Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construire teren sintetic de soprt la ?coala cu cl I-VIII Galda de Jos


Detaliu pentru invitatia numarul 334762
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Galda de Jos (Consiliul Local Galda de Jos), Jud. Alba
Numar invitatie: 334762/04.09.2012
Denumire contract: Construire teren sintetic de soprt la ?coala cu cl I-VIII Galda de Jos
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Galda de Jos (Consiliul Local Galda de Jos), Jud. AlbaCod fiscal: 4561928, Adresa: Galda de Jos, Principala, 90, Galda de Jos, Telefon: 0258846032, Fax: 0258846032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Galda de Jos, Principala, nr.90, Galda de Jos, Romania, cod postal: 517285, telefon: +40 0258846032, fax: +40 0258846032, persoana de contact: Floare Giorgiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Galda de Jos, Principala, nr.90, Galda de Jos, jud Alba, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire teren sintetic de soprt la ?coala cu cl I-VIII Galda de Jos
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire teren sintetis de sport de 36mx18m, amenajare alei, spa?ii verzi, construire imprejmuire
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 613 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 4032 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 zile (de la data limita de primire a ofertelor). Modul de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume de bani (pentru garantiile reduse ca valoare), ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO25TREZ0025006XXX000163 , deschis la Trezoreria Alba Iulia, care se prezinta in original.In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conf. art.278?1, alin. 1, lit.a) din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10 % din valoarea contr.de lucr.fara TVA. conf.art. 89, din HG 925/2006. Ea se constituie la alegere: conf.art.90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modif.si compl.ult., prin: - instrument de garantare sau retineri succesive din suma datorata pentru fact.part cu respectarea HG 1045/2011 care modif.al.3 al art.90 din HG 925/2006.In acest caz contr.are oblig.de a deschide la o unitate a Trez.Statului din cadrul organului fiscal competent in adm.acestuia, un cont distinct la disp.aut.contr.comunei Galda de Jos.Suma initiala care se depune de catre contr.la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.fara TVA. Pe parcursul indepl.contr.aut.contr.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succ.din sumele datorate si cuvenite contr.pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 prin completarea si prezentarea Formularului 9 si/sau certificat echivalent (prezentate inclusiv de catre tertul sustinator, daca este cazul); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006: completarea si prezentarea Formularului 10 (prezentat inclusiv de catre tertul sustinator, daca este cazul);confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isiare sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Declaratia - Certificat de participare cu oferta independenta, (Formularul A);Evitarea conflictului de interese -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 ? Formularul B. Se va solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prev.art. 69^1 din OUG 34/2006 atat de subcontractant, cat si de tertulsustinator, daca e cazul); Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar RAICA ROMULUS; Viceprimar PASTRAV TUDOR; Contabil VOICA ANGELA; Secretar PASTIU MARIA ; Responsabil Achizitii Publice si presedinte comisie de evaluare GIORGIU FLOARE, membrii comisiei de evaluare oferte POPA RAZVAN si SIBISAN EMIL, IUONAS FLAVIA - membru de rezerva, consilieri locali BORZA FLORIAN, CUTEAN CATALIN, FARKAS ATTILA, FRINCU SEVER, FRINCU HOREA, FRINCU EMIL, GIORGIU LIVIU, GOIA NICOLETA, GOIA TRAIAN, GORONEA SPIRIDON, NEAG IOAN, PASTRAV TUDOR, VALEA IOAN Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (doc. in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul); Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. In cazul ofertantului clasat pe primul loc, autoritateacontractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract pe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie de minim 400.000 lei.Aceasta valoare va fi prezentata prin media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. In situatia in care un ofertant si-a inceput activitatea economica de mai putin de trei ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro.Bilanturi contabile/extras de bilant/raport de audit in copie pt ultimii 3 ani - altele
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. - Anexa (Detalierea contractelor incluse in Formularul 16), Experienta similara: Operatorii economici vor face dovada executarii si finalizarii unuia sau a mai multor contracte avand ca obiect executia de lucrari similare celor in cauza cu o valoare minima cumulata de 200.000 lei fara TVA.Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va tine cont de cursulmediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.roPrezentarea de procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau finale insotite de recomandari ale beneficiarilor lucrarilor, O declaratie referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor se poate face si prin angajament de punere la dispozitie, Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind asigurarea personalului necesar realizarii contractului.Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si de al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, nominalizarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Se vor prezenta CV-urile din care sa reiasa experienta profesionala generala si cea specifica, copii ale angajamentelor, contractelor de colaborare sau ale contractelor de prestari servicii incheiate anterior datei de deschidere a ofertelor, declaratiile de disponibilitate, copii dupa diplome, care sa ateste specializarea personalului, copii dupa autorizatii/certificate de atestare profesionala specifice domeniului aferent contractului Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei.Se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?., Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, ISO 14001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei.Se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 07:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer