Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construirea a 3 camine culturale in comuna Petrestii de Jos, jud. Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 338467
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNAPETRESTII DE JOS
Numar invitatie: 338467/30.10.2012
Denumire contract: Construirea a 3 camine culturale in comuna Petrestii de Jos, jud. Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAPETRESTII DE JOSCod fiscal: 5507056, Adresa: PRINCIPALA, NR.76, Petrestii de Jos, Telefon: 0264-310260, Fax: 0264-310260
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRINCIPALA, NR.76, Petrestii de Jos, Romania, cod postal: 07455, telefon: +40 0264310260, fax: +40 0264310260, persoana de contact: IOAN PIRV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRINCIPALA, NR.76, Petrestii de Jos, Romania, cod postal: 07455
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construirea a 3 camine culturale in comuna Petrestii de Jos, jud. Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construirea a 3 camine culturale in comuna Petrestii de Jos, jud. Cluj
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 401, 331.93 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valabilitatea garantiei va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 60 de zile.Valoare garantii de participare: Lot 1 - Loc. Petrestii de Sus - 2655.00 leiLot 2 - Loc. Deleni - 2679.00 leiLot 3 - Loc. Livada - 2690.00 leiModalitati de constituire - orice forma prevazuta de OUG 34/2006Retinere garantie - conform prevederilor OUG 34/2006, inclusiv conf prev. art. 2781 alin.(1) OUG34/2006CONT TREZORERIE - RO72TREZ21924510220XXXXX - DESCHIS LA TREZORERIA TURDA
Garantie de buna executie
5% din val. contr. ce se va constitui in conf. cu prev. art.90 din HG 925/2006 si HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta minima obligatorie: - Decla priv calitatea de part la procedura completata in confor. cu Formularul 12C, Cerinta minima obligatorie: -Decla priv. eligibilitatea completata in confor cu Formularul 12A , Cerinta minima obligatorie: - Declar priv. neincadrarea in situatiile prev. laart. 181 din OUG 34/2006 completata in confor. cu Formularul 12B - Declar priv. neincadrarea in prev. art.69^1 din OUG 34/2006, Formular12D Caz jud al adm soc. Cerinta minima obligatorie: - CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular 24; Certificatde atestare fiscala priv plata ob. catre buget gen consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. In cazul unei asocieri, fiec asoc este obligat saprezinte aceste documente, 4.Certificat de atestare fiscala priv plata ob. catre bugetul local eliberat de catre directia de spec. din cadrulPrimariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofer din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care sedepun ofert. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. 5Documente eliberate de autoritati ale tarii deorigine (certificate, caziere judiciare, alte doc.echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si buge local- traducere legalizata in limba romana.Persoanele cu functii de decizie: Pirv Ioan , FenesanMarinela, Marincean Aurita, Sandru Dorinel, Cozma Casiana -Mirela. / Consilieri locali - Pirv Ioan - Primar, Oprea Vasile - Viceprimar, AncaAurel Ovidiu - Consilier, Bolos Valer - Consilier, Cadar Ioan - Consilier, Ciortea Gavril - Consilier, Ghib Claudiu - Consilier, Parv Ioan -Consilier, Pirv Viorel - Consilier, Samartinean Ioan - Consilier, Sandru Viorel - Consilier 1.Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor din care sa rezulte ca: - dom. de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; Cerinta eliminatorie: Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta dpv profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limbaromana. In cazul unei aso., fiec. asoc. este obligat sa prezinte acest formular.2.Atestare ANRE tip B, C1A, C2A
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Lot 1 - Cifra de afaceri - media ultimilor 3 ani - minim 200.000 lei. Se va demonstra prim prezentarea bilanturilor ultilor 3 ani - 2009, 2010, 2011. Se va completa Formular 7 Fisa de informatii generale, Lot 2 - Cifra de afaceri - media ultimilor 3 ani - minim 200.000 lei. Se va demonstra prim prezentarea bilanturilor ultilor 3 ani - 2009, 2010, 2011. Se va completa Formular 7 Fisa de informatii generale, Lot 3 - Cifra de afaceri - media ultimilor 3 ani - minim 200.000 lei. Se va demonstra prim prezentarea bilanturilor ultilor 3 ani - 2009, 2010, 2011. Se va completa Formular 7 Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lot 1 - experienta similara - minim 1 contract de lucrari similare in valoare de minim 100.000 lei fara TVA - executat in ultimii 5 ani. Se va prezenta contract, Pv receptie si recomandare. Se va completa Formular 8 Experienta similara, Lot 2 - experienta similara - minim 1 contract de lucrari similare in valoare de minim 100.000 lei fara TVA - executat in ultimii 5 ani. Se va prezenta contract, Pv receptie si recomandare. Se va completa Formular 8 Experienta similara, Lot 3 - experienta similara - minim 1 contract de lucrari similare in valoare de minim 100.000 lei fara TVA - executat in ultimii 5 ani. Se va prezenta contract, Pv receptie si recomandare. Se va completa Formular 8 Experienta similara, Lot 1 - Certificate care atesta asigurarea calitatii- Sistemul de managerment alcalitatii ISO 9001, Lot 2 - Certificate care atesta asigurarea calitatii- Sistemul de managerment alcalitatii ISO 9001, Lot 3 - Certificate care atesta asigurarea calitatii- Sistemul de managerment alcalitatii ISO 9001, Lot 1 - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si Lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice, Lot 2 - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si Lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice, Lot 3 - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si Lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer