Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Construire teren de handbal, imprejmuire si retele exterioare, Scoala Nichita Stanescu, Ceptura?


Detaliu pentru invitatia numarul 332832
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Ceptura (Primaria Comunei Ceptura)
Numar invitatie: 332832/01.08.2012
Denumire contract: ?Construire teren de handbal, imprejmuire si retele exterioare, Scoala Nichita Stanescu, Ceptura?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Ceptura (Primaria Comunei Ceptura)Cod fiscal: 2845222, Adresa: Comuna Ceptura, , Ceptura, Telefon: 0244-445002, Fax: 0244-445002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Construire teren de handbal, imprejmuire si retele exterioare, Scoala Nichita Stanescu, Ceptura?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire teren de handbal, imprejmuire si retele exterioare, Scoala Nichita Stanescu, Ceptura in conformitate cu specificatiile din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 257, 158 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 5000 lei. A se vedea nota de mai jos.b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 2571, 78 ron(reprezentand 1% din valoarea estimata).c) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2. ordin de plata in contul RO36TREZ5245006XXX001163 deschis la Trezoreria Mizil (CUI 2845222), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) sau in format electronic (in S.E.A.P.), cu conditia semnarii acesteia cu semnatura electronica de catre banca/societatea de asigurari emitenta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: - Formularul nr. 1 ? Declaratie de eligibilitate;
- Formularul nr. 2. ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.u.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente la data depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la data depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Formularul nr. 13 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Formularul nr. 14 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante cum ar fi: Nicolae Pana? Primar, Traian David-Viceprimar, Mihalache Alexandru ? secretar, Olga Dumitrescu? consilier achizitii, , consilieri locali Anghel Catalin, Chioveanu Constantin, Cretu Elisabeta, David Traian, David Ciprian, Deaconu Vasilica, Gogu radu, Iordache Vasile, Istrate Nicolae, Matei Florin, Ploscaru Giginica, Sentaru ovidiu, Vasile Grigore.Nota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Astfel, pentru ofertele care se depun intre data 01 ? 25 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in cursul lunii anterioare depunerii ofertelor.Pentru ofertele care se depun intre data de 26 ? 31 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scaden?a in luna in curs.c. Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor ?i impozitelor se va face la nivelul societa?ii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract.c. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.d. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.e. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta. Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 500.000 lei.Se solicita bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaeri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societa?i specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu condi?ia ca acestea sa con?ina informa?iile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani un contract de executie lucrari avand ca obiect punerea in opera de baze sportive, a carui valoaresa fie de minim 275.000 Lei (fara TVA).Lucrarile/serv. prez. in scopul dovedirii exp.sim.tb sa reprezinte lucrari/serv. efectiv executate/prestate, sens in care se vor prezenta dovezi coresp.priv. executia/prestarea acestora (doc.din cadrul carora sa rezulte natura, tipul si complexitatea, respectiv caracteristicile lucrarilor/serv. executate/prestate), cum ar fi: procese-verbale de receptie, situatii de lucrari (insusite de beneficiar), recomandari si facturi emise cu referire la lucrarile/serviciile prezentate (insotite de documente care sa ateste incasarea sumelor inscrise in facturi, cum ar fi extrase de cont)., Ofertantii vor prezenta cel pu?in o recomandare (datata, semnata, parafata de catre beneficiar)/certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru fiecare tip de activitate sau lucrare care face obiectul experientei similare., Continuare cerinta privind utilajele: Se solicita: a. Documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte ca operatorul economic dispune de utilajele/echipamentele respective pentru indeplinrea corespunzatoare a contractului, Cerinta nr. 3Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Ofertantul tb. sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialit.necesar pt.indeplinirea contractului: - - 1 responsabil tehnic cu executia (RTE), pentru lucrari specifice celor din documentatia tehnicaatestat in domeniul constructii civile industriale si agricole;
- 1 sef santier cu studii de inginerie - constructii, cu o vechime de cel putin 3 anisi o experienta profesionala relevanta in proiecte similare;1 responsabili cu controlul tehnic de calitate, cuo experienta profesionala relevanta in proiecte similare (CTTC/CQ/AQ);, Continuare cerinta nr. 3In sensul cerintelor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport coresp. din care sa rezulte indepl.cerin?.solicitate, astfel: - cartile de munca sau, dupa caz, contractele individ.de munca si/sau ctr.de prestari serv.incheiate intre ofertant si pers. respective (care sa asig. trasabilit.includerii in oferta a respectiv.specialist) si/sau alte doc.de natura recomand./declaratiilor de la beneficiari si angajatori, astfel incat din documentele prezentate sa rezulte indepl. cerint.priv.profilul/experienta specialistilor propu?i;, - dipl. priv. specializ. personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala);
- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in term.de valabilit.la data dep.ofertelor sau, in lipsa acestora, copii certif.ale transcript., decl.pe propr.raspund.din partea expertului incheiata in forma autententica.priv.experienta/certif. echiv. detinute, insotite de dovada resp. certif., a deciziilor de numire pentru pozitia respectiva si copia doc.de specializare in baza careia s-a realizat numirea. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau, dupa caz, cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul de a face aplicarea prevederilor art. 11 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 in legatura cu toate documentele prezentate., Continuare cerin?a nr. 3Se solicita: Documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent pentru serviciile de proiectare si lucrarile de executie care fac obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit., Implementarea standardului privind sistemul de management al mediului din seria ISO 14001 pentru lucararile de executie care fac obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer