Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Construire sistem de canalizare in satul Bozes, oras Geoagiu, judet Hunedoara?


Detaliu pentru invitatia numarul 338738
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Geoagiu (Primaria)
Numar invitatie: 338738/02.11.2012
Denumire contract: ?Construire sistem de canalizare in satul Bozes, oras Geoagiu, judet Hunedoara?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Geoagiu (Primaria)Cod fiscal: 5742426, Adresa: Str. Calea Romanilor, nr. 141. Geoagiu, Hunedoara, Geoagiu, Telefon: 0254/248880, Fax: 0254/248881
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calea Romanilor, nr. 141. Geoagiu, Hunedoara, Geoagiu, Romania, cod postal: 335400, telefon: +40 254248880, fax: +40 254248881, persoana de contact: Adrian Vartolomei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu Primaria Geoagiu, Str. Calea Romanilor, nr. 141. Geoagiu, Hunedoara, Geoagiu, Romania, cod postal: 335400,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Construire sistem de canalizare in satul Bozes, oras Geoagiu, judet Hunedoara?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: retea de canalizare din conducte PVC ? SN4 Dn200mm 2035, 5 ml- retea de canalizare din conducte PVC ? SN4 Dn250mm 3154, 5 ml- conducta de refulare PEHD De75mm ? 2684 ml- pe traseul conductelor de canalizare sunt proiectate : o 13 buc subtraversari in tub de protectie de PVC De400mm avand fiecareo lungime de 2mo 3 buc subtraversari in tub de protectie de PVC De315mm avand fiecare olungime de 2mo 8 buc subtraversari in tub de protectie de PVC De180mm avand fiecare olungime de 2mo 5 buc subtraversari in foraj orizontal in tub de protectie de OL Dn300mmo 1 buc subtraversari in foraj orizontal in tub de protectie de OL Dn200mmS-au prevazut tuburi de protectie din PVC De400mm cu lungime de 1m la intersectiile de conducte cu alte utilitati.Pentru traversarea paraului Bozes si a afluentilor lui s-au prevazut supratraversari cu conducta PEHD izolata impotriva inghetului si radiatiilor solare pe grinda metalica conform detaliilor anexate in plansele H.15?..H.23.- statiile de pompare ape uzate menajere in zonele joase ale localitatii in numar de 4 buc- SP1 ? Qp = 3, 6mc/h Hp=10, 9mcA- SP2 ? Qp = 11, 1mc/h Hp=16, 4mcA- SP3 ? Qp = 2, 0mc/h Hp=11, 4mcA- SP4 ? Qp = 2, 0mc/h Hp=11, 4mcA- SP5 - statie de pompare ape uzate menajere amplasata la iesirea din satul Bozes, pentru pomparea apei uzate menajere preluate de la gospodariile din satul Bozes in canalizarea existenta din orasul Geoagiu Qp = 40, 2mc/h Hp=15, 2mcA- racord electric pentru statiile de pompare- racord apa pentru statia de pompare
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 682, 184 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 25.300lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Prin depunerea unui ordin de plata / fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont: RO25TREZ3705006XXX000045 deschis la Trezoreria Orastie), CF 5742426.Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar prof. Valean Ioan, ViceprimarDanciu Aurel, Secretar jr. Cimpoesu Maria, Sef Serv. Financiar, contabilitate ec. Olea Coman Corina, Director Dezvoltare dr. ing. Susan Marius, Arhitect Sef ing. Puscasu GabrielPersoanele care aproba bugetul autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica ? membrii Consilului Local: 2. Consilieri locali: BOGDAN RADU ILIE, BULUGEAN EUGEN, TATARU GEORGE, DECEBAL CATALIN TRAIAN, DINCSOREAN AUREL, GANEA CORNEL, GROZA CONSTANTIN, IGNA RADU SORIN, JOIKITS TIBERIU, MARIS SIMION, PILT CORNEL IOAN, PUSCASU STELIAN, TODERAS TITUS TIBERIU, ZAHARIE NICOLAE Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent contractului ? lucrari de constructie retele de canalizare, a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim de 3.364.368lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat o lucrare de constructii, in baza unui contract care sa fi inclus cel putin urmatoarele categorii de lucrari: retele de canalizare menajera in valoare de minim 1.682.184 lei, fara TVA, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare., Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze., Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in format electronic, atasat prezentei documentatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer