Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Construirea Centrului de Informare-Vizitare de la Greci


Detaliu pentru invitatia numarul 337911
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Nationala a Padurilor Romsilva Administratia Parcului National Muntii Macinului R.A.
Numar invitatie: 337911/24.10.2012
Denumire contract: Construirea Centrului de Informare-Vizitare de la Greci
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Nationala a Padurilor Romsilva Administratia Parcului National Muntii Macinului R.A.Cod fiscal: RO 25543282, Adresa: Tulcea, str. 9 Mai nr. 4Bis, Tulcea, Telefon: 0240517718, Fax: 0240517718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si explotari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Construirea Centrului de Informare-Vizitare de la Greci
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul se refera la constructia si dotarea(instalarea) unui imobil cu functia de Centru de Informare-Vizitare pentru Parcul National Muntii Macinului in comuna Greci, judetul Tulcea.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 010, 837 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita suma de 90000, 00 lei.Cu declaratie de tip IMM se solicita 45000, 00 lei(50% din cuantumul garantiei de participare).Dovedirea se face prin completarea formularului 16Modul de constituire a garantiei de participare: a)Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform Formularului 25. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;b)Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO 90 RZBR 0000 0600 0494 7034 deschis la Banca Raiffeisen Bank Tulcea.c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ori de o societate bancaraPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278¹, din OUG 34/2006 modificata si completata la zi. Garantia de participare se solicita pentru ca autoritatea contractanta sa se protejeze fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului pe intreaga perioada derulata pana la incheierea contractului
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contract de lucrari va fi de 5% din valoarea contractului. In cazul in care se face dovada IMM garantia de buna executie va fi de de 50% din cuantumul precizat. Dovedirea se face prin completarea formularului 16. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este cf legii(art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare): prin scrisoare de garantie bancara de buna executie si constituie anexa la contract cf formularului 24, prin retineri succesive conform art. 90 punctul 3 din HG 925/2006 actualizata sau prin instrument de garantare emis in coditiile legii de o societate de asigurari sau o societate bancara.Returnarea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92(4) din HG 925/2006. In cadrul unei asocieri, liderul asociatiei va face dovada constituirii garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Cerinta minima: Declaratie privind eligibilitatea. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006. Se solicita prezentarea Formularul Nr.1 din doc Formulare. Nota: In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului Nr.1 este obligatorie pentru fiecare asociat. In cazul depunerii unei oferte individuale com sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Cerinta minima: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cf Formularul Nr.2 din doc. Formulare. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Se va considera ca op. ec. care au datorii reesalonate nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare. Acei operatori economici care au grafice de reesalonare aprobate de catre institutiile abilitate indeplinesc aceasta cerinta minima de calificare, iar autoritatea contractanta are obligatia de a accepta acele certificate. Se solicita prezentarea Formularul Nr.2 din doc.Formulare.Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic, si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conf cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.a)Certificat atestat fiscal privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b)Certificat atestat fiscal privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c)Cazier judiciar al operatorului economic si al administratorilor in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.d)Cazier fiscal pentru operatorul economic eliberat de AFP in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Reguli de respectat pentru preved stipulate la cerinta minima nr. 2: Persoanele jur straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. Doc se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se incadreaza intr-una din sit prev la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.3.Cerinta minima: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ evitarea conflictelor de interese)din OUG nr 34/2006.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularul Nr.1BIS din doc. Formulare. Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/tertul sustinator/subcontractant care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din derularea si finalizarea procedurii de atribuire.In sensul prevederilor art. 69¹ din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt Rosca Viorel directorul Administratiei Parcului National Muntii Macinului R.A. si reprezentant legal al proiectului POS Mediu, Luchici Valentina contabil sef administratie parc, Darie Viorica Codruta manager proiect, responsabil achizitii publice Gutoi Cristian si presedinte in comisia de evaluare a ofertelor, Armasaru Gabriela responsabilul finaciar proiect POS Mediu si membru in comisia de evaluare a ofertelor, Ungureanu Alina coordonator pe comunicare, secretar in comisia de evaluare a ofertelor si membru al Comitetului Director. Bugetul alocat contractului de Construire a Centrului De Informare-Vizitare de la Greci a fost aprobat prin proiectul finantat prin Programul Operational Sectorial Mediu Axa 4 ?CONSERVAREA SPECIILOR SI HABITATELOR CARACTERISTICE BIOREGIUNII STEPICE DIN ZONA MUNTILOR MACIN(PNMM, SPA MACIN ?NICULITEL, SCI MUNTII MACIN? COD PROIECT: SMIS-CSNR 17289, Documente depuse in Sesiunea de Solicitare proiecte nr.3/01.10.2009 a Axei Prioritare nr.4, Ordinul Ministrului Mediului si Padurilor nr.1858/01.11.2010 si a Contractului de finantare nr.131197/28.02.2011, semnat de Ministrul Mediului si Padurilor, Directia Generala Autoritatea de Management pentru POS Mediu, Director General Doina Luminita Frant, Organismul Intermediar POS Mediu Galati, Director Silvia Buhlea, Regia Nationala a Padurilor ? Romsilva, Director General Valerian Solovastru si Administratia Parcului National Muntii Macinului R.A. reprezentant legal Rosca Viorel.4.Cerinta minima: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularul Nr.2 BIS din doc. Formulare.5.Cerinta minima: Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Op. ec. participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 din doc. Formulare.Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a)Sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b)Sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c)Sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. 1.Cerinta minima: Pentru persoane juridice/fizice romane: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Cerinta obligatorie: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: poate desfasura activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniilede activitate sa se regaseasca codul CAEN 4120 Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala(CAEN), cu modificarile si completarile ulterioare;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoane juridice/fizice straine: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Se vor atasa documente relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic si toate datele de identificare: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale(adresa); structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domenii de activitate secundare;situatia societatii. Documentele care nu contin toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Nota: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: a.Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele referitoare la eligibilitate si inregistrare.b.In cazul in care oferta este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.2.Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa aiba atestat tip B pentru executarea lucrarilor la instalatiile electrice interioare pentru constructii civile si industriale eliberat de Autoritatea Nationala deReglementare in Domeniul Energiei(ANRE). Ofertantul trebuie sa fie atestat de Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat(I.S.C.I.R.) pentru montaj si punere in functiune aechipamentelor si utilajelor la centrale termice de joasa tensiune. Cerinta obligatorie: Se va prezenta atestatul in forma: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si va fi valabil la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Persoane juridic straine vor atasa, in copie insotit de traducere certificat in lb romana, doc relevante, emise de autorit competent, care sa certif indeplinir cerintei obligat privind situat econ. In cazul in care in tara de origin sau in tara in care este stabilit operat nu se emit astfel de doc sau acestea nu vizeaza toate situat, atunci va fi accept doar o declarat autentifi data in fata unui notar, a unei autoritat adm sau judic ori a unei asoc profes care are competente in acest sens, Daca un grup de operatori economici depune oferta com, situat ec si financ se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor grupului.Oper econ vor face dovada indeplinirii cerintei obligator privind sit ec.Declarat cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani?17.000.000 lei in dom de activ aferent obiect contractului. Se va avea in vedere, cursul infoeuro la decembrie pentru 2009, 2010 si 2011 astfel: dec 2009-1Euro=4, 2788 lei;dec 2010-1 Euro=4, 2943 lei; dec 2011 ?1Euro=4, 3197 lei. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteri legate de cifra de afaceri, cf art.16, alin.2 Lg.364/2004 privind stimul infiint si dezvolt I.M.M.Persoane jurid romane vor atasa copii dupa situatii financiar anuale(bilant contabil, cont de profit si pierdere)pe anii 2009, 2010 si 2011 vizate si inregistrate la adm finaciar in original/copie legalizat/copie lizibil cu ment?conform cu originalul?., Capac economica si finaciara a ofertant/candidat solicitata poate fi sustinuta pt. indeplinirea cerintei de mai sus si de catre o alta persoana(tert sustinator.Persoana sustinatoare nu trebuie sa se incadreze in prevedr art.180 si 181 lit a, c1 si d din OUG34/2006., Angajamentul ofertantului, prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului de lucrari, va prezenta in original asigur pt toate riscurile lucrarilor de constructiimontaj si raspunderea constructorului-raspundere civila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertant trebuie sa fi execut si final un contr simil.in val de min 8500000lei.Prin formular?contract de lucrari final?cf art 14 din Ord509/2006ANRMAPse inteleg: lucrar recept insotit de p.v.de recept partial/pv term lucr/recep final.Pt demonstr exper simil se va prezent o lista a lucrari execut in ultim 5ani insotit de certif de bun execut pt cele mai import lucrar.Respec certif vor indic benefic indif daca sunt AC sau clienti privat, valoar, perioad si loc execut lucrar si vor preciz daca au fost efect cf cu norm prof in domen si daca au fost duse la bun sfars.Se vor atasa copii lizibil cu ment?conf cu origin?dupa Recomandar din partea beneficiar contrc.Recomandar treb sa preciz mod de indeplin a obligat contract pe parcurs derulari contr si daca au fost efectuat cf cu norme profes in domen, daca au fost inregist neconf care au condus la refac part/total de lucrar, cazuri de acciden tehn dat neresp parametr de calit.Se vor atas copii lizibil cu ment cf cu origin dupa pv recept final contr, Op ec sau asocierea, trebuie sa dispuna minim de: 1Statie de betoane;excavator 1buc;macara pe senile1buc;automacara1buc;buldoexcavator1buc;excavator pneuri si senile;rulou compactor10t si 16t.Ofertant va face dovada detinerii in propriet sau ctr inchiriere/colabor de laboratator pt asig control calitatii pentru lucrarile de executie(min laborator degradul II pt beton autorizat ISC) sau de un organism similar in cazul persoane juridic straine pt asigur control calitatii in ceea ce priveste profil lucrari rezultat din tehnologi de execut adoptat, cfHG808/14.07.2005 ptaprob Regul priv autoriz laborator de analize si incercari in activit de construct.Pt echipm proprii se va atasa copie dupa Lista inventar in care vor fi marcat echip minim solicitate, copii certif inmatric, autorizatii ISCIR pt macarale si altele dupa caz.Pt.echip inchiriate se ataseaza copii a ctr de inchiriere sau angajament de punere la dispozitie in original., Informat privind personal tehn de specialit si de asigur a calitat.Ofertant trebuie sa dispuna de: coord de proiect;resp cu executia(RTE)atestat in dom construct civile si instalatii autorizat;resp tehnic cu control calitat, cu exper in cel putin un contract de execut lucrari pe poz similar cu deciz de numire inaceasta funct;ing topometrist categ D;ing geotehnician;ing constructii civile;ing instalatii in constructii;ing instalat electrice; electricieni autor ANRE gr.IIB in baza Regulam pt autorizar electricieni care proiecteaza, executa, verifica si exploat instal electrice din sistem electroenergetic?, emis in cf cu preved art.11 alin(2)lit.n) din Lg ener electric nr.318/ 2003, precum si cu preved. art.2 din H.G.nr.867/2003 pt aprob Regul privind racord utilizat la retele electric de interes public, personal autor pt lucrari instalat, coord SSM cu docum dov cf L319/2006, specialistaut ISCIR sudura PEHD si otel., Capacitatea tehnica si profesional a ofertant/candidat poate fi sustinut si de o persoana(tert sustinator)cf art 190(alin2)din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute de art.180 si 181 alin a), c1)si d)din OUG 34/2006, Inf.priv.asociatii - daca este cazul. Daca oferta este depusa de o asociatie, fiecare asoc va trebui sa indepl cond prevaz la situatia personala a ofertantului si capacit. de exercit a activit profes. Din acordul de asoc. va rez. cine este liderul asoc si partea din contr. pe care o va indepl. fiecare. Se va prezenta imputernicirea liderului asociatie de a semna oferta in numele asociatie.Partea din cadrulasociatie trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa, pe toata durata de realiz. a contr.Structura asociatie nu va fi modif pe perioada derularii contractului. In cadrul unei asociatii, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca conditiile de calificare., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul).Declaratie privind partea din contract ce va fi indeplinita de subcontract certificat ISO 14001 sau echivalent, certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 40 puncte; b)pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda conform urmatoarei formule de calcul: Pn =(Vmin/Vn)x40 undePn = punctajul ofertantului ?n?, Vn = valoarea de participare a ofertantului ?n?, Vmin = valoarea minima ofertata
Durata de executie
50
Descriere: Durat min 12 max16 lunia)pt cea mai scurta perioada de executie respectiv 12 luni se acorda maximul de puncte.b)pt o perioada mai mare de 12 luni, punctajul se acorda cf .Pn=(Duratmin/Duratofertat)x50.Durata de executie de 12 lunia fost stabilita pe baza timpilor tehnologici necesari executarii lucrarilor avand labaza parametrii solicitati prin PT si CS.Ofertantul care prezint durata de executie neobisnuit de scazuta(sub 12 luni) va fi respins ca neconform, cf art 36, alin 2 lit a din HG925/2006.Sub durata minima realista oferta nu va fi punctata suplimentar.Pt o durata de executie mai mare de 16luni nu se acord punctaj iar oferta va fi considerata neconforma cf art36, alin 2, lit a HG925/2006.In stabilirea perioadei de executie se va avea in vedere si perioada de timp friguros precum si luarea tuturor masurilor necesare de protejare si continuarea lucrarilor.Durata de executie a lucrarilor va fi sustinuta prin prez grafic Gantt.
Eficienta energetica
10
Descriere: a)pentru oferta care prezinta cel mai mic consum total anual(energie electrica)se va acorda 10 puncte.b)pt oferta care prezinta un alt consum anual punctajul se calculeaza astfel: P(n)=(cel mai mic consum total anual in KWh/consumul total anual ofertat in kWh)x10. Ofertantul va prezenta consumul total anual(energie electrica) in kWh, cu justificarea detaliata a consumurilor, asa cum sunt ele prevazute in documentele prezentate in oferta(fise tehnice, agremente tehnice).
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer