Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construirea a doua poduri peste raul Viseu in localitatea Viseu de Sus


Detaliu pentru invitatia numarul 349206
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL VISEU DE SUS
Numar invitatie: 349206/25.06.2013
Denumire contract: Construirea a doua poduri peste raul Viseu in localitatea Viseu de Sus
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL VISEU DE SUSCod fiscal: 3627641, Adresa: str. 22 Decembrie, nr.19, Maramures, Viseu de Sus, Telefon: +40 262353488/+40 262352880, Fax: +40 262352990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 22 Decembrie, nr.19, Maramures, Viseu de Sus, Romania, cod postal: 435700, telefon: +40 262352880, fax: +40 262352990, persoana de contact: Andreica Adriana Anna
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. 22 Decembrie nr. 19, jud. Maramures, loc. Viseu de Sus, 435700, telefon: +40 262352880, fax: +40 262352990, persoana de contact: Andreica Adriana Anna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construirea a doua poduri peste raul Viseu in localitatea Viseu de Sus
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construirea a doua poduri peste raul Viseu in localitatea Viseu de Sus. Valoarea Capitolului Diverse si Neprevazute din Devizul General este 0, 00 lei.
II.1.6) CPV: 45221110-6 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 524, 670 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1% din valoarea estimata fara TVA, in cuantum de 15.246, 70 lei.Pentru lotul I garantia de participare este in cuantum de 7.015, 10 lei, lotul II garantia de participare este de 8.231, 60 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentat cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Se va restitui: a)ofertantului castigator in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;Retinerea garantiei de participare prevazuta la art.278^1din OUG 34/2006: -in cazul in care isi retrage oferta in perioada de valabilitate acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare , refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Daca Consiliul respinge contestatia, AC retine contestatorului din garantia de participare valoarea aferenta, Conf.art.278^1 din OUG 34/2006 in raport cu valoarea estimata a contractului.Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda echivalenta leu/eurovaluta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA, se va prezenta inainte de derularea contractului.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatea bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pt facturi partiale, se deschide un cont la dispozitia AC, la o banca agreatade ambele parti sau la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de dispozitii distinct ladispozitia AC. AC are obligatia de a restitui garantia de buna executie in 14 zile de la data intocmirii PVde receptie a lucrarilor care fac obiect contractului/sau de la plata facturiifinale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Pt contractul de lucrari, AC are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie: a)70% din valoarea garanntiei, intermen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor pe baza PV de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternative conform prevederile art.173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul acestei proceduri: -sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individualesi/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertantilor/candidatilor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz a celei in care este ofertant asociat;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz a celei in care este ofertant asociat;
-Declaratie privind eligibilitatea-Formular 1-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181- Formular 2-Declaratie privind calitatea de participant - Formular 3Situatia obligatiunilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele aliberata de Administratia Financiara/Administratia Publica Locala care sa stipulezeca ofertantul nu are datorii fiscale catre bugetul de stat, in original /copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".-Declaratie privind art.69^1 din OUG 34/2006 - Formular 4, Personal cu functie de conducere: Vasile Coman ? primar, Grigore Ciolpan- viceprimar, Stefan Cozma- secretar, Mihai Bocsok ? contabil sef, membrii comisiei: , Andreica Adriana Anna, Tomoiaga Anca, Gorzo Maria, Pop Diana, membrii de rezerva: Andreica Maria, Stanciu Simona, Cornea Ileana, consilieri locali: Andreica Grigore, Andreica Vasile, Bumbuc Alexandru, Bumbuc Carmen, Ciolpan Alexa, Covaza Gheorghe, Feiciuc Florin , Fillip Adrian Nicolae, Iusco Grigore, Nagy Teodor, Pop Coman Maria, Sabau Ioan , Timis Grigore, Trifoi Alina Mihaela, Tiplea Nelu.-Certificat de participare cu oferta independenta conform Ord.314/12.10.2010 -Formular 5 Pentru persoanele jurdice romane: Informatii cuprinse in Certificat Constator emis de ONRC trebuie sa fie actualizate/reale la data limita de depunere a ofertelor.1.Certificat constatator eliberat de ONRC, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC-in original /copie legalizata cu mentiunea "conform cu originalul".-domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoanele juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct de vedere prodesional, documenet considerate edificatoare in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit sau o declaratie pe propria raspundere sau , daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, tradusa in limba romanade un traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe anii 2010, 2011, 2012, vizat si inregistrat de organele competente si balanta contabila pe ultima luna incheiata, in original/ copie legalizata/copie legalizata cu mentiunea "conform cu originalul"., Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani , pentru Lotul I cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minim 1.403.020, 00 lei, reprez. 200% din val. estimata pentru Lotul I, iar pentru Lotul II, cifra de afaceri globala de minim 1.646.320, 00 lei, reprez. 200% din val. estimata pentru Lotul II. Se va completa si depune in original Formularul B1 din Sectiunea Formulare.Mentiuni: Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediul anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.(2010, 2011, 2012).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare, pentru Lotul I in val. de minim 701.510, 00 lei, iar pentru Lotul II in val. de minim 823.160, 00 lei si va fiinsotita de documente de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrareapragului valoric minim impus pentru fiecare lot in parte. Se vor completa si depune si original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru echivalenta lei/euro se tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.Cursul mediul anual euro 2008=3, 6827Cursul mediul anual euro 2009=4, 2373Cursul mediul anual euro 2010=4, 2099Cursul mediul anual euro 2011=4, 2379Cursul mediul anual euro 2012=4, 4559, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducerein ultimii 3 ani.Pentru indeplinirea contractului de executie este strict necesara nominalizarea a cel putin: manager de proiect, sef santier ? inginer CFDP, responsabil tehnic cu executia(RTE) atestat de ITC in domeniul drumuri si poduri: min. 1 persoana responsabil tehnic cu controlul de calitate(CQ), responsabil cu SSM si PSI ; Se vor nominaliza persoanele diferite si de specialitate pentru fiecare din pozitiile de mai sus si vor depune copii dupa contrcate de munca, CV-uri, Declaratii de disponibilitate pentru fiecare persoana nominalizata in vederea derularii contractului de lucrari in cauza, in copie cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertele in care nu se vor nominaliza personele diferite si specializate pentru fiecare post sau nu se vor depune copii dupa actele mentionate mai susvor fi respinse.Nota! Pentru cerintele RTE si CQ se accepta ca acestea sa fie indeplinite de o singura persoana., Declaratie privind asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice si mijloace de transport conform formular 10 din care sa reiasa ca detine ( in dotare proprie, prin inchiriere sau contract comodat ) necesarul minim de utilaje si mijloace de transport pentru indeplinirea contractului.Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatoarele utilaje si mijloace de transport: excavator pe senile ? 1buc, buldozer pe senile ? 1 buc, motopompa sau electropompa -1buc., cilindru compactor -1 buc, automacara 18t ? 1buc, Pentru a face dovada ca ofertantul detine echipamentele, masinile si utilajele solicitate mai sus va trebui sa prezinte o lista care va contine in mod obligatoriu: numarul de echipamente, masini si/sau utilaje;actul de proprietate sau orice alte documente care fac dovada dreptului de folosinta asupra acestora, in copie legalizata/copie legalizata cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care echipamentele tehnice nu sunt in proprietatea ofertantului si vor fi inchiriate, acesta trebuie sa nominalizeze proprietarul acestora si sa prezinte, in copie, acordul acestuia in acest sens, precum si dovada ca acesta detine utilajele si echipamentele prevazute in contractul de inchiriere., Informatiile privind subcontractantii si/sau asociatii Standarde de protectia mediului respectiv ISO 14001/2005 sau echivalent pentru lucrari de executie in constructiilor de poduri peste rauri. Nu sunt acceptate firmele in curs de certificare., Standarde de asigurare a calitatii; respectiv ISO 9001/2001 sau echivalent, pentru lucrari in domeniul constructiei de poduri .Nota: nu se admit ofertanti in curs de certificareDomeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului principal al prezentei proceduri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer