Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire spatiu de depozitare S+P


Detaliu pentru invitatia numarul 328341
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE A PERSOANELOR CU HANDICAP TALMACIU
Numar invitatie: 328341/31.05.2012
Denumire contract: Construire spatiu dedepozitare S+P
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE A PERSOANELOR CU HANDICAP TALMACIUCod fiscal: 23829394, Adresa: STR UNIRII NR 90-92, Talmaciu, Telefon: 0269/550462, Fax: 0269/550244
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR UNIRII NR 90-92, Talmaciu, Romania, cod postal: 555700, telefon: +40 269550462, fax: +40 269550244, persoana de contact: MARINELA DANES
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE A PERSOANELOR CU HANDICAP TALMACIU, STR UNIRII NR 90-92, Talmaciu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire spatiu dedepozitare S+P
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire spatiu dedepozitare S+P
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 783 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Va fi in cuantum de 5.000 lei si va constitui sub forma de virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii.Aceasta va fi valabila 90 zile la fel ca si perioada de valabilitate a ofertei.Aceasta va fi constituita conform art.86 din HG 925/2006.Conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, in cazul in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului o suma egala cu 2.807, 83 lei din garantia de participare. Pentru IMM -uri cuantumul garantieie de participare va fi de 2.500lei.
Garantie de buna executie
Va fi in cuantum de 10% din valoarea contractului si va constitui prin instrument de garantare emis in conditiile legii.Aceasta va fi constituita in conformitate cu art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. 2. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferta. Nota: Se accepta si copii lizibile ale acestor certificate, cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicitarea ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Conditie de calificare cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Declaratia priv. calitatea de participant la procedura ? Form. sect Formulare; Certif de particip la licitatie cu oferta indep. ? Form. sect. FormulareDeclaratia privind eligibilitatea ? Form. sect Formulare; Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Form.sect. Formulare, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in preved. art. 69^1 Lista pers. cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante conform art.691 din O.U.G. 34/2006: director Pitu Lucian Gabriel;contabil sef Craciun Marinela;Bobeica Ioan-administrator;Radoiu Paraschiva- coordonator de specialitate Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte: -obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani va fi de 300.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista cuprinzand contracte similare indeplinite si finalizate in decursul ultimilor 5 ani, Ofertantul va prezenta uncontract care sa aiba ca obiect executia unor lucrari similare cu cea supusa licitatiei, in valoare de minim 200.000 lei fara TVADemonstrarea experientei similare se va face prin prezentarea unui contract insotit de procesul verbal de receptie si recomandare din partea beneficiarului., Declaratieprivind numarul mediu al personalului in ultimii 3 ani, Informatii privind personalul de specialitate: - Inginer Responsabil cu Executia- Inginer specialist in instalatiiSe vor prezenta CV-ul impreuna cu diplome, atestate valabile care sa ateste calificarea solicitata., Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, Informatii privind subcontractantii Certificat ISO 9001 sau alte documente echivalente care sa ateste ca este implementat un sistem de managent al calitatii, Certificat ISO 14001 sau alte documente echivalente care sa ateste ca este implementat un sistem de managent al mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 07:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer