Achizitie publica - Construire si dotare CASA DE CULTURA in localitatea DOBA
Detaliu pentru invitatia numarul 319869
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319869/01.02.2012
Denumire contract: Construire si dotare CASA DE CULTURA in localitatea DOBA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna DobaCod fiscal: 3963838, Adresa: Str. Principala, nr 56, jud Satu Mare, Doba, Telefon: 0261869115, Fax: 0261869135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, nr 56, jud Satu Mare, Doba, Romania, cod postal: 447125, telefon: +40 0261869115, fax: +40 0261869135, persoana de contact: Mihai Ghetina, Zsuzsanna Tasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala, nr 56, jud Satu Mare, Doba, Romania, cod postal: 447125, telefon: +40 0261869115, fax: +40 0261869135, persoana de contact: Mihai Ghetina, Zsuzsanna Tasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire si dotare CASA DE CULTURA in localitatea DOBA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Lucrari de constructii2. Instalatii3.Montaj4. Procurare
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 700, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
30.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare si cea a ofertei este de minim 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de contituire a garantiei de participare: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul COMUNEI DOBA, JUD. SATU MARE.Retinerea garantiei: Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica /acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Conform H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin H.G. 1045/2011, art.9010% din pretul contractului fara T.V.A.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.? Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractului.? Modul de constituire a garantiei de buna executie: ? Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in ORIGINAL), care devine anexa la contract;? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (doar cu acordul partilor)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii? Se solicita prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic (Formular Anexa nr. 10) - (in original)Se solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat prin prezentarea: ? Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);? Certificatului/certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul/ bugetele local(e), (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);? Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?);? Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 2Calitatea de participant la proceduraPersoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)Ghetina MihaiBartha IozsefBerintan IrinaKovacs LiviaTasi ZsuzsannaTasi RozaliaTomoiaga IleanaDuca RodicaNOTA: 1. autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare;2.se solicita nominalizarea liderului de asociatie;3. se solicita pastrarea asocierii pe toata durata executiei contractului de achizitie publica;4. acceptul ca decontarile se vor face pe liderul de asociatie.5. Un operator economic poate depune o singura oferta, indiferent daca aceasta este oferta individuala, ca membru intr-o asociere sau ca subcontractant.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii? Se solicita prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular 2) - (in original)? Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular Anexa nr. 50) - (in original)? Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular Anexa nr. 51)? Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - se va marca de ofertant;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerintele sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului.Documentele prezentate trebuie sa faca dovada ca ofertantul nu se afla in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare).Autoritatea contractanta are dreptul de a intreprinde verificari in ceea ce priveste veridicitatea documentelor prezentate si de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate. 1. Persoane juridice/fizice romaneSe solicita prezentarea unui Certificat constatator, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);Certificatul constatator pentru ofertantul clasat pe primul loc , se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea certificatului constatator in original / copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.2. Persoane juridice /fizice straineSe solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerintele sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului.Documentele prezentate trebuie sa faca dovada ca ofertantul are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitatile avute in vedere la procedura in cauza.Autoritatea contractanta are dreptul de a intreprinde verificari in ceea ce priveste veridicitatea documentelor prezentate si de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita prezentarea Declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniIndeplinirea, in ultimii 5 ani a minim: ? contractece au avut ca obiect executia de lucrari de constructii civile, a caror valoare, fara TVA, a fost de cel putin 1.500.000 lei;, Se solicita prezentarea Proceselor verbale de receptie partiala/la terminarea lucrarilor /finala, Certificate privind modul de indeplinire a obligatiilor contractualesau a altor documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (recomandari). Pentru confirmarea lucrarilor executate, respectivele certificari/recomandari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Se solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii: -Declaratia privind persoanele responsabile pentru executia lucrarilorPersonal de conducere-Sef de santier (specializarea constructii civile).?Experti cheie-1 absolvent studii superioare responsabil tehnic cu executia (RTE), cu specializarea constructii civile;
-1 coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, conform H.G. 300/2006.? Personal muncitor de specialitate (personal calificat): - 1 zidar (cod COR 7112);
- 1 zugrav (cod COR 7131);
- 1 instalator (cod COR 7126);
- 1 electrician (cod COR 7411);
- 1 dulgher (cod COR 7115);
- 1 fierar betonist (cod COR 7114).? -documente prin care sa se demonstreze relatia de munca, Se solicita prezentarea de informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor: - documente suplimentare prin care se confirma competentele si abilitarile declarate in CV-urile prezentate, Se solicita prezentarea unei declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Se solicita prezentarea unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariDotari minime: ? Ofertantul va trebui sa faca dovada detinerii urmatoarele utilaje, instalatii, echipamente tehnice, necesare pentru indeplinirea contractului: - 1 statie de betoane;
- 2 autobasculante;
- 1 excavator;
- 1 buldoexcavator;
- 1 buldozer;
- 1 macara., Informatii privind subcontractantii: ? Se solicita prezentarea Declaratiei privind subcontractantii? In cazul subcontractarii unei parti a contractului, se solicita prezentarea Acordului de subcontractare? In cazul subcontractarii unei parti a contractului, se solicita prezentarea Certificatului constatator, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat subcontractantul (din care sa reiasa faptul ca subcontractantul are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere spre subcontractare)., In cazul subcontractarii uneia/mai multor parti a contractului de lucrari, resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente edificatoare in acest sens.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art. 190 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art. 111 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica; in acest caz, confirmarea capacitatii tehnice si/sau profesionalecade in sarcina tertului sustinator, care va depune si Declaratia privind situatia personalaIn cazul unei asocieri, situatiaeconomico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se vor demonstra prin luarea in considerare resursele tuturor membrilor din grup Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalentDovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent, Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalentDovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalentNota: Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie
25
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul - Acest factor va fi punctat astfel: - Pentru cea mai scurta durata de executie a lucrarilor, se va acorda punctajul maxim alocat ? 25 puncte;
- pentru ofertele cu o durata de executie a lucrarilor mai lunga, punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: P de= (Demin./Den) x punctajul maxim alocat (25 puncte) undeP de ? punctajul acordat pentru durata de executie a lucrarilor; Demin ? durata cea mai mica de executie a lucrarilor;Den ? durata de executie a lucrarilor precizata de ofertant; Nota: Durata executiei lucrarilor va fi exprimata in luni. Termenul minim de executie sub care ofertele vor fi considerare neconforme (nerealiste): 6 luni. Termenul maxim de executie peste care ofertele vor fi considerate neconforme: 10 luni.
Perioada de garantie a lucrarilor
25
Descriere: Cea mai lunga perioada de garantie a lucrarilor, se va acorda punctajul maxim alocat ? 25 puncte; -pentru ofertele cu o perioada a garantiei mai scurta, punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: - de= (Demin./Den) x punctajul maxim alocat (25 puncte)unde P de ? punctajul acordat pentru durata de executie a lucrarilor -Demin ? perioada cea mai lunga de garantie a lucrarilor - Den ? perioada de garantie a lucrarilor precizata de ofertant Nota: In cazul in care comisia de evaluare a acordat acelasi punctaj pentru doua sau mai multe oferte, atunci autoritatea contractanta are obligatia de a incheia contractul de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret. Durataminimade garantie sub care ofertele vor fi considerare neconforme: 2 ani. Durata maxima de garantie (peste care oferta nu va fi punctata suplimentar) :10 ani..
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din seap sau la solicitare de la sediul autoritatii contractante in forma tiparita contra cost - 50 lei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2012 14:42