Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire Sediu Primarie


Detaliu pentru invitatia numarul 341104
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Praid (Consiliul Local Praid)
Numar invitatie: 341104/18.12.2012
Denumire contract: Construire Sediu Primarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Praid (Consiliul Local Praid)Cod fiscal: 4368103, Adresa: 537240 Praid, nr. 394, jud. Harghita, Praid, Telefon: +40 266240174 / +40 266240175, Fax: +40 266240174 / +40 266240175
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 537240 Praid, nr. 394, jud. Harghita, Praid, Romania, cod postal: 537240, telefon: +40 266240174 / +40 266240175, fax: +40 266240174 / +40 266240175, persoana de contact: Alexandru Bokor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Praid. Praid, nr. 394, jud. Harghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire Sediu Primarie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construirea unui sediu pentru primaria Praid.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 613, 680 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 32.000, 00 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Cont Trezorerie: RO72 TREZ 3525 006X XX00 1285, Trezoreria Odorheiu Secuiesc.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, se va retine suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului fara TVA; Mod de constituire: Unul din instrumentele prevazute la art. 90 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formular nr. 1B. Declaratii privind eligibilitatea: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 Completare Formular nr.2.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceasta declaratie.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta aceasta declaratie.C. Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006: Completare Formular 3Documente de confirmare: a. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceasta declaratie si de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta aceasta declaratie si de a demonstra indeplinirea cerintei.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Documentele de confirmare pot fi prezentate in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?D. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 Conflictul de interese. Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bokor Alexandru, Nyagrus Laszlo, Ambrus Sandor, Koncz Endre, Fodor Maria Magdolna, Raduly Angella.Precizari: a. Aceasta declaratie se solicita si eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceasta declaratie.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta aceasta declaratie. a. Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate corespunzatorobiectului cererii ofertei..b. In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economicc. Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestoraPrecizari: a. Aceste documente nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente si de a demonstra indeplinireacerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecaresustinator are obligatia de a prezenta aceste documente si de a demonstra indeplinirea cerintei.Documentele pot fi prezentate in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generalemedia cifrei de afaceri globala al ultimilor trei ani financiari incheiati trebuie sa fie de minim 3.227.000 lei.Precizari: In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M (anexa nr. 1 la Legea 346/2004), acest indicator se va reduce la jumatate.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat in parte, iar limita impusa se indeplineste in mod cumulativ.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a. Ofertantul va furniza informatii referitoare la principalele lucrari executate in ultimii 5 ani in domeniul obiectului contractului.Cerinta minima: cel putin un contract similar cu obiectul contractului avand valoarea de 1.613.000, 00 lei sau mai multe contracte similare cu obiectul contractului avand suma valorilor de 1.613.000, 00 lei.Documente de confirmare: - copie / copii al contractului / contractelor luat in calcul- copie / copii de pe procesul verbal de de recepie la terminarea lucrarilor sau alte documente echivalente- recomandari / certificate / documente emise de principalii beneficiari, clienti privati sau autoritati contractante; Acestea trebuie sa fie datate, semnate in clar si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, durata acestuia si pretul platit pentru lucrarile executate/serviciile prestate.Documentele pot fi prezentate in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Decl. privind nr. mediu in ultimele 3 ani al personalului angajat, al pers. de specialitate, precum si pers. responsabile direct de indeplinirea contractului.Componenta min. a personalului direct responsabil cu indeplinirea contractului: - coordonator de proiect/manager de proiect cu o vechime de min. 5 ani, avand experienta in coordonarea a cel putin unei lucrari similare cu prezentul contract- sef de santier ? ing. constructor licentiat ?cu o vechime de min. 5 ani- devizier ? absolvent al unei scoli tehnice ? cu o vechime de min. 5 ani- responsabil tehnic cu executia ? ing. constructor licentiat ? atestat in domeniul cu obiectul contractului- responsabil in domeniul protectiei si securitatii muncii (SSM)Documente de confirmare: - CV- copie dupa contract de munca sau de colaborare- copii dupa acte de studii/diplome cu pregatirea profesionala- copii autorizatii/certificate/alte documente doveditoare de atestare profesionala valabile la data desch. ofertelor Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului , conform ISO 9001/2008 sau echivalent., Standarde de protectia mediuluiOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, conform ISO 14001/2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Oferta cu pretul cel mai mic primeste punctajul maxim. Restul ofertelor vor primi punctajul financiar in functie de urmatoarea formula de calcul: Pretul ofertei ?X? = (Pretul minim / Pretul ofertei ?X?) x Punctajul maxim
Durata de realizare
15
Descriere: Oferta cu cea mai mica durata de executie va primi punctajul maxim. Celelalte oferte: Punctaj oferta ?X? = (Oferta cu cea mai mica durata de executie / oferta cu durata de executie ?X?. ) x punctajul maxim. Ofertele cu durata de realizare mai mica de 8 luni nu primesc puncaj suplimentar la acest criteriu. Ofertele cu durata de realizare mai mare de 18 luni sunt considerate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesare SEAP, descarcarea fisierelor.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 07:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer