Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Construire Santuri betonate si podete pentru accese la proprietati pe strada Ioan Maiorescu din Comuna Bucerdea Granoasa, Jud. Alba"


Detaliu pentru invitatia numarul 348359
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Bucerdea Granoasa
Numar invitatie: 348359/11.06.2013
Denumire contract: ?Construire Santuri betonate si podete pentru accese la proprietati pe strada Ioan Maiorescu din Comuna Bucerdea Granoasa, Jud. Alba"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Bucerdea GranoasaCod fiscal: 18866256, Adresa: BUCERDEA GRANOASA NR. 6, Bucerdea Granoasa, Telefon: 0258-883301, Fax: 0258-883301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BUCERDEA GRANOASA NR. 6, Bucerdea Granoasa, Romania, cod postal: 517261, telefon: +40 258883330, fax: +40 258883330, persoana de contact: IOAN ALDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BUCERDEA GRANOASA NR. 6, Bucerdea Granoasa, Romania, cod postal: 517261, telefon: +40 258883330, fax: +40 258883330, persoana de contact: IOAN ALDEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Construire Santuri betonate si podete pentru accese la proprietati pe strada Ioan Maiorescu din Comuna Bucerdea Granoasa, Jud. Alba"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul isi propune achizitionare lucrarilor de Construire Santuri betonate si podete pentru accese la proprietati pe strada Ioan Maiorescu din Comuna Bucerdea Granoasa, Jud. Alba, Valoarea estimata este de 248.954 lei.Cheltuieli diverse si neprevazute (0%), respectiv 0 lei (fara TVA).
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 248, 954 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform art.86, alin.(1), (2), (3)din H.G.nr.925/2006Garantia de participare in valoare de 4.500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei contestatii a ofertantilor respinse de CNSC ca nefondata, autoritatea contractanta, va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278 indice 1 lit. ?b? dinOUG 34/2006- actualizata. Asfel suma totala ce se va retine este de 2.490lei.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr. 3, b) prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: RO62TREZ00321360250XXXXX, deschis la Trezoreria mun. Blaj, depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante sau prin orice alt instrument bancar de plata;In conformitate cu art.86, alin 6 din HG 925/2006, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelorDupa deschidere, ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere conform art 33 alin 3 lit b) din HG 925/2006.Cursul de schimb valutar la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi cel comunicat de BNR la data de 31.05.2013
Garantie de buna executie
Modul de constituire a garantiei se va face conform art. 90 din HG nr. 925/2006Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Aceasta se va depune in original. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM-urilor.Garantia de buna executie se va constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular nr 23) conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006, prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, laUnitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr.337/2206, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: completare Formular nr. 52. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr.337/2206, cu modificarile si completarile ulterioare- completare Formular nr. 6In vederea sustinerii formularului vor fi prezentate: 1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are punctul de lucru implicat in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare din formele: original/copie legalizata?.2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, din care sa reiasa situatia platilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaIn cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, tertul sustinator are obligatia neancadrarii doar in prev.lit.a), c) indice 1 si d) ale art.181 din OUG 34/2006.3.Certificat de participare cu oferta independentaCerinta obligatorie: - completare Formular nr.74.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006 cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, coroborate cu ordinul nr.170/05.07/2012 privind interpretarea art. 69^1 din OUG nr.34/2006 completata de catre ofertant, subcontractant si/sau tert sustinator.Cerinta obligatorie: - completare Formular nr 8In vederea completarii acestor declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste aprobarea bugetului aferent, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: 1 ALDEA IOAN PRIMAR2 GABOR IOAN ARPAD VICEPRIMAR3 SEVESTREAN VASILE CONSILIER LOCAL4 GAJI MIHAI CONSILIER LOCAL5 FLOREA MONICA CONSILIER LOCAL6 CISTEIAN GHEORGHE CONSILIER LOCAL7 MASA ILISIE CONSILIER LOCAL8 HEBIAN GHEORGHE CONSILIER LOCAL9 SZOLLOSI MARIKA CONSILIER LOCAL10 POLGAR STEFAN JOMBORD CONSILIER LOCAL11 MONDOC ILIE CONSILIER LOCAL12 TRIF STEFAN NICOLAE CONSILIER LOCALPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1 Gabor arpad VICEPRIMAR2 MIHU FLORIN CONTABIL3 GROZA DANIEL AGENT DEZVOLTARE4 BALAU CRISTIAN DOREL SECRETAR5 FLOREA MARIAN ASISTENT SOCIALModalitatea de indeplinire se solicita completare Formular nr. 5 Formular nr. 6 Formular nr.7 Formular nr. 8 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic. Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Ofertantului economic clasat pe primul loc, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea certificatului constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copieIn cazul unei asocieri, fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima de calificare: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie de minimum 100.000, 00 lei.Cursul mediu de referinta la care se face echivalenta euro/leu comunicat de BNR, astfel: 2010 = 4, 209 lei 2011=4, 237, 2012 = 4, 4287.Completare Formular nr. 10Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta persoana, conform OUG34/2006; operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.186 din OUG 34/2006. In cazul persoanei care asigura sustinere economica si financiara, se vor avea in vedere prevederile Legii nr. 279/2011;Sustinerea capacitatii financiare: Pentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.180 din OUG nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie a sustinatorului intocmita in conformitate cu Formularul nr. 5Pentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.181, lit.a), c^1 si d) din OUG nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie a sustinatorului intocmita in conformitate cu Formularul nr. 6In cazul sustinerii capacitatii economico ? financiare ofertantul va prezenta un angajament ferm al sustinatorului, incheiat in forma autentica.Angajamentul ferm prezentat de ofertant se va intocmi in conformitate cu Formularul - Angajament Tert sustinator financiar din prezenta documentatie. Formular nr. 19Cerinta obligatorie prezentare: 1.Fisa de informatii generale ? Formularul nr. 10 Se va prezenta in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.2. Documente disponibile ale operatorilor economici care probeaza valoareacifrei de afaceri solicitata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic va prezentalista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, certificari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Operatorul economic trebuie sa fi executat contract/contracte care au avut ca obiect executia unor lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, a caror valoare cumulata sa fie de minim 248.000, 00 lei (fara TVA). Cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor si de asigurare a calitatii;, In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza parte/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontrcatantilorpropusi; sau informatii privind asocierea, daca este cazul., In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, orice asociatse vor prezenta toate documentele de calificare solicitate indocumentatia de atribuire., Informatii privind sustinerea capacitatea tehnica si/sau profesionalaAngajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita a depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 19:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer