Achizitie publica - Construire unei gradinite si mansardarea a doua cladiri existente, Sector 1, Bucuresti
Detaliu pentru invitatia numarul 329680
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329680/18.06.2012
Denumire contract: Construire unei gradinite si mansardarea a doua cladiri existente, Sector 1, Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1Cod fiscal: 26363506, Adresa: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 0213193251, Fax: 0213193252
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014820, telefon: +40 213193251, fax: +40 213193252, persoana de contact: Mihail Dragos BADEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante din Bdul. Poligrafiei nr. 4, Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare unitati de invatamant si spitalicesti)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construire unei gradinite si mansardarea a doua cladiri existente, Sector 1, Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construirea unei gradinite pentru 200 de copii(S+P+2) , mansardarea unei Sali de sport in incinta Liceului HRISTO-BOTEV, din Calea Grivitei nr.56 si mansardarea Gradinitei nr.46 din strada Marmurei nr. 13-15.
II.1.6) CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 966, 052 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste de 239.321 lei. Se va completa Formular 15, Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 este de 8.756, 61 lei.Modul de constituire a garantiei de participare, conform HG 925/2006, cu modificari si completari: -instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau -ordin de plata in contul A.U.I.P.U.S.P., deschis la Trezoreria Sector 1 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular, avandu-se in vedere inclusiv acoperirea clauzei impuse prin art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1). In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 10 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana autorizata.Se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor, neprezentarea acesteia in conditiile specificate conduce la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de lucrari, exclusiv TVA. Se va completa Formularul 16. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele minime obligatorii: Se va completa Formularul 1 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Formular 2 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Formular 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006. persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Mihail Dragos Badea, Mihai Dan Cucu, Teodora Angelescu, Virlan Florica, si conform Ordinului ANRMAP 170/2012, persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante - Anca Ludu, Bogdan Pitigoi, Andrei Ioan Chiliman.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Ofertantul va completa Formularul 4 - Declaratie privind eligibilitatea. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Se va completa Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Vor fi prezentate certificate in copie lizibila, conforma cu originalul, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, conform Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011 Mentiune: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana si legalizate) Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei?in oricare din formele prevazute de Ordinul 509/2011.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana, legalizate.In cazul in care ofertantul este clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, valoarea minima impusa este de 23.932.104 Lei.In vederea dovedirii acestei informatii operatorul economic va prezenta copie dupa bilantul contabil aferent ultimilor trei ani., Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor (declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace financiare suficiente in cuantum de minim 2.393.210Lei, pentru o perioada de minim 3 luni. Se vor prezenta numai documente in original emise de catre Banca cu maxim 10 zile inainte de data deschiderii ofertelor, si vor purta numele in clar a persoanei care atesta bonitatea. Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta in origina
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani, Lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani.Ofertantul va prezentacel putin 1 (unu) contract indeplinit in ultimii 5 ani (2007, 2008, 2009, 2010, 2011) cu o valoare egala sau mai mare decat 11.966.052 lei si al carui obiect a fost executia de lucrari de constructii la institutii de invatamant care sa cuprinda obligatoriu : lucrari de structura, arhitectura, instalatii electrice, instalatii sanitare, termoventilatii si amenajari exterioare.Experienta se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform cerintelor din caietul de sarcini.Ofertantul va mentiona care sunt echipamentele, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele, baza de productie, alte mijloace fixe si dotari si daca sunt asigurate din dotarea proprie si / sau prin contracte de inchiriere. Operatorul va face dovada detinerii utilajelor mentionate prin documente justificative (facturi, acte de proprietate, contracte de leasing , etc) Pentru utilajele minim solicitate inchiriate se va prezenta contract de inchiriere, in copie pe care se va mentiona conform cu originalul, semnata si stampilata.Daca operatorul economic nu detine in proprietate utilajele solicitate prin caietul de sarcini, se va permite si prezentarea unui angajament, Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice si financiare initiale., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica conform cerintelor din caietul de sarcini-Responsabil tehnic cu executia ? inginer/subinginer in domeniul constructii atestat profesional de institutiile abilitate. -Responsabil control tehnic de calitate ? inginer/subinginer in domeniul constructii atestat profesional de institutiile abilitate, sau numit prin decizie interna de conducerea societatii. Pentru personal se vor prezenta: CV-uri (Formularul 17), Copii ale diplome, un specialist in domeniul sanatatii si securitatii in munca, care va coordona pe toata durata contractului activitatile necesare indeplinirii tuturor obligatiilor ce revin angajatorului in conformitate cu prevederile legislative in domeniu.un specialist in domeniul prevenirii si stingerii incendiilorcare va coordona pe toata durata contractului activitatile necesare indeplinirii tuturor obligatiilor ce revin angajatorului in conformitate cu prevederile legislative in domeniu.acestia trebuie sa posede o experienta profesionala de cel putin 5 ani si sa fi fost implicati in derularea unui contract similar. Copii ale diplomelor, atestatelor, legitimatiilor valabile la data depunerii ofertei., ?Un inginer constructor, specializarea constructii civile, care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.-Inginer constructii- inginer absolvent al unei facultati cu profilul constructii. -Inginer instalatii- inginer absolvent al unei facultati cu profilul instalatii.CV-uri (Formularul 17), acestia trebuie sa posede o experienta profesionala de cel putin 5 ani si sa fi fost implicati in derularea unui contract similar. Copii ale diplome Standardele de asigurarea calitatii: copie Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor si care sa acoperelucrarile de executie, dincontractul de achizitie publica, care face obiectul prezentei licitatii.Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente din care rezulta ca sunt in curs de obtinere a certificarilor solicitate si cei care nu aucertificari care sa acoperelucrarile de executie dincontractul de achizitie publica, care face obiectul prezentei licitatii.In cazul asocierii, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte certificatele mentionate mai sus., Standarde de protectia mediului: copie Certificat ISO 14001/2005 sau echivalent in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor si care sa acoperelucrarile de executie, dincontractul de achizitie publica, care face obiectul prezentei licitatii.Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente din care rezulta ca sunt in curs de obtinere a certificarilor solicitate si cei care nu aucertificari care sa acoperelucrarile de executie dincontractul de achizitie publica, care face obiectul prezentei licitatii.In cazul asocierii, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte certificatele mentionate mai sus.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (75 de puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P1 financiar( n) = (pret minim/pret n) x 75
Termen de executie
20
Descriere: a)Pentru cel mai mic termen de executie al lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 20 puncte;Pentru alt termen de executie al lucrarilor decat cel prevazut la litera a) se acorda puncte proprtional cu punctajul maxim acordat astfel: P2 termen de exec.(n)=[termen minim de executie ofertant/termende executie(n)]x 20
Timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie
5
Descriere: timpul de mobilizare va fi exprimat in ore.Pentru cel mai scurt timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor, se va acorda punctajul maxim alocat ? 5 puncte;pentru ofertele cu timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor mai lung, punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: P3 timp de mob.constatare(n) = (timpul minim mobilizare./timpul mobil.constarare( n) x5
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se regaseste in format electronic, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 10:29