Achizitie publica - Construire sala sport in satul criseni, comuna Criseni
Detaliu pentru invitatia numarul 355296
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355296/01.11.2013
Denumire contract: Construire sala sport in satul criseni, comuna Criseni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CRISENI (PRIMARIA CRISENI JUD. SALAJ)Cod fiscal: 4291565, Adresa: CRISENI, NR. 304, Criseni, Telefon: 0260-610480, Fax: 0260-610480
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CRISENI, NR. 304, Criseni, Romania, cod postal: 457105, telefon: +40 260610480, fax: +40 260610480, persoana de contact: MARIA SABOU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CRISENI, NR. 304, Criseni, Romania, cod postal: 457105,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire sala sport in satul criseni, comuna Criseni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari de constructii si instalatii la obiectivul de investitii: , , Construire sala de sport in satul Crisnei, comuna Criseni, jud Salaj. Valoarea totala a contractului este de 1.462.140lei fara valoarea TVArespectiv 328.467, 44 Euro, din care :1.380.140 lei fara TVA valoare C+M, 72.500 lei fara TVA valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute reprezentand 5, 25% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica fara diverse si neprevazute si 9.500 lei fara TVA valoarea organizarii de santier.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 462, 140 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la licitatie este de: -27.600 lei sau 13.800 lei in situatia in care ofertantulintra in categoria Intreprinderilor mici si mijocii.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egalacuperioada de valabilitate a ofertei, care estede90 de zile si incepe sa curga de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: in conditiile art 86 alin 1 din HG nr. 925/2006Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti; (c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. (d) in cazul in care ofertantul depune contesta?ie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati necondi?ionat autorita?ii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art. 2781 alin. (1) si alin (2)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. In cazul in care ofertantii vor dorii constituirea garantiei de participare in valuta se va avea in vedere cursul oficial BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Garantia de buna executie se restituie in procent de 70% in termen de 14 zile de la data inceheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, iar 30% din valoarea garantiei de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la data receptiei finale dupa expirarea perioadei de garantie.(model orientativ Formular nr.____)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati neceare pentru evaluarea cerintelor1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.1 / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ; documentele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art 11 alin 4 din HG nr. 925/2006(Completare Formular nr.2 )Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 . Formular nr. 5 -, din Sectiunea Formulare Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autroritatii contractante, respectiv cu- Primar ? Maior Andrei- Viceprimar ? Bogdan Vasile- Secretarul delegat- Nogy Erika- Contabil - Sabou Maria-Consilieri locali: Crisan Ioan, Crisan teodor, Dobocan Maria, Dull Benjamin, Iancu Ioan, Maior Francisc. Nogy Samuil, Sandor Ioan, Titea Ioan GheorgheAceasta declaratie va fi prezentata atat de tertul sustinator, daca este cazul, cat si de subcontractantIII. Declaratie privind calitatea de participantFormular nr. 3 din Sectiunea FormulareOfertantul ramane direct raspunzator in fara Autoritatii contractante de indeplinirea contractului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, Declaratia privind calitatea de participant va fi prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinit de acesta.IV. Certificat de participant la proceduracu oferta independenta potrivit O. Nr. 314/2010Formularul nr. 4 din sectiunea formulare Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de ORC in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care certificatul constatator va fi depus in copie Xerox lizibila cu mentiunea conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita operatorului economic clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original sau copie legalizata. In cazul in care se vor constata inadvertente intre certificatul constator prezentat in copie Xerox cu mentiunea conform cu originalul sic el original/copie legalizata operatorul economic va fi descalificat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorul economic trebuie sa prezinte dovada situatiei economice si financiare de care dispune pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat: 1. Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani de cel putin 2.600.000 lei, (cumulativ in cazul asocierilor de operatori economici sau pentru un singur operatoreconomic daca prezinta oferta singur). In cazul in care, ofertantul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, cifra medie de afaceri se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii bilantului contabil. Operatorul economic poate demonstra nivelul cifrei de afaceri: a) Copii dupa bilanturile contabildin ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat(2010, 2011, 2012) sau pe perioada de functionare daca aceasta este mai mica de 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.In cazul in care pe anul 2012 ofertantii nu pot prezenta bilantul contabil, acestea vor prezenta orice alte documenta relevante. Echivalentul EURO pentru cifra de afaceri se va raporta la un curs mediu/anual comunicat de BNR, Disponibilitati banesti resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit disponibile pentru 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in suma de 173.704 lei Suma solicitata ca si disponibilitate baneasca a fost determinata dupa formula valoarea estimata a contractului/perioada de executie estimata x perioada pentru care se solicita dodevirea disponibilitatilor banesti, In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentind in acest sens Formularul nr. 1 si nr. 2Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informa?ii privind Experienta similaraLista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca au fost executate ca a executat la nivelul unui contract avand ca obiect lucrari civile a carei valoare este minim 1.000.000 lei.Contractul pentru lucrari civile a carei valoare este minim 1.000.000 leiva fi insotit de certificate de buna executie care sa indice beneficiarul, valoarea, perioadasi locul executiei lucrarii., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere si personalul de specialitate implicat in indeplinirea efectiva a contractului., Declaratie privind dotarile tehnice(utilaje si echipamente) folosite pentru ducerea la indeplinire a contractului. In caz de sustinere privind indeplinirea cerintelor de calificare pentru dotarea tehnica se va prezenta un angajament ferm de sustinere.Ofertantul trebuie sa arate ca dispune de utilajele mentionate in deviz in formularul C8 ? Lista privind consumurile de ore de functionare a utilajelor de constructii cumulate pe obiect, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii civileun responsabil CQun sef santier inginer/subinginer instalatii sanitareun responsabil SSMun responsabil PSIelectrician atestat ANRE avand calificare B1Formularul privind personalul angajat in contract va fi insotit de actele doveditoare privind indeplinirea cerintelor mai sus formulate(atestate, certificate, diplome de studii, legitimatii, decizii de numire, angajamente/acorduri de participare sau orice alte documente relevante. Pt RTE se va solicita doar atestatul/legitimatia si dupa caz declaratia de disponibilitate.Pt RTE se va depune atestatul si declaratie de disponibilitatePt CQ se va depune diploma de studii, decizie de numire in functia de CQ si CV, copie Contract individual de muncaSef santier ? diploma de inginer in constructii de drumuri si poduri, CV, copie Contract individula de munca sau declaratie de disponibilitatePentru eletricianul atestat ANRE se va depune C.I., CV-ul copie atestat ANRE pentru calificarea solicitata., Informatii privind subcontractantiiOfertantul, in situatia in care subcontracteazao parte din contract trebuie sa prezinte, informatii cu privire la proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora .Este interzisa subcontractarea totala a lucrarilor supuse prezentei proceduri, sub sanctiunea declararii ofertei ca neconforme.Se vor prezenta informaiile in mod clar cu privire laserviciile sau/si lucrarile care vor fi prestate/executate de catre subcontractanti, fertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al calitatii, in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 sau echivalente.Document prezentatpentru a fi considerat calificat: CertificatISO 9001 privind Sistemul de Management al Calitatii, sau echivalent, Standarde de asigurare a unui sitem a protectiei mediuluiCertificatISO 14001 privind Sistemul de Management de Mediu, sau echivalent;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 11:29