Achizitie publica - CONSTRUIRE STADION JUC ARENA
Detaliu pentru invitatia numarul 336223
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336223/27.09.2012
Denumire contract: CONSTRUIRE STADION JUC ARENA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA JUCU (PRIMARIA)Cod fiscal: 4426212, Adresa: JUCU DE SUA NR.112, Jucu de Sus, Telefon: 0264233084, Fax: 0264233084
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP(www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSTRUIRE STADION JUC ARENA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSTRUIRE STADION
II.1.6) CPV: 45212224-2 - Lucrari de constructii de stadioane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 855, 791.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 17000 lei, perioada de valabilitate fiind de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Aceasta se va constitui prin virament bancar in contul RO94TREZ2165006XXX018633, deschis la Trezoreria Cluj-Napoca, Comuna Jucu , cod fiscal 4426212, sau printr-un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de asigurari, in conformitate cu art.86, alin.1 din HG 925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta obligatoriu scanata in SEAP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original de catre toti operatorii economici la Reg.Primariei Comunei Jucu, Jucu de Sus, nr.112, in atentia biroului de achizitii publice pana la data si ora limita de depunere a ofertelor mentionata in invitatia de participare.Cuantum 17000 lei, perioada de valabilitate fiind de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Aceasta se va constitui prin virament bancar in contul RO94TREZ2165006XXX018633, deschis la Trezoreria Cluj-Napoca, Comuna Jucu , cod fiscal 4426212, sau printr-un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de asigurari, in conformitate cu art.86, alin.1 din HG 925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta obligatoriu scanata in SEAP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original de catre toti operatorii economici la Reg.Primariei Comunei Jucu, Jucu de Sus, nr.112, in atentia biroului de achizitii publice pana la data si ora limita de depunere a ofertelor mentionata in invitatia de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executieeste de 10 % din pretul contractului fara TVA si se constituie conform art.90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, sau prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante conform prevederilor Hg 1045/2011.In cazulofertantilor care se regasesc in categoria IMM, garantia se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitate de indeplinire complectare si prezentare formular2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitate de indeplinire complectare si prezentare formular3. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele4. Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele5. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitate de indeplinire complectare si prezentare formular B6. Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69 1(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitate de indeplinire complectare si prezentare formular APersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Pojar Ioan Dorel ?primar, Bucur Ioan-viceprimar, Bal Aurelia-responsabil achizitii, Fesnic Angela Gabriela-contabil, Pop Ioan Tudor-inspector urbanism, Magdas Victor-consilier, Pacurar Dorel-consilier, Moldovan Valentin-consilier, Pop Ioan-consilier, Cocosi Mihai-consilier, Dragan Cornel-consilier, Sziladi Adrian Cristian-consilier, Ghirisan Dumitru-consilier, Chira Lazar ?consilier, Ruja Cristian Mihai-consilier, Olosutean Petru-consilier, Bardosi Sorin-consilier.In cazul unei asocieri toate documentele privind situatia personala a ofertantului vor fi prezentate de catre fiecare asociat 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC.Pentru persoanele juridice straine se vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratii bancare corespunzatoareOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie in suma de 100000 lei pe o perioada de 6 luni.2. Bilantul contabil pe anii 20009, 2010, 2011.3. Cifra de afaceri-cifra de afaceri in domeniul de activitate aferenta obiectului contractului pe o perioada de 3 ani sa fie de 1600000 lei pe an.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. O lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani(ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor )Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat lucrari similare obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant.Se solicita minimum un contract de lucrari de natura si comlexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii a carui valoare sa fie de cel putin 855791.2 lei fara TVA., 2. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor deConducere in ultimii 3 ani.Prezentare CV-uri pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului.Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -un responsabil tehnic cu executia , pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata.-un responsail cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini., .Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Implementarea Standardului de Management al calitatiiCertificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.In cazul unei asocieri prezentarea certificatului este obligatorie pentru liderul asocierii.Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor, Implementarea Standardului de Management de Mediu-Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru liderul Asocierii.Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data depuneriiOfertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP (www.e-licitatie.ro) atasat prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 12:14