Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire sediu Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor cu regim de inaltime S+P+2E si sarpanta peste corp existent parter


Detaliu pentru invitatia numarul 335472
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR DOLJ
Numar invitatie: 335472/14.09.2012
Denumire contract: Construire sediu Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor cu regim de inaltime S+P+2E si sarpanta peste corp existent parter
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR DOLJCod fiscal: 4711596, Adresa: str. Fintina Popova, nr. 30, Craiova, Telefon: 0251425623, Fax: 0251425623
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Fintina Popova, nr. 30, Craiova, Romania, cod postal: 200319, telefon: +40 0251425623, fax: +40 0251425623, persoana de contact: COSTICA TANASIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Fintina Popova, nr. 30, Craiova, Romania, cod postal: 200319, telefon: +40 0251425623, fax: +40 0251425623
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire sediu Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor cu regim de inaltime S+P+2E si sarpanta peste corp existent parter
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste realizarea sediului administrative pentru DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR DOLJ cu regim de inaltime S+P+2E si realizarea unei sarpante peste corpul de cladire existent cu regim de inaltime parter.Structura constructiva: cadre cu stalpi si rigle (grinzi) din beton armat incastrate si fundatii rigide, izolate sub stalpi si continue sub pereti. Deschideri intre 3, 00 pana la 6, 00 m cu travei intre 3, 50 si 6, 00 m si functie de conformarea cladirii. Stalpii din beton armat vor avea sectiunea de 45x45 cm iar grinzile din beton armat vor avea sectiunea de 30x50 cm. Planseele se vor executa ca solutie monolita, din beton armat, cu grosimea de 14 cm. Inchiderile se vor realiza din zidarie de bca avand grosimea de 35 cm iar pentru compartimentari se vor utiliza zidariile de BCA cu grosimea de 15 cm. Izolarea elementelor din beton pentru evitarea fenomenelor de punte termica se va realiza prin placare cu bca de 20 cm grosime montata in cofraj la turnarea elementelor respective. Acoperisul va fi de tip terasa necirculabila, cu straturile corespunzatoare de termo si hidroizolatie. Aticurile se vor executa din zidarie de 25 cm, cu samburi si centuri din beton armat pentru asigurarea unei stabilitati elementelor. Pentru corpul existent se va executa o sarpanta cu structura din lemn de foioase pe scaune, cu contravantuiri pe ambele directii. Invelitoarea va fi din tigla, prevazuta cu parazapezi, jgheaburi si burlane. Popii si elementele liniare se vor lega de constructia existenta prin intermediul suruburilor conexpand ancorate in elementele de beton si platbanda din OL 37-50x5 mm. Se vor executa centuri suplimentare pe aticurile existente pentru prinderea cosoroabelor. Tamplaria exterioara se va realiza din profile de aluminiu cu bariera termica cu geam termopan iar tamplaria interioara se va executa din aluminiu. Finisajele sunt in concordanta cu destinatia de sediu administrativ. La interior: tencuieli driscuite, glet de ipsos sau echivalent; tavane false suspendate din ghips carton; zugraveli cu vopsele lavabile; pardoseli din gresie in bai, hol si parchet laminat si/sau mocheta in birouri, sala de sedinte va avea podeaua placata cu granit; treptele scarilor de acces intre niveluri vor fi placate cu granit; tamplarie din aluminiu fara bariera termica; La exterior: pereti din zidarie de BCA de 35 cm grosime si pereti cortina din aluminiu si geam termopan; fatade ventilate HPL tip Trespa pe structura metalica, cu termoizolatie din vata minerala bazaltica; tamplarie din aluminiu cu bariera termica si geam termopan; acoperis tip terasa cu termo si hidroizolatie. Sc= 515, 00 mp; Sd=1205, 00 mp; Su = 903, 75 mp;
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 516, 266.51 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
90.300 LEI. Modul de constituire: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante b) ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul RO57TREZ2915005XXX000149 deschis la Trezoreria Craiova, cod fiscal 4711596 insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platii c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 ; Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Cazier fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?; cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?; cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta -Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 ; Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Cerinta obligatorie: -Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5 ; Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. In sensul prevederilor art. 69(1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director executiv ? Dr. Andrei ButaruDirector executiv adjunct ? Dr. Retea CosticaSef serviciu ec. si administrativ ? Ec. Tanasie CosticaConsilier juridic ? jr. Gianina ChircanCompartimentul buget - Ec. Preda AlinaCerinta obligatorie: -Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 ; Persoane juridice romane-Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: lucrari de constructii a caldirilor rezidentiale si nerezidentiale; lucrari de instalatii electrice; lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat ; lucrari de invelitori, sarpante si terase la constructii, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;Documentul sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere; Autoritatea contractanta, inainte de semnarea contractului va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?Persoane juridice / fizice straine-Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; 2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului; 5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; 6) domeniul de activitate principal; 7) domeniile de activitate secundare; 8) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv: lucrari de constructii a caldirilor rezidentiale si nerezidentiale; lucrari de instalatii electrice; lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat ; lucrari de invelitori, sarpante si terase la constructii; i) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea autorizatin limba romana in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 9.032.500 lei.Persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali (bilant contabil) inregistrate potrivit legii.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens., Scrisoare de bonitate bancara sau declaratii bancare corespunzatoare prin care se demonstreaza faptul ca in cazul atribuirii contractului operatorul economic are acces la disponibilitati banesti, facilitati de credite in vederea realizarii de cash-flow de investitie pentru o perioada de 3 luni in suma minima de 1.693.599, 94 lei pentru obiectivul de investitii ? Construire sediu Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor cu regim de inaltime S+P+2E si sarpanta peste corp existent parter?Scrisoarea de bonitate bancara va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente.Nivelul indicatorului financiar "lichiditate generala"aferent ultimului an fiscal minim 95%
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat: maxim 3 contracte din care sa rezulte executarea de lucrari de constructii si instalatiile aferente, din care cel putin un contract in valoare de minim 4.500.000, 00 lei;Se vor prezenta obligatoriu: - contracte sau extrase din contracte in copie certificate confom cu originalul. ;
- recomandare/document constatator din partea beneficiarilor fiecarui contract in copie certificata confom cu originalul din care sa rezulte caracteristicile tehnice ale lucrarilor executate care sa demonstreze respectarea cerintei minime de calificare; - Procese verbale de receptie pentru fiecare contract in copie certificata conform cu originalul, Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna (in proprietate/chirie/leasing /angajament ferm/orice altfel de documente legale) de: buldoexcavatoare; autobetoniere; autobasculante; centrala/statie betoane ;Laborator de verificari si incercari gradul II pentru betoane ; vibrator beton ;automacara, Cerinte obligatorii: Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.-Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere ;
- Pentru statia de betoane se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: - autorizatia de mediu in termen de valabilitate potrivit dispozitiilor OUG 195/2005 privind protectia mediului;
-, Pentru laboratorul de verificari si incercari gradul II se va prezenta Autorizatia ISC in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de anexa cu incercarile autorizate. Autorizatia trebuie sa cuprinda in profilele autorizate toate incercarile de laborator necesare executiei lucrarilor si trebuie sa fie in termen de valabilitate ? potrivit prevederilor Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare si a Regulamentului de autorizare a laboratoarelorde analize si incercari in constructii, aprobat prin Hotararea Guvernului 808/2005, Pentru utilajele de transport se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dovada inspectiei tehnice periodice si trebuie sa fie in termen de valabilitate potrivit dispozitiilor Ordonantei Guvernului nr. 81/2000 privind certificarea incadrarii vehiculelor rutiere inmatriculate in normele tehnice privind siguranta circulatiei rutiere, protectia mediului si in categoria de folosinta conform destinatiei, prin inspectia tehnica periodica., Pentru automacara va fi prezentat obligatoriu copia lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a Procesului verbal de verificare tehnica de tip ISCIR potrivit prevederilor Legii nr. 64 (r1) din 21/03/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil;, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii. Un sef santier ? inginer/subinginer absolvent al unei facultati de profil -constructii civile, industriale si/sau agricole cu experienta profesionala dovedita ca sef de santier in domeniul lucrarilor de constructii, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructiilor civile, industriale si/sau agricole; un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor- in domeniul lucrarilor de constructii civile, industriale si/sau agricole;un Inginer/subinginer- specializarea instalatii electrice experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;, un Inginer/subinginer- specializarea instalatii sanitare experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; un responsabil cu sanatatesi securitatea in munca - cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;, Cerinte obligatorii: Pentru personalul cheie se vor prezenta- Declaratii de disponibilitate - Formular 11- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime;
- CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime.Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile: lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, lucrari de instalatii electrice si sanitare.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere., Standard de protectie a mediuluiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru activitatile lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, lucrari de instalatii electrice si sanitare.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) -pret n - se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei; Punctaj maxim = 55, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a).Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA
Perioada garantiei oferita lucrarii
20
Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 24 luni si nu mai mult de 60 de luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ( 20 puncte ); b) pentru alta perioada de garantie, cuprinsa in intervalul specificat, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat. c) pentru o perioada de garantie sub 24 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 60 de luni se acorda un punctaj similar perioadei de 60 luni
Termen de executie
25
Descriere: Punctajul pentru ?Termen de executie? se acorda astfel: a.pentru cea mai scurta perioada ( dar nu mai putin de 5 luni si nu mai mult de 8 luni) se acorda punctajul maxim alocat (25 puncte);b.pentru o perioada cuprinsa intre 5 si 8 luni se acorda punctajul astfel: P(n) = (termen minim/termen (n)) x punctaj maxim alocat. c) pentru o perioada mai mare de 8 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o durata de executie mai mica de 5 luni nu se acorda punctaj suplimentar, punctajul acordat fiind similar termenului de executie de 5 luni; Termenul de executie va fi corelat in mod obligatoriu cu cerintele din Propunerea tehnica. Perioadele se exprima in luni calendaristice
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se obtine din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer