Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "CONSTRUIRE SEDIU ADMINISTRATIV, COMUNA BARBATESTI, SAT BARBATESTI, JUDETUL GORJ"


Detaliu pentru invitatia numarul 308521
Autoritate contractanta
PRIMARIA COMUNEI BARBATESTI
Cod de identificare fiscala: 4898789
Adresa: Sat Barbatesti, Barbatesti
Telefon: 0253-270503
Fax: 0253-270503
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: "CONSTRUIRE SEDIU ADMINISTRATIV, COMUNA BARBATESTI, SAT BARBATESTI, JUDETUL GORJ"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: LUCRARI DE: ?CONSTRUIRE SEDIU ADMINISTRATIV, COMUNA BARBATESTI, SAT BARBATESTI, JUDETUL GORJ?
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 07.09.2011 14:18)
Data publicarii: 03.08.2011 11:37
Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BARBATESTI, SAT BARBATESTI, JUDETUL GORJ, Cod postal: 217055
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA BARBATESTI, SAT BARBATESTI, JUDETUL GORJ, Cod postal: 217055
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 262, 684.59 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificate privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata, CUI, Certificat constatator - ORC, Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri, Bilant contabil la data 31.12.2010, Lichiditate generala, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani, Fisa de experienta similara, Recomandare/Certificare din partea beneficiarului, Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, ISO 9001:2008
www.e-licitatie.rogarantie de participare = 5200 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
15
Descriere: Numar puncte pentrufactorul de evaluare ?durata de executie?= 15 punctePunctajul pentru factorul de evaluare ?durata de executie? se va acorda astfel: a)Pentru cea mai mica durata de executie se vor acorda 15 de puncteb)pentru orice alta duratade executie decat cea prevazuta la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) =(durata de executie minima ofertata / durata de executie(n)) x 15 puncteunde: durata de executie (n) = durata de executie a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).Durata maxima de executie a lucrarilor de constructie este de 12 luni, de la primirea ordinului de incepere a lucrarilor. Daca ofertantii ofera perioade de executie mai mari decat 12 luni, oferta lor va fi respinsa de autoritatea contractanta.
Durata de garantie
15
Descriere: Numar puncte pentrufactorul de evaluare ?durata de garantie?=15 punctePunctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de garantie? se va acorda astfel: a) Pentru cea mai mare durata de garantie a lucrarilor se vor acorda 15 de puncte.b) pentru o durata de garantie a lucrarii mai mica se acorda punctajul astfel: P(n)=( durata de garantie (n)/ durata de garantie maxim ofertata) x 15 punctePunctajul unei propuneri de oferte este suma punctelor obtinute de propunere de oferta respectiva la fiecare factor de evaluare.
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer