICod fiscal: 2845346, Adresa: sat blejoi nr.490, Blejoi, Telefon: 0244/410445, Fax: 0244/410445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat blejoi nr.490, Blejoi, Romania, cod postal: 107070, telefon: +40 244410445, fax: +40 244410445, persoana de contact: Adrian Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat blejoi nr.490, Blejoi, Romania, cod postal: 107070, telefon: +40 244410445, fax: +40 244410445, persoana de contact: Adrian Dumitru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire sala sport, alei carosabile, amenajare spatii verzi, imprejmuire, organizare de santier si utilitati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform caietului de sarcini, se va construi o sala de sport, se vor amenaja alei carosabile si spatii verzi, inclusiv utilitati, imprejmuire si bransamente. Sala de sport va fi dimensionata astfel incat sa poata gazdui competitii din diverse discipline sportive pe acelasi teren , delimitat cu trasaturi specifice la nivelul podelei ; in detaliu , se prevede conceptia unui spatiu polifunctional , echipat pentru desfasurareaa unor partide de volei , baschet, handbal , tenis de camp si de masa , minifotbal, gimnastica .
II.1.6) CPV: 45212220-4 - Lucrari de constructii de complexe sportive polivalente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 102, 127 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 162.042 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 zile de la data primirii ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire sau ordin de plata in contul RO67TREZ5395006XXX000063, deschis la Trezoreria Brazi, beneficiar Comuna Blejoi cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelorIn cazul constituririi garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul anexat sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelorIn continutul formularului se va mentiona obligatoriu cuantumul sumei corespunzatoare art. 2781 alin (1) ? respectiv suma de 8370, 21 lei, in acest caz, si punerea la dispozitie, neconditionata, catre autoritatea contractanta a acestei sume la solicitarea acesteia.Daca garantia se constituie cu ordin de plata , se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.2781 din OUG 34/2006.IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale.Daca garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, contractantul are obligatia de a respecta prevederile art.90 alin.3 teza II. din H.G nr.925/2006.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform art.92 alin.4 din H.G nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea declaratiei privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privind eligibilitatea?.Prezentarea certificatului de cazier fiscal al ofertantului ? original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea certificatului de cazier judiciar al ofertantului ? original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat.Completarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c1), d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat.Prezentarea Certificatului eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat consolidatcare sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din luna anterioara lunii in care se depun ofertelePrezentarea Certificatului eliberat de autoritatile publice locale ale unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, privind obligatiile de plata catre bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din luna anterioara lunii in care se depun oferteleNota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Completare si prezentarea Formularului ? ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?.Declaratia se va completa si prezenta si, dupa caz, de fiecare asociat/subcontractant in parte.Completare si prezentarea Formularului ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? completat in conformitate cu Ordinul. Nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCompletarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Adrian Dumitru ? primar, Predescu Viorel ? viceprimar, Lupu Sorin ? secretar, Cardasol Mirela ? inspector Prezentarea Certificatului constatator, original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de date limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Documente care atesta statutul de IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004). In cazul asocierii, se va considera incadrare in categoria IMM-urilor daca impreuna asociatii intra in categoria IMM-urilor.Atestateliberat de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energieide tip B sau echivalent, pentru executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiunea nominala de 0.4 KV.Atestat pentru efectuarea lucrarilor de executare a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu (organ emitent: Ministerul Administratiei si Internelor - Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta; baza legala: Legea nr.10/1995 privind calitatea in constructii; H.G. nr.259/2005, Ordinul M.A.I. nr.87/2010);Autorizare ofertant eliberata de I.S.C.I.R. - Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat pentru instalare/montare centale termice (baza legala: Legea nr.64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil; prescriptii tehnice: A1/2010, C9/2011, C1/2010);Autorizatie eliberata de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei pentru executie instalatii de utilizare gaze naturale.Autorizarile, atestarile, etc trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea si prezentarea Formularului- Fisa de informatii generale din care sa reiasa ca ofertantul are o medie a cifrei de afaceri globale realizata in ultimii trei ani, de cel putin 16.000.000 lei.Ofertantul va prezenta bilanturi contabile pe ultimii 3 ani(2008, 2009 si 2010) ? vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente, insotite de raport de audit si raport cenzori.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., Ofertantul va face dovada ca la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii pentru a asigura cash-flow de executie a lucrarilor pe perioada executarii contractului, pana la 31.12.2012.Valoarea acestei finantari va fi de minim 2.000.000 lei, suma ce poate fi indisponibilizata pentru realizarea contractului de autoritatea contractanta
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completarea si prezentarea Formularului ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?, si anexa aferenta reprezentand lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii, in ultimii cinci ani, a maxim trei contracte de lucrari similare (de ex: constructii civile, constructii cu structura metalica ? sali sport, hale industriale, etc.) cu o valoare cumulata de 8.102.127 leifara TVA.Se va atasa completat Formularul - ?Experienta similara? - fisa de prezentare insotita de certificare de buna executie si procese-verbale de receptie indiferent daca beneficiarii au fost autoritati contractante sau clienti privati., Completarea si prezentarea Formularului , ,Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului?.Ofertantul trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice minime necesare pentru indeplinirea contractului: Macara pneuri brat zabrele 15, 0-19, 9 TF, autopompa hidraulica de beton 40-60m.c./h, vibrator de interior pt. beton actionat electric 0, 9-1, 5 kw, bob elevator mobil cu electromotor de 4, 5 kw, schela metalica tubulara de exterior 11-13, 5 T, macara de fereastra 0, 15tf, troliu electric 3, 1-5 tf, masina de fasonat otel-beton d=pina la 40mm 2, 2kw, mas.automata de taiat si indret.ot. bet.act.el. d=3-20mm 5-10, mai mecanic cu motor termic de 6cp 150-200kgf, buldozar pe senile 65-80cp, excavator pe pneuri motor termic (buldoexcavator)0, 21-0, 39mc, convertizor sudura(incl. cons.energie electrica)1-14kw, automacara cu br.telescop 30- 39, 9tf, Completarea si prezentarea Formularului ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii trei ani si personalul de care dispune sau al carui angajament a fost obtinut?, insotita de informatii referitoare la numarul persoanelor implicate in indeplinirea contractului, precum si referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora; Ofertantul va trebui sa aiba urmatorul personal specializat: manager de proiect care a coordonat cel putin un proiect similar din punct de vedere al complexitatii;responsabil tehnic cu calitatea in domeniul constructii; responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii; responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca);sef santier cu studii tehnice superioare absolvite;responsabil tehnic cu sudura atestat de autoritatea competenta;muncitori calificati: dulgher-constructor, fierar-betonist, zidar, lacatus, sudor electric aut. Standard ISO 9001, Standard ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru cel mai mic pret ofertat se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b. Pentru celelalte preturi ofertate, punctajul se acorda astfel: P (o) = (P minim/P ofertat)x70
Durata executiei lucrarii
25
Descriere: Durata maxima de executie a lucrarii: 18 luni. Oferta care contine o durata mai mare decat cea mentionata va fi considerata neconforma.Pentru cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv.Pentru celelalte durate de executie, punctajul se acorda: P (o) = (D minim/D ofertat)x25
Perioada de garantie acordata lucrarii
5
Descriere: Perioada de garantie minim acceptata, sub care oferta e considerata neconforma: 2 ani. Perioada de garantie maxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar: 10 ani. Pentru oferta care prezinta cea mai mare durata de garantie a lucrarilor executate se acorda numarul maxim de puncte.Pentru celelalte oferte punctajul se acorda proportional: P (o) = (G ofertat/G maxim)x5
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer