Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?CONSTRUIRE STATII DE EPURARE? IN CADRUL COMPONENTEI ?RETEA CANALIZARE MENAJERA SI CONSTRUIRE STATII DE EPURARE SAT HOREA, COMUNA HOREA?


Detaliu pentru invitatia numarul 354122
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA HOREA (PRIMARIA HOREA)
Numar invitatie: 354122/25.09.2013
Denumire contract: ?CONSTRUIRE STATII DE EPURARE? IN CADRUL COMPONENTEI ?RETEA CANALIZARE MENAJERA SI CONSTRUIRE STATII DE EPURARE SAT HOREA, COMUNA HOREA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HOREA (PRIMARIA HOREA)Cod fiscal: 4562249, Adresa: str. Nicola Vasile Ursu, nr. 50, com Horea, Jud. Alba, Horea, Telefon: 0258/767334, Fax: 0258/767011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. VALEA ARAZII, NR 2, comuna Horea, Jud. Alba, Horea, Romania, cod postal: 517340, telefon: +40 258767334, fax: +40 258767011, persoana de contact: Primaria Comunei Horea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. VALEA ARAZII, NR 2, comuna Horea, Jud. Alba, Horea, Romania, cod postal: 517340, telefon: +40 258767334, fax: +40 258767011, persoana de contact: Primaria Comunei Horea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?CONSTRUIRE STATII DE EPURARE? IN CADRUL COMPONENTEI ?RETEA CANALIZARE MENAJERA SI CONSTRUIRE STATII DE EPURARE SAT HOREA, COMUNA HOREA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?CONSTRUIRE STATII DE EPURARE? IN CADRUL COMPONENTEI ?RETEA CANALIZARE MENAJERA SI CONSTRUIRE STATII DE EPURARE SAT HOREA, COMUNA HOREA cuprinzand urmatoarele lucrari: Statie de epurare noua pentru 1200 PE cu un debit zilnic de 155, 3 mc. si o statie de epurare compacta pentru 50 PE, avand un debit de 4, 68 mc zilnic.Valoarea estimata si aprobata fara TVA, este de 1180509, 59 Lei echivalentul a 315534, 59 Euro la cursul BNR valabil in data de 30.06.2008 de 1 Euro = 3, 7413 lei(curs folosit in cadrul proiectului integrat).Din aceasta valoare , valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute este de 107319, 05 lei(adica o pondere de 9, 09% din valoarea totala estimata a contractului de lucrari fara diverse si neprevazute, conform documentatiei tehnico economice aprobate a proiectului).
II.1.6) CPV: 45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 180, 509.59 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 10731 lei. Valabilit: 90 zile de la data limita de dep. a ofertelor.Forma de constit. a gar. de part: in conf cu preved. art.86 din H.G. 925 (*actualizata*) pt aprob. Norm. de aplic. a preved. Referit. la atribuirea contr. de achiz. publica, si conf art. 43^1 din OUG a Guv. nr. 34/2006, , a contr. de conces. de lucrari publice si a contr. de conc. de servicii.Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz.Ofertele depuse pana cel tarziu data si ora desch. fara constit. Gar. de part., sau neinsotite de dovada, in original, a constit. Gar.de part. in modul solicitat prin prezenta doc. de atribuire, vor fi respinse si returnate ofertantului daca este prezent la sedinta de deschid., sau prin posta daca ofertantul nu este prezent la sedinta de deschid. Nota: Pentru Pers. juridice straine, doc. de garantie bancara, vor fi prezentate in original, la care se va alatura traducerea autorizata in limba romana si legalizarea acestora in limba romana. Pentru Gar. de part. constituita prin virament bancar (se va folosi contul COMUNEI HOREA: RO25TREZ0065006XXX000594 deschis la TREZ. CAMPENI, cod fiscal 4562249) Gar. trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie: -sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat sau neconditionat-sa faca referire expresa la procedura.Gar. de part. emisa in alta limba va fi prezentata in original insotita de traducere legalizata in limba romana.Ofertantii care se incadreaza in prev. Legii nr.346/2004 beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei Acestia vor prezenta anexat garantiei o decl. pe proprie rasp., conf. Anexei 1 din Lege, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM. .Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca aut. contr. nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10% din pretul fara TVA al contractului. Daca op. economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat .Garantia de buna executie, cf. art.90.alin. (1)-(3) din HG 525/2006 si se poate constitui prin: Scrisoare/ asigurare de garantie bancara emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care trebuie depusa la contract, in original, si constituie anexa la contract SAU prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala depusa nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind calitatea de participant la procedura: Formularul nr. 7 Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 8 Certificat de participare cu oferta independenta, Formularul nr. 9 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese)Nota: Formularul nr. 9 va fi prezentat si de catre sustinator si/sau subcontractant. Persoanele cu functie de decizie in cadrul AC: Primar Nicola MarinSecretar Mates IoanViceprimar Trif IoanReferent proiecte fonduri europene MATES FLORIN CIPRIANreferent cadastru Mates Romanreferent Costea GheorgheContabil Mates Cornel GheorgheConsiliul Local al comunei HOREA: COSTEA LUCIAN, HAN VIRGIL SORIN, MATES IOAN, NEAG I. IOAN, NEAG D.IOAN, NICOLA NICOLAE, NICOARA CORNEL, OLAR DANIEL IONUT, ONETIU NICOLAE, ONET PETRUFormularul nr. 10 Informatii generale despre ofertant, Formularul nr. 11 Date despre asociere (daca este cazul), Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere ( daca este cazul Formular nr. 12)Informatii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006: Formularul nr. 13 Declaratie privind eligibilitatea, Cazier judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil), din care sa rezulte ca operatorul economic nu are condamnari.Nota: Sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180. 4.Informatii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Formularul nr. 14 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Nota: Sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute de art. 181, lit. a), c^1) si d). In acest sens vor completa Formularul nr. 14A Ofertantul va prezenta certificatul de atestare fiscala, din acestea sa reiasa , lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care este termenul limita de depunere a ofertelor , emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, cu valabilitate conform legislatiei in vigoare, - in original sau copie conform cu originalul.Ofertantul va prezenta certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale , referitoare la situatia obligatiilor scadente, din acestea sa reiasa , lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care este termenul limita de depunere a ofertelor , pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare, in original sau copie conform cu originalul.modalitatea de depunere a Certificatului constator conf. art.5 din Ordinul 509-2011 ANRMAPPersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea indeplinirii cerintei ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, conform prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a lunii anterioare termenului de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a uneiasociatii profesionale care are competente in acest sens. In cazul unei asocieri, documentele solicitate in aceasta sectiune se vor prezenta de catre fiecare asociat Inregistrarea ca persoana juridica/fizica romana/straina: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in domeniul de activitate si este autorizat sa execute tipul de lucrari supus procedurii de achizitie( obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC).In cazul unei asocieri, documentele solicitate in aceasta sectiune se vor prezenta de catre fiecare asociat modalitatea de depunere a Certificatului constator conf. art 5 din Ordinul 509-2011 ANRMAP.Lipsa codului CAENautorizataferent codului CPV al achizitiei din domeniile de activitate declarate la Oficiul Registrului Comertului descalifica ofertantul sau asocierea.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, certificatul constatator in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii.Certificarea calitatii de participant la procedura ca persoane juridice /fizice straine Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/atestare/apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va anexa si traducerea autorizata a acestora
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1- Cifra de afaceri: Autoritatea contractanta solicita acesta cerinta ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani Media cifrei de afaceri (in domeniul contractului- constructii) pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie de minim 2146000 lei, fara TVA; 2. 2.Se vor depune documentele contabile in sustinerea cifrei de afaceri;;In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente. pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a sit.ec. si fin. a candidatului/ofertantului.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu annual lei/valuta comunicat dd BCE pentru fiecare an in parte respectiv 2010, 2011, 2012. In situatia in care op ec are mai putin de 3 ani de la infiintare CA se solicita proportional cu data infiintarii.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50%. In acest sens ofertantul va depune in afara ofertei ca si document de participare o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor. Demonstrarea sit ec si fin se realizeaza, dupa caz, prin prezentarea unuia sau mai multor doc relevante, cum ar fi: a)bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul;b)declaratii privind CA in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activ din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile;In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei terte persoane, atunci se va prezenta un angajament ferm , prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea ontractului. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita inintregime de catre un singur tert sustinator.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006.Demonstrarea capac ec si fin pt ofertantii nerezidenti se va face prin: 1. Media cifrei de afaceri (in domeniul contractului- constructii ) pe ultimii 3 ani (2010, 2011 , 2012) sa fie de minim 2146000 lei, fara TVA;2. 2.Se vor depune documentele contabile in sustinerea cifrei de afaceri;;Ofertantii nerezidenti pot face demonstrarea capacitatii economice si financiare prin prezentarea de documente relevante emise de organe competente din tara de rezidenta. Pentru persoanele juridice straine pentru calculul echivalentei cifrei de afaceri , se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat dd BCE pentru fiecare an in parte respectiv 2010, 2011, 2012, Cerinta 2. Acces la resurse reale in valoare de cel putin 1073190, 54 lei pentru o perioada de 2 luni de la inceperea efectiva a lucrarilor. 1. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnariicontractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de execu?ie a lucrarii pentru perioada precizata. Dovada accesului la linii de credit, confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru perioada impusa, in valoare de cel putin 1073190, 54 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare. Suma solicitata se calculeaza dupa formula: (valoare estimata contract/perioada derulare contract) X perioada solicitata de autoritatea contractanta = S, pentru asigurarea cash-flow-ului pe durata executarii contractului.Ofertantul are obligatia de a prezenta autoritatii contractante dovada ca dispune de lichiditatile financiare necesare sustinerii investitiei. In acest sens ofertantul va prezenta ca si dovada a respectarii acestei cerinte, unul din urmatoarele documente financiare: - scrisoare emisa de o banca comerciala prin care sa confirme existenta surselor de finantare necesare (depozit bancar nominalizat pentru prezentul proiect); - linii de credit special deschise si confirmate de emitent;, Nota : In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei terte persoane, atunci se va prezenta un angajament ferm prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele financiare si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului Cerinta privind lichiditatile solicitate poate fi indeplinita prin resursele ofertantului si/sau tertului sustinator Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) .Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.In conformitate cu art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere (Formular nr. 6 Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv valori, cantitati si altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara: indeplinirea urmatoarelor: Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit: cel putin un contract de executie de lucrari pentru constructii de statii de epurare cu o valoare de cel putin 1073000 lei Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, pentru fiecare lucrare se vor prezenta: -certificari de buna executie si/sau documente relevante din care sa reiasa: beneficiarul, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu, daca au fost duse la bun sfarsit. Nota: In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant/asociat se vor prezenta documente relevante din care sa reiese calitatea de subcontractare/asociere, cu indicarea partii indeplinita de acestia, 2.Personal cheie pt. executia contractului: Reprezentant Antreprenor ?dovada implicarii acestuia intr-un proiect de lucrari de construire de statii de epurare, in cel putin 1 proiect. - Experienta profesionala a "Reprezentant Antreprenor" (CV) ; - in vederea demnostrarii experientei din CV , ofertantului clasat pe locul intai i se vor solicita documente emise de angajatori sau alte referinteResponsabil tehnic cu executia ? atestat valabil la data limita de de depunere a ofertelor., 3.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Echipamentele si utilajele de mai jos sunt considerate ca nivel minim: Macarale cu raza de actiune corespunzatoare - 1 buc Excavator - 1 buc Incarcatoare frontale - 1 buc Autobasculante -1 buc Camioane - 1 buc Buldo-excavator pentru spatii inguste-1 buc Autobetoniere -1 buc Echipament sudura conducte PEID -1 buc Echipamente pentru compactare - 1 buc, 4.Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Se vor indica partile din contract pe care subcontractantul /subcontractantii urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/ acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora Nota: Contractele incheiate intre Antreprenor si Subcontractanti vor deveni anexe la contractul incheiat intre Autoritatea Contractanta si Antreprenor. Autoritatea contractanta poate accepta un subcontractant, in timpul derularii contractului de achizitie publica, altul decat cei nominalizati in oferta, in cazul in care considera ca este in avantajul finalizarii contractului de lucrari si cu respectarea urmatoarelor conditii: a) Pe parcursul derularii contractului, operatorul economic declarat castigator nu are dreptul de a introduce un subcontractant fara acceptul Autoritatii Contractante; b) Ofertantul declarat castigator va incheia un contract cu subcontractantul in aceleasi conditii in care el a semnat contractul cu Autoritatea Contractanta; c) Introducerea unui subcontractant nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art.190 Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006. Angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese).? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte privind experienta similara, reflectata prin prezentarea unei liste de lucrari, atunci angajamentul ferm trebuire sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati in indeplinirea contractului sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului. In situatiile prezentate mai sus, sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului., Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus conduce la declararea ofertei ca fiind ?inacceptabila? in conformitate cu prevederile art.36 din HG 925/2006. In conformitate cu art.11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere (Formular nr. 6 Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. 4si 5 din HG nr. 925/2006 modificata prin HG 834/2009 pentru demonstrarea capacitatii sale tehnice si / sau profesionale, acesta are obligatia de a prezenta pana la data limita de depunere a ofertelor, in anexa la declaratia pe propria raspundere, in mod obligatoriu datele din contractele de lucrari referitoare la: beneficiarul, obiectul, valoarea, perioada de executie, caracteristici tehnice ale contractului respectiv etc., Modul de indeplinire a criteriilor de calificare, de catre ofertanti, se regaseste in Anexa II la Ordinul nr. 509 din 14 septembrie 2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie emis de catre ANRMAP. Aceasta Anexa este pusa la dispozitia operatorilor economici in sectiunea Formulare din Documentatia de Atribuire. Modul de obtinere a Documentatiei de Atribuire: Autoritatea contractanta a publicat toata documentatia in SEAP. Toate clarificarile aferente proiectului vor fi postate pe adresa de internet http: //www.e-licitatie.ro si vor fi semnate de insusire si anexate la documentatie.Toti operatorii economici vor avea acces la toate informatiile care vor apare pe parcursul derularii procedurii de achizitie.Daca valorile prezentate in documente sunt exprimate in euro, pentru conversia in LEI se va utiliza cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv Documentele exprimate in alte monede decat euro, pentru conversie se va folosi rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana(www.ecb.int) pentru anul in care documentul a fost emis. In cazul ofertantilor straini documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise insotite de traducere autorizata in limba romana, In procesul de evaluare a conformitatii ofertelor cu cerintele minime decalificare, comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a nu solicita altedocumente suplimentare referitoare la eligibilitatea ofertantului/ofertantilorde la nici unul dintre ofertanti, in afara cazurilor reglementate in mod expresde lege, evaluarea realizandu-se doar pe baza documentelor depuse inoferta. Toate documentele vor fi valabile la data limita de depunere aofertelor. Sistem de management al calitatii implementat: certificat de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 sau standarde echivalente), valabile la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul de activitate ce face obiectul contractului, pentru ofertant. Documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate. In cazul asocierii cerinta trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pt. partea de contract care o realizeaza. Nota: Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.In evaluarea ofertelor, spre ex. un document in care se precizeaza ca auditul de certificare al unui operator economic a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa, poate constitui o dovada a indeplinirii cerintei., Sistem de management al mediului implementat: certificat eliberat de organisme de certificare pentru sistemul de management de mediu (ex. ISO 14001 sau standarde echivalente), valabile la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul de activitate ce face obiectul contractului, pentru ofertant. Nota: Documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate. In cazul asocierii cerinta trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pt. partea de contract care o realizeaza. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.In evaluarea ofertelor, spre ex. un document in care se precizeaza ca auditul de certificare al unui operator economic a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa, poate constitui o dovada a indeplinirii cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2013 16:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer